Gå til innhold

16. april nærmer seg!


aprilbrud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Næææh! :hjerter:

Så fine dere var! Og så fiiine kjolen! :-)

Dere ser jo så søte ut! :wink:

Gratulerer igjen!!!

Skal si jeg gleder meg til mitt bryllup nå...:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, sveipet litt gjennom dagboken din fra A - Å her nå, og regnet på det...du begynte jo med denne dagboken omtrent for like lenge siden som det er igjen til mitt eget bryllup - og den tiden har jo gått med turbofart!!! :o

Hjelpes, begynner jo å få dårlig tid jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :bukke:

Skal prøve å få lagt ut noen flere bilder i ettermiddag. Hvis jeg klarer det uten mannen da, han skal nemlig jobbe :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Gratulerer med vel overstått og en vellykket bryllupsfest :)

Morstom å endelig få se bilde av dere. Det var en kjempestilig kjole du hadde. Skikkelig flotte var dere begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se bilder av dere også etterhvert. Må nok henge litt på KG en stund fremover, selv om mitt eget bryllup er vel overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Kjempe fine er dere!! Gratulerer så mye nok en gang!

Fin kjole, fin mann og vakker brud :hjerter:

Signerer på dette jeg!

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenk, nå har vi vært gift i over tre uker! Tiden flyr, og det er fantastisk å være nygift og forelsket! Livet går videre, og bryllup er mindre og mindre i fokus. Og det føles faktisk veldig bra. Vi snakker selvsagt masse om dagen vår, men det er deilig å ikke ha hundre ting som skal ordnes og planlegges til enhver tid. Godt å kunne ha fokus på andre ting som jobb, politikk, hva som skjer i verden og ikke minst hverandre :kline:

Håper vi får tid til å stikke innom fotografen og se bildene i neste uke. Snakket med han he en dag, og han sa bildene ble veldig bra. Så det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...