Gå til innhold

The Voice Norge

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Skrevet

Synes nesten ikke er det gøy lenger når Kaja og Maria Celin gikk ut, men synes Andrea er flinkest av de som er igjen nå :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva het sangen Agnes sang? 

Skrevet

Selmas sang - er fra fjorårets julekalender på NRK. Eva Weel-Skram som synger den.

Anonymkode: 94dde...2e5

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Søtefløte skrev:

Hva het sangen Agnes sang? 

Selmas sang 

• Liker 1
Skrevet

Agnes får meg nok en gang til å sovne.😴

Anonymkode: b746d...08e

• Liker 2
Skrevet

Morsomt at alle som skal opp mot hverandre er blitt SÅ gode venner. Bff ❤

Anonymkode: f4325...686

Skrevet (endret)

Andrea sang helt nydelig. Er så mye sjel i stemma hennes. 

Agnes var kjedelig, liker egentlig stemmen hennes, men det var kjedelig sang, så jeg synest Olaves skal gå videre i dag. 

Jeremya var bra, men ikke noe mer enn det for min del. Synest også det er umåtelig kleint at han dedikerer den til exen som det ble det slutt for mange år siden. 

Endret av missmcbeal
Skrevet

Knut var veldig bra i kveld :)

• Liker 1
Skrevet

Knut skal ut. Neida.

Sprekt med Bowie da, kan gå skikkelig bra eller veldig dårlig.

Anonymkode: ee9f2...233

Skrevet
3 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeremya var bra, men ikke noe mer enn det for min del. Synest også det er umåtelig kleint at han dedikerer den til exen som det ble det slutt for mange år siden. 

Det synes jeg også var ganske flaut. Var det ikke 12 år siden det ble slutt? For alt vi vet, har eksen mann og barn nå.

• Liker 2
Skrevet

Neineineinei! Såååå kjedelig! :sove: Han burde heller sunget den i samme tempo som Cher synger den. 

Jeg DIGGER at Ingeborg synger Bowie! :bolledeig:

Gjest skorpio
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg også var ganske flaut. Var det ikke 12 år siden det ble slutt? For alt vi vet, har eksen mann og barn nå.

Hæ, så lenge?? Å nei, superkleint!:rodme:

Skrevet

I dag synes jeg alle artistene har sunget bra og at de har vært flinke til å velge låter som passer dem.  Mye bedre i dag enn forrige gang. Synes ALLE hadde fortjent å gå videre.

Skrevet (endret)

Ingeborg er en av de deltagere jeg ikke har likt noe særlig, jeg synest hun har valgt kjedelige sanger før, men fy søren, i dag imponerte hun meg. Jeg begynte nesten å gråte. Dessuten rocket hun buksedressen altså!

Endret av missmcbeal
  • Liker 2
Gjest skorpio
Skrevet
3 minutter siden, missmcbeal skrev:

Ingeborg er en av de deltagere jeg ikke har likt noe særlig, jeg synest hun har valgt kjedelige sanger før, men fy søren, i dag imponerte hun meg. Jeg begynte nesten å gråte. Dessuten rocket hun buksedressen altså!

Jaa, den buksedressen var 👌🏻

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tror det var 12 år, det er egentlig ganske sykt. Blei ganske kleint også når programlederen og Yosef snakka om at nå kunne exen angre o.s.v. Uff, kleeeint.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...