Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har prøvd alle variantene i Norge unntatt strawberry cheesecake. Men syns ikke de var himmelsk gode egentlig i forhold til forventnigene...Phish Food hadde vært best om de hadde kuttet ut marshmellowen i isen, den gir unødvendig med sukker.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Noen som vet om denne isen selges noe sted i Oslo?

Spiste ganske mye av den i USA ja, spesielt den med Cookie Dough.. Nam Nam Nam :D

Håper noen vet..

Ben&Jerry's cookie dough ice cream selges på alle 7 eleven-butikker i norge. Flere smaker :)

Skrevet

Holder en knapp på Cookie Dough. Farlig godt!

• 3 måneder senere...
Skrevet
vet noen om den isen er i nærheten av Gjøvik en stand?

De har den på Shell på Raufoss. Har den sikkert på Shell/7-Eleven butikker på Gjøvik også.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Heisann!! Har begynt å prøve denne isen i det siste...

Den med browniesbiter i = farlig god altså!

Men i kveld skulle vi kose oss med cookie dough.. synes overhodet ikke denne var noe god :( Kjeksen smakte bare sukker + kaffe...

Lurer på om den med sjokoladefisker er god.

Skrevet

Den med brownies biter er best :)

Phish food var god. Ikke i ekstase, men god.

Cookie dough var en skuffelse.

New York var så vondt at jeg faktisk kastet den!

• 4 uker senere...
Gjest Iskremelsker <3
Skrevet

Man kan også få kjøpt ben & jerry is på ultra, majorstuen. Butikken ligger inne i centra senteret :) Der koster den ca.52kroner + Man kan også kjøpe häagen dass der for 53kroner :bolledeig:

Skrevet

Chunky monkey er definitivt den beste. Himmelsk godt!!

For de av dere som ikke har prøvd den - dere har virkelig gått glipp av noe, den høres kanskje ikke så god ut, men jeg garanterer at det er den!

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Maika_*
Skrevet

Har funnet favoritten forløpig!! dn sjokoladeisen med valnøtter og biter av hvit og mørk sjokolade!!! NAM NAM!!! :jepp: Dn første skjeen er bare supergod! :):) Må vel prøve på di andre å, men syns d er dyrt i tilfelle jeg ikke liker den :P Nå skal jeg hente dn halvspiste isen i frysern og kose meg! :) varer ikke lenge i huset her :) :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

Gjest Gjest_Maika_*
Skrevet

Ben & Jerry´s New York Super Fudge Chunk er det man kan kalle en kulinarisk orgasme!! :gjeiper: Alt annet forsvinner når man kjenner den gode smaken!! :P

Selges forresten også på Shell-stasjoner :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet om de selger denne i Tønsberg? Har ikke funnet den på 7eleven.

• 4 år senere...
Skrevet

Noen som har smakt "half baked"? Favoritten min er Chocolate Fudge Brownie, smakte Cookie Dough for ett år siden og det var en skuffelse, men er kombinasjon av disse kan jo være god?

Anonymous poster hash: eef08...b41
  • Liker 1
Skrevet

Og jada, jeg sitter midt på natten og tenker på is..... :laugh:

Skrevet

Grusom is!! Nesten like ille som vanilla coke.

Den beste isen jeg har smakt!

• Liker 1
Skrevet

Vanvittig god!

Cookie Dough er klassiker, og kjempe digg.

Den beste vil være Peanut Butter, driiiit god!

Også er de med nøtter überdigg! Vermonter, og fairly nuts. Jummy! Must Have IceCream!!!

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg må prøve slik B&J is jeg og, når en tråd om den lever i 12 år, da må den vel være veldig god da??

• Liker 1
Skrevet

Vanvittig god!

Cookie Dough er klassiker, og kjempe digg.

Den beste vil være Peanut Butter, driiiit god!

Også er de med nøtter überdigg! Vermonter, og fairly nuts. Jummy! Must Have IceCream!!!

Ben and Jerry's er uten tvil den beste isen jeg har smakt, men må innrømme at jeg ikke er så begeistret for Cookie Dough, deigen smaker bare rart, men den med brownies er god. Har du forresten smakt "half baked" (det er en blanding mellom chocoloate brownie og cookie dough)?
Tror kanskje det blir "blondie brownie" på meg i dag, aldri smakt den før, så er litt spent.

Skrevet

Tror jeg må prøve slik B&J is jeg og, når en tråd om den lever i 12 år, da må den vel være veldig god da??

Hehe, har du ikke smakt det før? Ben and Jerry's er godt, det gjelder bare å finne den smaken en liker best! Hørte mye bra om Cookie Dough, "alle" liker den, men ble litt skuffet da jeg smakte den, men den med brownies syns jeg smaker herlig!

• Liker 1
Skrevet

Heisann!! Har begynt å prøve denne isen i det siste...

Den med browniesbiter i = farlig god altså!

Men i kveld skulle vi kose oss med cookie dough.. synes overhodet ikke denne var noe god :( Kjeksen smakte bare sukker + kaffe...

Lurer på om den med sjokoladefisker er god.

Chocolate fudge brownie er godt! Er hektet på den isen, skal jeg ha noe godt i helgene, blir det den isen! Cookie Dough likte jeg ikke, samme med phish food, phish food smakte bedre enn cookie dough da, men det kan ikke sammenlignes med brownie-varianten. Har lyst til å smake enten "half baked" eller "blondie brownie" ettersom jeg er så glad i den brownies-isen. Strawberry cheesecake er også veldig god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...