Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.


miracle

Anbefalte innlegg

heihei alle sammen

nok en ny fin vårdag.. eneste kjipe er at jeg skal rett på jobb og når jeg kommer ut igjen er det kvelden.. det er en kjip tanke!! men men må jo ha litt penger også

merker at jeg er meget støl etter treningen, spesielt de mageøvelsene du ga leviin... det merkes ja;) men inget er vel egentlig bedre enn det??

ellers har jeg faktisk to ganger nå nesten stappet en sjokolade i munnen.. det begynner å bli farlig nå...... men jeg klarte å nekte meg selv, hadde jeg gjort det hadde jeg ødelagt uendelig mange ukers jobb for å ikke ete det der...flink jente;:)

ha en fin dag alle sammen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daniella_

Hei igjen alle.

Har ikke hatt tid til å være så mye på KG i de siste dagene pga flytting.

Har trent litt, men ikke så mye pga all pappeskebæringen :tunge1:

Matveien er helt tragisk nå. Vi har ikke hatt kjøleskapet i stand på noen dager så det har bare blitt burgere og sånn fyfy-mat.

Kommer meg nok snart på banen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle må vi ha hvile dager.. det er tilatt....;) jeg tror jammen meg jeg må ha det imorgen fpor jeg er såååå stiv..... og støl.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget

Hei allesammen!

I dag har jeg hatt en morsom treningstime! En time med dansing til eye toy! Selvfølgelig ikke den beste trimmen, men jeg varm i kroppen og beveget meg hele tiden! Og det er iallefall mye bedre enn å sitte på soffan og ikke gjøre noenting! :-)

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!! Jeg gikk tur i går og skal gå tur i dag også.

Sitter her ellers med en utrolig vond nakke og har hatt det over lengre tid nå, derfor vet jeg ikke om jeg tør å trene styrke, fordi nakken da direkte eller indirekte blir belastet også...men det er vel kanskje nettopp trening som skal til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan gjerne spise MYYYE mere, jeg - men sammenlignet med andre spiser jeg da mye allerede??!

Jeg sitter på rompa hele dagen på jobb, og gjør mye det når jeg er hjemme også.

Jeg er 34 år og veier 20 kg. mer nå enn jeg gjorde da jeg var i 20- årene. Forbrenningen min er nok blitt ganske lav :( Det kan også ha sammenheng med at jeg i slutten av tjueårene var syk og lå på sofan mer eller mindre i 2 år. Det var etter det jeg begynte å legge på meg. Før det kunne jeg spise alt jeg ville og jeg spiste sjokolade hver dag...

Nå veier jeg 84 - 85 kg. Det meste er samlet på magen, men jeg ønsker meg endel ned i vekt...

Hei!

Har hørt at kalsium kan høyne stoffskiftet?!

Forresten gode tips til å holde forbrenningen oppe er å trene(styrketrening) og det å spise proteiner og grove kornprodukter(mye fiber) som gjør at kroppen bruker mye energi til å bryte ned maten...Mye av energien går da bort under denne prossessen..

Forresten, du sier at du veier 20 kg mer nå...Hvorfor skulle stoffskiftet ditt blitt lavere liksom?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen alle sammen.. selv om flere er innom nå og da, lurte jeg på om vi skulle ta en skikkelig oppdatering, og sammenligne hvor vi er nå, med hvor vi var da vi startet denne tråden.. Jeg oppsummerer i hvert fall:

Jeg mener å huske at jeg skrev at jeg svingte mellom 60-63 kilo og at jeg for det meste lå på 62 da jeg startet her.. Nå har jeg ligget på 60 en stund. Sist gang jeg veide meg var jeg imidlertid tilbake på 61... Det minste jeg har vært nede i siden jeg ble med i gjengen her er ca 58. Det varte ikke lenge :ler:

En stund var jeg flink til å gå turer, og satte også i gang med diverse styrkeøvelser - til det dabbet helt av.. nå er jeg i gang med å gå turer igjen.

Hva med dere andre? Har dere fått noe resultat alt i alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget

Jeg startet på 73 kg og var nede i 70,8 kg i februar, men så har jeg gått opp igjen.. :evil:

Så nå ligger jeg vel på ca 72,5 kilo (har ikke vært på vekta på en uke). Men jeg har mistet ca 10 cm totalt på kroppen siden jeg startet da... Det er faktisk ikke så mye... :-(

I følge mine mål skulle jeg vært nede i 67 kilo nå, men se hvordan det har gått... :cry:

Jeg får bare ta meg selv i nakken igjen og bli like flink som jeg var i januar! Da trente jeg meg skikkelig god svett og andpusten 3-4 ganger i uka og kuttet ut all snop...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har mistet ca 10 cm totalt på kroppen siden jeg startet da... Det er faktisk ikke så mye... :-(

Men det er jo i alle fall NOE! Og målebåndet skal man vel stole mer på enn vekta..?

Ikke mist motet! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

67,1 i dagtidlig....tror tingen er å ha problemer med kjærligheten slik at man glemmer å spise...da tar man visst av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67' date='1 i dagtidlig....tror tingen er å ha problemer med kjærligheten slik at man glemmer å spise...da tar man visst av...[/quote']

Huff har du det du da.. :trøste: :klem:

Sånn er jeg også. Aldri vært så slank som like etter at jeg og eksen flytta fra hverandre... :-? Så fikk jeg det bedre og det ble mer mat også.. :ler:

Pass på deg selv da Ninakanin! Mat MÅ du jo ha i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Uffda Ninakanin!

Håper ting bedrer seg! Men prøv i det minste å spise litt da... :klem:

Jeg gikk ned 10 kilo på 2 mnd da jeg hadde tidenes "største" :wink: kjærlighetssorg... Det eneste jeg spiste var en halv honningmelon de første dagene og litt loff etterhvert... Men etter en stund så orket jeg ikke fet mat eller snop for da var kroppen vant til å la være. Men jeg endre opp med store mage/tarm problemer til slutt da :roll: Så det lønner seg iallefall ikke å slanke seg på den måten hvis noen føler seg fristet!

Nå skal jeg trene litt pilates! Jeg tok en time med bikiniworkout i går, og denne gangen føler jeg at jeg fikk til øvelsene skikkelig. Sliten ble jeg iallefall!

Belønningsbøssa fyller seg opp gitt! (20 kr per trent time) Men jeg skriver ikke opp alt da! Ikke hvis jeg går til og fra et sted, eller eye toy osv. Bare det som ER for å trene

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_
67,1 i dagtidlig....tror tingen er å ha problemer med kjærligheten slik at man glemmer å spise...da tar man visst av...

Nei nei...flytt mye, og ikke skaff deg kjøleskap. Kjør i deg en hel haug med junkfood. Da vil det fungere...har gjort det på meg :-?

Uansett... en :klem: til deg for kjærlighetsproblemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært trøtt i dag og ikke orket tur, men har hentet frem vektene mine igjen og trent armene litt - og det inspirerte til noen mage- og rygg-øvelser etterpå :)

Deilig å kjenne at jeg har muskler i kroppen! :ler:

Tror kanskje jeg skal klare å komme meg ut på tur senere i kveld. Blir jo ikke mindre trøtt av å bare sitte inne! Frisk luft er nok bare bra :wink:

Fortsatt god helg til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget

Det har ikke blitt noe trening på meg i dag, men jeg har vært på shopping i hele dag da så litt bevegelse har det blitt! Men hvor sunt jeg har spist er noe helt annet... :roll:

I går trente jeg 20 min pilates på morgenen og gikk en 45 min tur med ei venninne senere på dagen. Så jeg synes jeg var flink! Jeg var så støl i magen at det gjorde vondt å gå!

Ellers har jeg blitt inspirert av en annen tråd her inne og har veldig lyst til å teste ut celofaninnpakning. Ja jeg vet det høres rart ut, men det skader da ikke å prøve :wink:

God helg!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg blitt inspirert av en annen tråd her inne og har veldig lyst til å teste ut celofaninnpakning. Ja jeg vet det høres rart ut, men det skader da ikke å prøve :wink:

God helg!

Pam

Den tråden så jeg også. Og da jeg like etter kom over en reklame for et opplegg der man smører seg inn med en kroppsgelé og deretter pakker seg inn, der det også var en forklaring på det hele, fikk jeg lyst til å prøve... Ikke nødvendigvis det med gelé og slikt først, men plasten.......

Høres, og vil jo sikkert se, utrolig dumt ut, men hva gjør vel det da... Skader jo ikke å prøve! Men lurer litt på om det kommer til å knitre veldig om jeg finner på å pakke meg inn og deretter går tur.... :ler: :oops: 8) :o

Link: http://www.trimform.no/index.php?linkn=108

For de som har tredemølle, ergometersykkel eller annet treningsapparat hjemme hos seg selv vil man med bodywrapping kunne oppnå svært gode resultater. Mange bruker også bodywrapping for å øke effekten av joggeturen eller når man tar øvelser og trener foran trimvideoen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest 0

Jeg trodde det bare funka mens man gjorde kondisjonstrening jeg! Men da skal jeg søren meg pakke meg inn hver gang jeg trener fremover! armer bein og hofter :wink:

Jeg håper det fungerer altså!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har hørt at kalsium kan høyne stoffskiftet?!

Forresten gode tips til å holde forbrenningen oppe er å trene(styrketrening) og det å spise proteiner og grove kornprodukter(mye fiber) som gjør at kroppen bruker mye energi til å bryte ned maten...Mye av energien går da bort under denne prossessen..

Forresten, du sier at du veier 20 kg mer nå...Hvorfor skulle stoffskiftet ditt blitt lavere liksom?!

Oj, da skal jeg kjøpe meg kalsiumtabletter :) Har tenkt på det en stund fra før, fordi jeg ikke drikker melk. Jeg spiser litt yoghurt, men sluttet å drikke melk når jeg gikk i 4. klasse... synes ikke det er noe godt...

Angående stoffskifte, så mente jeg vel egentlig forbrenning :wink: Den merker jeg jo at er lavere...

Ellers er jeg flink å trene, men om en uke tar de bort den geniale MRL-timen min :grine: De kan da ikke gjøre sånt!! Det førte til at jeg kjøpte meg treningsmatte og en pakke med tre forskjellige strikk igår. Det blir litt lite styrketrening på aerobic- og step-timene, så da skal jeg trene litt styrke hjemme. Gjorde det tidligere idag :) Skal prøve å rekke en step-time på mandagene isteden nå da.

Jeg jobber skift, og det er litt dumt mht. treningen min. Jobber kveldsvakt i uka som kommer, og da kan jeg jo ikke gå på de vanlige timene mine... :cry: Men jeg skal trene step&styrke tirsdag og fredag formiddag, og hvis jeg er ekstra flink, så er det en tidligtime med MRL på tirsdag... men da må jeg stå opp tidlig...

Jeg har ikke veid meg, men det er vel litt tidlig å merke resultater allerede nå. MEN det jeg merker, er at jeg i det minste får flat mage når jeg holder den inn nå - det hadde jeg ikke før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Alle resultater er bra Ephemra!

Jeg har akkurat tatt en time med bikini workout innpakket i plastfolie :oops:

Dere kan tro jeg var lekker! Jeg skrudde igjen persiennene og låste døra! :ler: Ikke søren om noen skulle få se meg slik :wink:

Jeg tok plast rundt lår, hofter og mage og armene. Fy søren så svett jeg ble under plasten! Jeg tror det fungerte litt også, for når jeg målte meg etter trening var jeg en 0,5-1 cm mindre enn jeg var i går morres! Men vi får se om det blir mindre etterhvert!

Så nå ble det enda 20 kr i belønningskassa!

Mamma var på besøk i stad og lurte på om jeg hadde blitt tynnere :-) Men det VET jeg at jeg ikke har, men morro og høre sånt likevel da!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt så mye tur de siste dagene. Sliter med mye smerter i ryggen for tida, og skulle vel sånn sett absolutt fått rørt på meg, men nå gjør snart alt vondt, unntatt å ligge flatt :roll: :-? Da blir det et ekstra ork å gå ut.. men må prøve å komme meg på tur i morgen tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...