Gå til innhold

Ben & Jerry's


Vala

Anbefalte innlegg

Klarer du å spise to på rappen? jeg synes de er så mektige jeg, så jeg klarer ikke en en gang. Jeg fordeler den som regel i 2 eller 3 porsjoner..

OG det var superlang kø på B&J her om dagen da det var gratis is, så da fikk jeg ikke. Gadd ikke stå en time i kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer du å spise to på rappen? jeg synes de er så mektige jeg, så jeg klarer ikke en en gang. Jeg fordeler den som regel i 2 eller 3 porsjoner..

OG det var superlang kø på B&J her om dagen da det var gratis is, så da fikk jeg ikke. Gadd ikke stå en time i kø.

neida, spiste bare litt av frozen yogurten og fikk god hjelp av kjæresten :)

Det hadde jeg klart uten tvil, men det hadde kanskje vært vanskeligere dersom jeg hadde spist masse den dagen. I helgene spiser jeg gjerne litt mindre for å få plass til is, haha uff!
Men må si at peanut butter cups-isen er veldig mektig og den klarer jeg ikke å spise opp med engang, men når det gjelder de andre variantene, klarer jeg det lett.

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Ennasus

Er ikke begeistret for is, men kan kjøpe cookie Dough varianten kun for å pirke ut deigbitene, nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke begeistret for is, men kan kjøpe cookie Dough varianten kun for å pirke ut deigbitene, nam :)

Jeg gjør akkurat det samme :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Blondie Brownie ;)

921c1d331803899d_400x400ar.jpg

Denne har jeg kjøpt for kvelden og skal spise den nå :D Aldri smakt på den før!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg kjøpt for kvelden og skal spise den nå :D Aldri smakt på den før!

Kult :) Du får fortelle hva du syns etter du har smakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Blondie Brownie ;)

921c1d331803899d_400x400ar.jpg

Det er den beste ben&jerry's isen jeg har smakt! Favoritten min også. Skal jeg ha is, blir det denne!

Anonymous poster hash: eef08...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Ah, er i eksamensperioden og har så utrolig lyst på is, enten den med ostekake eller brownie!

Flere som vurderer å kjøpe Ben & Jerry's idag? :D

Anonymkode: 0bc30...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg elsker cinnamon bun! Vurderer å kjøpe den snart. :P 

Anonymkode: af65e...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en Half Baked igår 🙈 Idag skal jeg prøve en av Wanted-isene fra Diplom-is! Den minner litt om favoritten min, Pralines and Cream fra HD ☺️

Anonymkode: 6f2c5...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause

Det kan hende jeg er veldig treg nå, men fant Ben & Jerry's på Kiwi i dag. Kjøpte Cookie Dough. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg skal på kino tenker jeg en Ben&Jerry's framfor smågodt! Favoritten er Phishfood, men liker også Cookie Dough og Chunky Monkey. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har smakt den nye isen dems cookie dough s'wich up ? Hvordan var den? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Badass skrev:

Det kan hende jeg er veldig treg nå, men fant Ben & Jerry's på Kiwi i dag. Kjøpte Cookie Dough. 

Ikke treg, kiwi har nettopp begynt å ta inn Ben & Jerry's :D Dessverre har de ikke så veldig mange smaker, hvertfall ikke her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vause
6 minutter siden, nurcos skrev:

Ikke treg, kiwi har nettopp begynt å ta inn Ben & Jerry's :D Dessverre har de ikke så veldig mange smaker, hvertfall ikke her jeg bor.

Aha! Jeg er ikke så stor fan av Ben & Jerry's, men kom på at jeg var veldig glad i Cookie Dough for noen år siden, så den ble med meg hjem. Den er utrolig god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Mischa skrev (På 1.10.2008 den 12.18):

Chocolate Fudge Brownie!! :hjerte:

Hvorfor alle denne hypen? Det er ikke så godt.

Anonymkode: a26ed...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...