Gå til innhold

ny slanksgjeng her på kg i fra 05.

miracle

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Dagen i dag ja.. heh..

Jeg hare skulka skolen og liggi på soffan foran pc'n og tv'n i hele dag og gomla i meg det som er... :oops:

Det har heldigvis gått mye frukt og brus da, ikke så mye usunt! Men i stad snakket jeg med sambo og vi fikk så lyst på pizza.. Så da tok han med seg en pizza på vei hjem. Så da fikk jeg toppa den slappe dagen min :ler:

Men vi har blitt enige om å jogge en litt lengre tur en vanlig senere i kveld da, så da har jeg ikke ødelagt hele dagen. Men jeg får rimelig dårlig samvittighet av å lese hvor flinke dere er da!! Og så blir jeg så sjalu over resultatene deres...... :-?

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

jeg har vært dritflink å trening idag, trente både kondis på sykkel og en del styrke :) Var deeeeilig!

Men nå skal jeg spise masse usunn kvelds, hihi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_ i.i.

Hei alle.

Treningen går bra, men jeg skeier litt ut for tiden med usund mat. Boller har blitt en favoritt for tiden, det samme har mat i fra Spice også blitt... Tror ikke det var helt bra med ett kjøleskapfri hjem, for nå har jeg blitt litt for glad i junk-food :oops:

Men igjen, jeg trener da... Nesten hver dag. Så, i morgen eller på Torsdag skal jeg ta en hviledag. Glemmer nesten disse ta hviledag jeg...og det er ikke bra.

Stå på alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hei igjen... johoo... are you all alive? :vinke:

Ingen hviledag i dag. Det ble styrke trening på nesten hele kroppen...ja nesten.. :-?

Har vært fliiink med maten i dag også :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi jeg føler meg veldig veldig dårlig nå.....

jeg har mista lysta helt på trening..... prøvde i stad men ga bare op, var bare alt for kjedelig!!! uff. da har jeg ikketrent på over ne uke!!!!!!

men jeg har ikke spist godteri elller brus eller noe da... kun is!! ikke bra det heller men..

dere er super flinke, det skal dere ha,.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

dere er super flinke, det skal dere ha,.;)

Jeg føler meg ikke akkurat så fryktelig flink for tiden jeg heller... denne uka har jeg bare trent en gang, og spist en del som jeg ikke skulle ha spist... uff.. jeg får være flink når jeg kommer hjem tror jeg. Og i morgen skal jeg prøve å få med venninna mi på sykkeltur. hvis hun har fri da...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

var ute i går, så i dagtidlig var jeg jo dehydrert, med det resultat at jeg veide bare 66,6 kg!!! :ler:

Veier nok en schmuuuule mer iløpet av dagen ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
var ute i går, så i dagtidlig var jeg jo dehydrert, med det resultat at jeg veide bare 66,6 kg!!! :ler:

Veier nok en schmuuuule mer iløpet av dagen ja....

Jeg blir SÅÅÅÅ misunnelig jeg...

Lå ikke vi likt for noen måneder siden? Nå har du gått ned og jeg stått stille :-( Uff.. det er så kjedelig! jeg vil også komme meg nedover...

Jeg skjønner liksom ikke hva jeg gjør galt heller. Jo jeg vet jeg spiser litt usunt når og da, eller iallefall annenhver dag.. men nå trener jeg jo mer enn vanlig og da burde jeg jo kunne spise som før og likevel gå ned??

Jeg har store planer om å kutte ut alt usunt men viljestyrken er ikke helt i form for tiden :wink: Ellers har det blitt dårlig med trening for tiden pga tid og at jeg hele tiden er trøtt pga pollensessongen som har startet... Men det er vel egentlig bare en dårlig unnskyldning... :-(

Jeg har bare trent en gang denne uka, men jeg har vasket leiligheten i 3 timer i dag så det er da noe! Vet ikke om jeg rekker å trene i dag heller for jeg får snart besøk. Men i morgen! da! heh...

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei og nei og nei og nei.. gått opp 2 kiloooooooooooooooo!!!! hvordan er det mulig??? jeg holder meg unna godis og brus. nei nå er det rett i butikken og kaste i meg alt snope tjeg ikke har spist på det siste halve året nesten..... dette er for drøyt!! hjelper jo ikke en dritt...

frustrert og oppgitt miracle:( :evil: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget
nei og nei og nei og nei.. gått opp 2 kiloooooooooooooooo!!!! hvordan er det mulig??? jeg holder meg unna godis og brus. nei nå er det rett i butikken og kaste i meg alt snope tjeg ikke har spist på det siste halve året nesten..... dette er for drøyt!! hjelper jo ikke en dritt...

frustrert og oppgitt miracle:( :evil: :cry:

Ikke gi helt opp da Miracle! :trøste:

Kanskje det er en grunn til at du har gått opp? jeg går alltid opp rett før menstruasjon. Kanskje du ikke har vært på do på lenge? har du spist mat som inneholder mye salt? etc etc

Jeg gikk også opp uten å egentlig synes at jeg hadde noe grunn til det og vet hvor utrolig kjipt det er. Jeg synes du kan unne deg litt snop og så jobbe med motivasjonen for å begynne på nytt. Det har jeg vært nødt til... jeg står fremdeles der jeg gjorde helt i starten.... :evil:

Ta en liten pause til du er klar for ny giv så skal du se du vil se lysere på ting etterhvert!

Lykke til!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sånn, da har jeg GÅTT til trening, syklet 10km og løftet vekter, og GIKK hjem igjen (bare oppoverbakker).

Jeg er FLINK!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det er så trist å måtte hente opp tråden vår fra side 2... :-(

Hvordan har helgen deres vært?

Min har vært fin uten trening... Og med alt for mye snop... uff...

Ny dag ny uke... og nå frister isen jeg har i kjøleskapet.... :oops:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen.

nå sitter jeg ute i solen og nyter for sommeren.... det idiotiske med meg er at jeg orker ikke trene når det er varmt og sommern kommer... ikke bra. jeg har nå regnet litt, har holdt meg unna godis og brus og trent siden januar mnd, vel har jeg gått ned 2 kilo som jeg gikk ned til å begynne med, jeg er fortsatt der og har altså ikke føket opp igjen. men det synes ikke på meg at jeg har gått ned disse kiloene.... magen er der enda, rumpa er kanksje bittelitt bedre men ikke mye... men cellulittene mine, det er det eneste jeg kan skryte av.. de er faktisk nesten borte...

ellers blir det nok lite med trening utover sommern tenker jeg... ikke bra men sant...

dere andre da? nyter dere solen??? kjedelig å hente opp debatten fra side 2 ja. men men, dere er kanskje og trener alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin

igår var det dagenderpå, men meg og sniglå fikk liksom trent litt allekevel! skulle ha kinamat, men gikk i 40 minutter til/fra sjappa, så yehey!!

står stille på ca 67,5 kg, men det er jo bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Ja jeg har sitti ute i solen i 1 1/2 time nå! :-)

Det var så deilig! Håper jeg har fått litt farge også. Man føler seg litt bedre med en gang man får litt friskere farge på kroppen! og mørke farger er jo slankende så da kanskje man ser litt slankere ut også? :hoho:

Isen gikk ned på høykant men det var heldigvis ikke så mye igjen.. men jeg har mer i fryseren da :oops:

Jeg holder meg hjemme fra skolen i dag også. Jeg har allerede lest litt, men planen er å lese enda mer og trene. Jeg kjenner at kroppen skriker etter en skikkelig treningsøkt, så planen er å gjøre noe som jeg blir skikkelig svett og skjelven i beina av!

Miracle:

Hvorfor ikke trene selv om det er varmt? Hvis du sykler blir du avkjølt av vinden, inne kan du selv regulere varmen og på treningssentrene er det air condition. Og når det blir skikkelig deilig og varmt kan du svømme ute!

Det er ingen unnskyldning at det er sol og sommer vet du :wink: Det er også superdeilig å går tur/jogge på kvelden på sommeren. Da er temperaturen perfekt!

Kom igjen nå! ikke gi deg!

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracle:

Hvorfor ikke trene selv om det er varmt? Hvis du sykler blir du avkjølt av vinden, inne kan du selv regulere varmen og på treningssentrene er det air condition. Og når det blir skikkelig deilig og varmt kan du svømme ute!

Det er ingen unnskyldning at det er sol og sommer vet du :wink: Det er også superdeilig å går tur/jogge på kvelden på sommeren. Da er temperaturen perfekt!

Kom igjen nå! ikke gi deg!

hehe det er bare sånn jeg er, rett og slett lat!!!! hehe jeg vet det er dårlig, men har totalt mistet motet nå de siste dagene når jeg ikke ser et eneste lite resultat!

ja det hjelper med lit brunfarge på kroppen, det skal jo hjelpe litt på cellulittene også, ikke direkte hjelpe men de blir ikke fult så synlige da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest 0
Miracle:hehe det er bare sånn jeg er, rett og slett lat!!!! hehe jeg vet det er dårlig, men har totalt mistet motet nå de siste dagene når jeg ikke ser et eneste lite resultat!  

Jeg skjønner at du mister motivasjonen, men som du sikkert har lest er du iallefall ikke alene! :wink: Jeg gikk også opp igjen de to kiloene jeg har gått ned. Og for å skjønne hvorfor ble jeg nødt til å tenke hardt igjennom kostholdet mitt...

Nå ser jeg at jeg kan gjøre en del med det, men jeg har så liten viljestyrke ovenfor godis... Vanlig mat tror jeg at jeg er flink med. prøver å kutte ut masse usunn mat og spiser mye grovt brød, frukt og grønt.

Hva er vekta di nå i forhold til da du startet? Jeg tror nok min er akkurat det samme: 73 kilo. Men jeg har ikke vært på vekta på lenge siden vi ikke har vekt nå. Men jeg ser på målebåndet at det ikke har minsket noe der... :evil: Jeg må prøve å ta meg sammen og kuttet ut snopet. I tillegg har jeg skjønt at jeg må få inn mer kondisjonstrening i treningen min, for det blir ofte 4 runder med styrketrening i løpet av en uke og det hjelper ikke stort mot fettet med det første.

Hva trener du miracle? Kanskje det er noe du kan endre på der også?

Jeg har hittil (i løpet av en uke) trent 2-3 runder med pilates 20 min eller 1 time, og 1-2 runder med bikini workouten min som er mest styrke trening. Jeg må nok legge inn minst 2 kondisjonsøkte r(jogge/gå tur) og kanskje kombinere de med 20 min pilates. Kanskje jeg kan dra frem rollerbladesene og sykkelen innimellom også...

Hva tror dere som har peiling? Mathias.. ?Lillith.. ?

Uff slitsomt det her.. jeg trodde jeg var flink som trente 3-4 ganger i uken, men det har visst ikke mye virkning...

Tror dette ble litt rotete, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener :wink:

Pam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hei igjen. lenge siden sist :)

Ser du er litt demotivert Miracle.

Kjenner igjen den følelsen. det går jo ofte opp og ned.

Jeg var på nippet til å gi opp selv, men så *booom* gikk jeg ned :)

Og da kom motivasjonen tilbake.

Så jeg syns ikke du skal gi deg. Før du vet ordet av det har du gått ned i vekt.

Jeg har ikke trent noe denne uken enda.

Vurderer å trene i kveld, men jeg er så slapp og daff.

kostholdet er i grunn fint det.

Får se hva det blir til. Kanskje jeg orker å vrikke litt på rumpa :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Meg igjen.. hehe

Jeg var ganske flink i går! jeg trente 2 ganger til og med!

En time bikini workout på dagen, og en halvtimes joggetur senere på kvelden.

Men nå har jeg sikkert ødelagt hele treninga i går med alt jeg har stappa i trynet i dag :oops: uff.. deli de luca er en fare for oss slankere og vi burde hatt forbud mot å gå dit! :evil: Jeg holdt meg unna de nydelige sjokoladekakene men endte opp med litt usunn mat og vannbakkels fylt med krem.... og nå har jeg akkurat kjøpt meg en kaffe mocca of en muffins i kantina... Ja jeg er HÅPLØS!

Jeg blir nok nødt til å dra med sambo ut i kveld også... kanskje vi skal gå en lang tur istedet for å jogge. Det høres iallefall ikke så slitsomt ut. Men vi får se jeg vet han er veldig sliten etter lang dag med overtid...

Jeg trenger gode tips til å holde meg unna snop!

Jeg spiser skikkelig frokost og drikker mye vann. Når jeg er hjemme spiser jeg ofte frukt istedet for snop, men når jeg er på skole/jobb blir jeg altfor lett fristet til å kjøpe meg noe i kantina...

Jeg har vurdert å kjøpe meg krom tabletter men fungerer det?

Pam

(som kjeder seg på jobb i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Aner ikke om kromtabletter funker jeg.

Har hørt at det fungerer på noen... Så kanskje det kan være verdt å prøve det?

Men, hva er denne bikini-workouten for noe Pamella?

Ble litt nysgjerrig jeg nå :sjarmor:

Du har jo forresten vært kjempe flink med treningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...