Gå til innhold

16. april nærmer seg!


aprilbrud

Anbefalte innlegg

I går ga jeg min kjære en bok om Toscana og en om Roma, så da fikk vi drømt oss litt bort. Aller mest glad ble han nok for kortet :ler:

I morgen MÅ vi bare få kommet oss på et glassmagasin og forhåpentligvis bestemme oss for en del til og få lagt ut ønskelisten. Synes ikke det er så mye fint å finne, så vi sliter litt med å bestemme oss for noe. Setter min lit til den sjappen vi ikke har vært i enda. Det som er litt kjipt, er jo at butikkene i de ulike kjedene ikke har de samme tingene. Så vi kan vel nesten riskikere at om vi legger ut liste hos f.eks. tilbords, så har de ingen av de tingene vi ønsker oss i f.eks. Mosjøen eller andre småsteder. Men, men. Nok av ting å bekymre seg for, så jeg får vel bare la være å gruble mer på det... :klø:

Ellers så blir vel invitasjonene sendt denne uken. Og i morgen er det danseskole! Føler også at vi må begynne å dikte sang, og jeg må begynne på talen min.

Og jo!!! Kjøpte et nydelig armbånd i går!! Er superfornøyd! Kom tilfeldigvis over det inne på en klesbutikk, og det kostet bare 298. Har lyst til å bruke det NÅ! Men det er jo bare 2 mnd og 1 dag igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop

Gled deg til Toscana! Vi var i Umbria og Toscana i sommer og storkoste oss - så fin stemning, god mat, deilig vær... mmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toscana høres romantisk ut... Har hørt så mye flott om det distriktet, også Roma da - en kjærlighetsby blant mange! :wink:

Deilig å ha bryllupsreisen i boks kan jeg tenke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toscana høres romantisk ut... Har hørt så mye flott om det distriktet, også Roma da - en kjærlighetsby blant mange! :wink:

Deilig å ha bryllupsreisen i boks kan jeg tenke!

Deilig med alt som er i boks :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fikk vi gjort en del, og det føles bra!

Vi fikk lagt ut ønskeliste på Christiania Glasmagasin, der ønsker vi oss Sentimento glass fra Hadeland og Kobe kniver.

I tillegg har vi endelig etter mye om og men klart å velge servise, og nå er vi veldig happy! Det blir Studio line TAC 02 fra Rosenthal til middag og TAC 02 C-01 til middag. Kaffeserviset har grå rundinger på, middagsserviset er helt hvitt. Så nå må vi bare få lagt ut ønskeliste i butikken som fører dette. Utrolig lekkert servise, ikke minst er serveringsdelene flotte, og det synes jeg er et minus ved de fleste andre serviser.

Siden noen av gjestene bor i en by som kun har Tilbords, må vi legge ut liste der og. Håper å rekke det i kveld. Der skal vi ønske oss Eva Trio kasseroller, noen flere deler av hverdagsserviset vårt, White Linen, linservietter, mugge fra Ittala, eggeglass fra Ittala og kanskje noe annet om vi finner!

Når det gjelder bestikk har min kjære et komplett fra Hadeland som ikke er brukt. Dette håper jeg vi kan bytte inn, og få et annet i stedet. Ikke helt min stil for å si det mildt... Maya 2000 liker vi godt, men vi vil gjerne se Eva Solo bestikk nr 1 (som ingen butikker har inne) før vi bestemmer oss. Tenkte jeg skulle høre om de kunne bestille en kniv, gaffel og skje slik at vi kan få se det. Og så bestille til 12 om vi liker det.

Og da bør vi vel være godt utrustet håper jeg!

Etter glassmagasinene var vi på danseskole! Vi er ingen danseløver, men det gikk faktisk overraskende bra! Så nå må vi bare være flinke til å øve hjemme, og så ta en liten finpuss på danseskolen et par uker før bryllupet. Min kjære syntes det var veldig kjekt, og litt erotisk som han sa :ler: Og vi var enig om at vi må øve nok til at trinnene går helt av seg selv, slik at vi bare kan se hverandre inn i øynene og nyte øyeblikket når den store dagen kommer! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohooo!

UNDER to måneder igjen!!!

:hoppe:

Så herlig at dere har kommet så langt, bestemt servise, lagt ut ønskeliste mm. Helt topp! Nå er det jo snart bare å lene seg tilbake og vente på at dagen skal gry! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohooo!

UNDER to måneder igjen!!!

:hoppe:

Så herlig at dere har kommet så langt, bestemt servise, lagt ut ønskeliste mm. Helt topp! Nå er det jo snart bare å lene seg tilbake og vente på at dagen skal gry! :wink:

Lene seg tilbake??! :hoho: Kan vel ikke akkurat det nei. Men hittil har vi kost oss veldig med planleggingen, og jeg føler vi har kontroll på de tingene som er viktig for oss. Så da håper jeg vi kan kose oss den siste tiden også, selv om det er litt mye å tenke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære fikk sendt invitasjonene i forigårs, og allerede i går strømmet "påmeldingene" (he he) inn! Så av 93 inviterte har vi allerede 12 som har takket ja, og 1 kanskje (egentlig offshore, men prøver å fikse). Det blir spennende å se hvor mange vi blir til slutt.

Var forresten på hudpleie i går, og har booket inn ny time en mnd frem. I tillegg anbefalte hun at jeg kom innom en liten uke før bryllupet og fikk en "brude-behandling" (uten kniping av ulumskheter) slik at huden blir perfekt! Kjøpte et sånt reisesett med Dermalogica produkter, så kan jeg bestille de i full-size på lookfantastic.com. Litt sleipt kanskje, men de får jo betalt for behandlingene uansett så. :tunge1: Hudpleieren ble veldig overrasket over at jeg er 30 (eller hun er en god skuespiller...). Hurra!! :danse: Hun sa jeg hadde en veldig god elastisitet i huden, og veldig små porer. Hun kunne se at jeg har vært veldig forsiktig med sol i ansiktet, og hun sa faktisk at solen er 90% av årsaken til at huden eldes tidlig og mister elastisitet. Så da fortsetter jeg med capsen min!

Etter hudpleien var jeg hos frisøren, og vi snakket litt mer om brudefrisyren. Tror nok det blir bra ja! Litt kjedelig at jeg må spare lugg, så nå går jeg rundt som en liten skolepike med en klemme i luggen :ler: Gleder meg iallefall til prøvetimen, det er vel rett før påske tror jeg. Tror det blir noen små blomster i håret, skal på samtaletime i blomsterbutikken en uke før, så da kan hun sikkert komme opp med forslag. Og som frisøren sa, så er det bedre å anskaffe noen blomster og la være å bruke de, enn å angre på at vi ikke har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Deilig med en selvtillitsbooster fra noen som vet hva de snakker om! (Sist gang jeg var hos frisøren, så sa hun: her var det endel grått, ja! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en selvtillitsbooster fra noen som vet hva de snakker om! (Sist gang jeg var hos frisøren' date=' så sa hun: her var det endel grått, ja! )[/quote']

Frekkeste jeg har hørt!!! Hvis de har negative ting å komme med, kan de heller holde kjeft! Man ser jo grå hår selv, men ikke moro når andre sier det... Min frisør bare farger etterveksten og lar grå hår være ikke-tema :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes nydelig ut med hudbehandling :Nikke: Hva er det vanlig å betale da? Skal tenke på det jeg og.. Sikkert veldig bra for huden ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes nydelig ut med hudbehandling :Nikke:  Hva er det vanlig å betale da? Skal tenke på det jeg og.. Sikkert veldig bra for huden ja :roll:

God fredag!!

Det pleier å ligge på ca 500 for en behandling. Er veldig deilig!! Anbefalles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så du har muskler?!?!

Kan jeg få se? :ler:

Neida, men jeg skal ha det i mente, i tilfelle jeg må gjøre klart til kamp!!! *s*

Samme problemene med svigermor eller?

Helt topp at så mange har svart på invittene allerede...det gikk jo fortere enn svint! :wink: Får håe de fleste kommer da!

Høres deilig ut med en real hudbehandling...*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag!!

Det pleier å ligge på ca 500 for en behandling. Er veldig deilig!! Anbefalles!

Betalte 650 inkl. en grundig nakkemassasje. Mmmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, så du har muskler?!?!

Kan jeg få se? :ler:

Neida, men jeg skal ha det i mente, i tilfelle jeg må gjøre klart til kamp!!! *s*

Helt topp at så mange har svart på invittene allerede...det gikk jo fortere enn svint! :wink: Får håe de fleste kommer da!

Høres deilig ut med en real hudbehandling...*drømme*

Har muskler, men må vel innrømme at jeg sikkert ikke er så god til å sloss... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar jeg snart helg. Skal over til oslo i ettermiddag for å dra i utdrikningslag i tønsberg i morgen. Gleder meg masse til en skikkelig jentehelg :danse: Men litt trist å reise fra min kjære da... :roll: God helg til alle som er så søte og gidder å lese i dagboken min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det morsomt utdrikningslag? Hva gjorde dere?

Det er sant som du sier at man rekker ikke mye annet om man skal oppdatere seg på alle sine dagbøker her inne. Det er høy aktivitet i veldig mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...