Gå til innhold

Ben & Jerry's


Vala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Icecream lover
Ifølge et internt nyhetsbrev i Deli skal iskremen være i butikkene fra og med 7.oktober, altså tirsdag i neste uke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller :( Spurte etter det et par steder, men der hadde de ikke hørt om det engang. :klø: Men jeg fant Haagen Dazs med cookie dough! :hoppe:

Men den er dessverre ikke like god...

Jeg kan ikke vente på Phish food! nammenam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også sikret meg en boks med Chocolate Fudge Brownie :)

Har sjekket flere Deli de Luca og ikke funnet noe, men fulgte itla sitt tips og fant i Universitetsgata :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har fått inn Ben & Jerry's på 7-eleven på Strømmen - for der har jeg kjøpt meg en boks med Chocolate Fudge Brownie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Huldali

Jeg har aldri smakt denne isen, hva er det som er så spesielt med denne? Hvorfor bør jeg smake denne isen? Høres jo ut som det er noe helt ekstraordinært med denne iskremen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant på Torshov, både hos Deli og 7/11. Samme på Oslo S, og nye Deli ved bussterminalen. Nam!

Hadde hørt så mye om denne isen, og kjøpte i dag. 59 kr. Ok, stiv pris kanskje. Men om man tenker etter så koster en Lion is oppmot 30 kroner f.eks. Og man spiser ikke en he boks med Ben&Jerrys. Ergo verdt det.

Hvorfor den er spesiell? Fordi det er orgasme i isformat! Jeg smakte i dag. Jeg er GODT bevandret i is og sjokolade. Dette er den beste isen jeg har smakt noensinne!

Chocolate fudge brownie... NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

åååhhh!!!!

nå ble jeg lykkelig! Har savna den isen (spesielt cookiedough) siden jeg bodde i USA for mange år siden, JIPPII!!

Takk til trådstarter og ismannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde hørt så mye om denne isen, og kjøpte i dag. 59 kr. Ok, stiv pris kanskje. Men om man tenker etter så koster en Lion is oppmot 30 kroner f.eks. Og man spiser ikke en he boks med Ben&Jerrys. Ergo verdt det.

Da er det billigst på 7eleven. Der kostet den 54kr.

Uansett synes ikke jeg det er så ille, den koster faktisk mellom £4,30 - £4,80 i UK, og det tilsvarer jo +- 50 kr (riktignok har de tilbud med 2 for £5 innimellom i UK men...). Og med tanke på lønnsnivå i Norge OG det faktum at man kun får den på 7-eleven og Deli de Luca... Og den er jo absolutt verdt det!

Vi skal ha middagsgjester i dag...spørs om ikke man må tusle en tur på 7-eleven og kjøpe dessert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Smarties_*

Dette er jo intet mindre enn fantastisk!!! Og jeg som har bursdag til uka, dette er årets beste bursdagspresang, haha!! :rødme: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett synes ikke jeg det er så ille, den koster faktisk mellom £4,30 - £4,80 i UK, og det tilsvarer jo +- 50 kr (riktignok har de tilbud med 2 for £5 innimellom i UK men...). Og med tanke på lønnsnivå i Norge OG det faktum at man kun får den på 7-eleven og Deli de Luca... Og den er jo absolutt verdt det!

Vi skal ha middagsgjester i dag...spørs om ikke man må tusle en tur på 7-eleven og kjøpe dessert :fnise:

Hvor store er boksene? 1 liter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...