Gå til innhold

Ben & Jerry's


Vala

Anbefalte innlegg

Har kommet en ny core-variant som heter All or Nutting. Den ene siden er sjokoladeis med sjokoladebiter, i midten er det mørk sjokolade og på den andre siden er det noe hasselnøttiskrem, tror jeg.

Veeeldig god i hvert fall! :D



Anonymous poster hash: ce934...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har prøvd den med Peanut butter cups? Er ikke så veldig glad i peanøtter, men er veldig glad i de peanu tbutter cup'ene fra reese's :laugh: Er den veldig peanutish?!

Reese's cups er fantastisk!

B&Jvarianten kjøpte jeg igår men ikke prøvd enda.

Men det må jo bare bli bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superwoman!

Peanut butter cup er den beste jeg har smakt! Spiste den idag for første gang, helt sinnsykt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut butter cup er den beste jeg har smakt! Spiste den idag for første gang, helt sinnsykt god.

Da blir den prøvd i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut butter cup er den beste jeg har smakt! Spiste den idag for første gang, helt sinnsykt god.

Enig! Den var farlig god. Selv for meg som ikke er særlig gald i peanøtter. Prøv med litt sjokoladesaus, seriøst helt himmelsk :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Superwoman!

Enig! Den var farlig god. Selv for meg som ikke er særlig gald i peanøtter. Prøv med litt sjokoladesaus, seriøst helt himmelsk :wow:

Samme her, er ikke glad i peanøtter men veldig glad i peanutbuttercups. Er heller ikke glad i vaniljeis, men selve isen var også veldig god. Skal prøve med sjokoladesaus nestegang, takk for tips! :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut butter cup er den beste jeg har smakt! Spiste den idag for første gang, helt sinnsykt god.

Peanuttbuttercup er fra igår kveld av, meningen med livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den med peanut butter cups er såååå god! Problemet er at jeg spiser jo opp en boks med en smak jeg liker på null komma niks og blir lei for en stund :P

Er også veeeldig glad i strawberry cheesecake.

Søren svarte at jeg ikke kom meg på meny forrige uke da de hadde tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt peanut butter cups. Den var svært god, men også veldig mektig (kan også vært at jeg spiste den opp altfor fort) :D



Anonymous poster hash: eef08...b41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet en ny core-variant som heter All or Nutting. Den ene siden er sjokoladeis med sjokoladebiter, i midten er det mørk sjokolade og på den andre siden er det noe hasselnøttiskrem, tror jeg.

Veeeldig god i hvert fall! :D

Anonymous poster hash: ce934...cf8

Jeg har et ønske om at de lager en boks kun med delen som smake hasselnøtt.Det smakte himmelsk.den sjokololadedelen deriomot var det ikke så mye å hoppe i himmelen over.

Anonymous poster hash: e6370...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det Free Cone Day? Pleier det ikke å være i begynnelsen av april? Sist gang jeg var der spiste jeg seks kuler, haha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Blir Ben and Jerry's på meg i helga! Har ikke spist is på en stund, blir Blondie Brownie på fredag og Peanut Butter Cup på lørdag (PBC er utrolig god)!



Anonymous poster hash: eef08...b41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes peanut butter cup var god, men kanskje litt for søt. Skal prøve den med hasselnøtter neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett denne tråden før, og tenkte at jeg skulle anbefale alle å smake Peanut Butter Cup om man ikke har smakt den - men ser at dere allerede har oppdaget den.

Det er den beste isen jeg noen gang har smak.

Det eneste negative med den er at den er klin umulig å oppdrive. I fjor sommer var jeg innom 8 Deli de Lucaer, 3 7/11'er og 1 Meny i Oslo. Fant den ingen steder!

Kjøpte til slutt på Ben&Jerry-butikken. Altså ba om at de fylte et stort beger med den. Men det ble jo fryktelig dyrt da.

Så hvis noen har funnet den i Oslo sentrum - let me know.

Forhåpentligvis er den mer utberedt nå enn i fjor sommer. Da var den jo ny tror jeg.

Meeen.. jeg har godterifri da… :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes peanut butter cup var god, men kanskje litt for søt. Skal prøve den med hasselnøtter neste gang!

Jeg syns den er kjempegod, men den var mektig (eller cupsene var mektige og veldig søte) Har du smakt blondie brownie? Når det gjelder core-variantene, så anbefaler jeg ikke dough-ble whammy, den var kvalm, den kjernen var helt forferdelig kvalmende!

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...