Gå til innhold

Ben & Jerry's


Vala

Anbefalte innlegg

Noen som vet om denne isen selges noe sted i Oslo?

Spiste ganske mye av den i USA ja, spesielt den med Cookie Dough.. Nam Nam Nam :D

Håper noen vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ååå, nå fikk jeg lyst på is. Vet dessverre ikke om den selges i Norge, men jeg vil anbefale en tur innom en italiensk iskafe i Prinsens gate i Oslo. Der selger de italiensk is som bare smaker helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italiensk is er nam ja!! Har ikke prøvd isbaren i Prinsens gate, takk for tipset :D De har kjempegod italiensk is på Il Moro rett ovenfor Birkelunden også.. Pistasje eller sjokolade anbefales!

Har sendt mail til Ben & Jerry's og spurt om de selger is i Norge..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Noen som vet om denne isen selges noe sted i Oslo?

Spiste ganske mye av den i USA ja, spesielt den med Cookie Dough.. Nam Nam Nam :D

Håper noen vet..

Kommer på 7/11 og Deli Diluca 1.oktober 2008, mao i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes for godt ut til å være sant! Var inne på Deli sine hjemmesider under nyheter, men det stod ingenting om at isen skulle komme. Hvor har du fått denne informasjonen fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes for godt ut til å være sant! Var inne på Deli sine hjemmesider under nyheter, men det stod ingenting om at isen skulle komme. Hvor har du fått denne informasjonen fra?

Den kommer, vær trygg! Jeg fikk det bekreftet av Thor ([email protected]) hos Deli de Luca. Og tegn på at det kommer finnes i butikkene allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Isbudet
Dette hørtes for godt ut til å være sant! Var inne på Deli sine hjemmesider under nyheter, men det stod ingenting om at isen skulle komme. Hvor har du fått denne informasjonen fra?

Jeg jobber for Ben & Jerry's i Norge :-) Du kan også lese om det i fagavisen til daglivarebransen som heter Handelsbladet FK eller Dagligvarehandelen.

Kan finne ut hvordan kjøreruten er lagt opp, med tanke på hvilke butikker de skal innom.

mvh

Tom Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isbudet
Noen som vet om denne isen selges noe sted i Oslo?

Spiste ganske mye av den i USA ja, spesielt den med Cookie Dough.. Nam Nam Nam :D

Håper noen vet..

Isen kommer på Deli de luca og 7-Eleven i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isbilen
Noen som vet om denne isen selges noe sted i Oslo?

Spiste ganske mye av den i USA ja, spesielt den med Cookie Dough.. Nam Nam Nam :D

Håper noen vet..

Kommer i 6 varianter 1.oktober til Norge.

Chunky Monkey

Vanilla Toffee Crunch

Phish Food

Chocolate Fudge Brownie

Cookie Dough

Strawberry Cheesecake

Deli De Luca og 7-Eleven over hele landet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeei!! Uff....Jeg var avhengig av denne isen da jeg bodde i Skottland. Håper den blir så dyr at jeg ikke legger meg til vanen å spise denne isen for ofte... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer i 6 varianter 1.oktober til Norge.

Chunky Monkey

Vanilla Toffee Crunch

Phish Food

Chocolate Fudge Brownie

Cookie Dough

Strawberry Cheesecake

Deli De Luca og 7-Eleven over hele landet :-)

:hoppe: Jeg må på 7-Eleven! Chocolate Fudge Brownie!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har fått tak i Ben&Jerry's is i dag?

Jeg var innom en Deli de Luca og to 7-eleven i Oslo sentrum, fant ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller :( Spurte etter det et par steder, men der hadde de ikke hørt om det engang. :klø: Men jeg fant Haagen Dazs med cookie dough! :hoppe:

Endret av Miros
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sakt at den skal komme i oktober, så når i oktober vet man jo ikke.. men den delideluca på majorstua hadde en lapp på døre om at ben and jerry kom i oktober, så jeg i helgen.. Så den er nok rundt hjørnet.. men den kommer sikkert først på majorstua, siden det er et av flagskipene deres..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isnissen

Ifølge et internt nyhetsbrev i Deli skal iskremen være i butikkene fra og med 7.oktober, altså tirsdag i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...