Gå til innhold

16. april nærmer seg!


aprilbrud

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det!! Nå har jeg sagt opp, og trøstet en gråtende nåværende sjef... Ikke kjekt, men nå går det bra! Hun har iallefall tydeligvis satt stor pris på å ha meg her, og det er jo positivt.

Nå er jeg veldig spent på å se utkast til invitasjon! Hun hadde sendt to utkast i posten på onsdag, så de bør være her i dag. Kom plutselig på at min kjære er hjemme, så nå løper han ned i postkassen... De har kommet!! Han åpner... "Den er fin!" Hmmm, mannfolk er ikke alltid like flink til å uttrykke seg verbalt nei. "det er ganske så kult ja". "Tror dette kan blir bra". "Oy, en kul konvulutt! Den er gjennomsiktig!" "Ikke så verst dette her nei, stilig" Høres altså ut som han er fornøyd iallefall, så da gjenstår det bare å se hva jeg synes... Jeg har jo en tendens til å være hakket mer kresen enn han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Menn og verbal kommunikasjon er ikke alltid like lett :hoho:

Gleder meg til å høre dinmening om hvordan de er! Håper du er litt mer utfyllende i kommentarene dine enn kjæresten din :ler:

Så gøy å vite at du er så verdsatt på jobben din da! Det er jo gøy å vite.

*venter spent på fortsettelsen om invitasjonene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, invitasjonene er flotte! :danse: Både valg av bilder, font og papp er helt topp, så visualvoice.no kan anbefales!! Det er kun små justeringer på teksten som skal til nå før hun kan trykke de opp. Bl.a. kan det ikke stå "Varme hilsener fra.....&....". Det er liksom ikke helt oss. Men hva skal det stå mon tro? Lurer på om det bare kan stå navnene våre kanskje? Vi får gruble og diskutere litt i helgen. Akkurat nå er min kjære av en eller annen grunn sur og har gått seg en tur. Han bakte brød til jeg kom hjem fra jobb, det var kjempegodt og jeg roste masse. Men likevel har jeg tydeligvis gjort noe galt. Mannfolk!! Ikke lett å forstå seg på alltid, men det er vel ikke vi heller... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Gratulerer med ny jobb!!!

Gøy å bli verdsatt på den jobben du hadde også! Det må du ta med deg videre!

Tror vi kommer til å avslutte invitasjonene med:

Hjertlig velkommen!

Vennlig hilsen ... og ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er invitasjoner bestilt! Og i samme slengen har vi bestilt kombinert bordkort/sanghefte/meny/ bordplassering/gjestepresentasjon med tilsvarende design. Vi er så utrolig fornøyd! Fargene som er brukt er en slags mørk limegrønn og lys rosa, og det er de fargene jeg har tenkt å bruke til bukett, blomster og lys på bordene osv. Det er så deilig å ha enda flere ting i boks, og føle at alt blir så riktig i forhold til oss og hva vi ønsker. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare stjele denne fra en annen dagbok: Elisabeth Ardens Eye-Fix Primer er en lett krem du smører utover lokket og opp til brynet. La den tørke. Til og med øyenskygge fra H&M sitter fra morgen til kveld takket være denne lille tuben.

Må nok ha den ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare stjele denne fra en annen dagbok: Elisabeth Ardens Eye-Fix Primer er en lett krem du smører utover lokket og opp til brynet. La den tørke. Til og med øyenskygge fra H&M sitter fra morgen til kveld takket være denne lille tuben.

Må nok ha den ja!

Hehe, du er slett ikke den eneste som "stjeler" tips her og der! :ler:

Håper forøvrig at forberedelsene dine går bra... :-)

Vi tastes,

Toria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe mer fra "invitasjonsdamen", så nå er vi litt stresset pga det! Hun skulle gjøre endringer og sende det til oss for korrektur før hun kan trykke opp med alle navnene på. Sendte en etterlysingsmail, men har ikke hørt noe. Det er 2 mnd og ni dager til bryllupet nå, så da bør vi vel ha sendt de innen ni dager. Kanskje jeg skal be om å få tilsendt konvoluttene, slik at vi kan skrive på de og ha de klar til vi får invitasjonene?

I kveld skal vi endelig smake på mat til bryllupet, håper det blir en stor opptur!!

Ellers så må jeg si at jeg er utrolig fornøyd med min kjære, han er bare verdens skjønneste og beste kjæreste. Gleder meg til å bli hans kone!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går det fremover med invitasjonene, får aller siste korektur (forhåpentligvis!) i morgen. De blir så lekre!!! Så da får vi bare begynne å finne adresser slik at vi har listen klar for konvoluttskriving i begynnelsen av neste uke. Skal bli godt å få de sendt!

I går kveld var vi å smakte på maten til bryllupet, og snakket en del med kokken og de som driver stedet. Maten var kjempegod, og vi ble enig om noen små justeringer og om noen retter vi vil plusse på. Det blir tapasbuffet med både varmt og kaldt, og kommer vel til å bli ca sånn:

- bacondadler

- spyd med scampi og breiflabb

- kyllingkjøttboller med sweet chilisaus

- små dingser med parmaskinke og chilirømme

- fylte champignoner

- ørret, purre, rømme og lefse rullader

- potetbåter

- to pastasalater

- tomatsalat

- god grønn salat med ruccola, balsamico og annet godt

- et par typer godt brød

- aioli

Er sikker på at dette blir suksess! Bare litt prestasjonsangst fordi mannen til en av venninnene mine er på kokkelandslaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med invitasjonene da!

Godt det ordnet seg, og at de snart er i trykken! :)

Får vi lov til å ta en titt på det endelig resultatet når de kommer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam, nam, nam, nam... mye god mat på den lista der!

:Nikke::Nikke::Nikke:

:sikle::sikle::sikle:

Dette blir som du sier "Helt sikkert suksess!" Høres kjempekoselig ut å ha tapas. Det er liksom så sosial mat, lett for folk å prate sammen og ha det hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå jeg er så glad, så glad!!!! :hoppe: Kjolen blir PERFEKT!!!! Den er jo ikke ferdig enda, men i dag fikk jeg et godt inntrykk av hvordan resultatet blir, og det blir enda bedre enn jeg turte å håpe på! Og så var det en ekstrabonus at livet må tas inn, de tre kiloene jeg har tatt av den siste mnd vistes godt! Så nå er det bare til å få av to-tre kilo til, så er jeg superfornøyd. og designeren synes det er helt greit å sy inn etterhvert.

Har vært usikker på om jeg skal ha slør. Hadde egentlig lyst til det, men klarte ikke helt å se for meg om det ville passe til kjolen. Men i dag prøvde jeg, og det ble knall! Så da går jeg for et chiffonslør i ivory (som kjolen), ett-lags som sleper litt i bakken. Siden det ikke er slep på kjolen, blir det litt gøy å ha det i kirken iallefall. Fikk også bestemt meg for sko, så da er det i boks. Som om ikke dette var nok, fant vi også en veldig god løsning på "noe til å ha over skuldrene", så denne skal hun lage en modell av i lerretstoff til neste prøving som er om ca en mnd. Så da gjenstår bare veske, men det satser jeg på å kjøpe et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende med invitasjonene da!

Godt det ordnet seg, og at de snart er i trykken! :)

Får vi lov til å ta en titt på det endelig resultatet når de kommer eller?

Har ikke tilgang på scanner, men har de jo i pdf-format, så jeg kan se hva jeg får til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke::Nikke::Nikke:

:sikle::sikle::sikle:

Dette blir som du sier "Helt sikkert suksess!" Høres kjempekoselig ut å ha tapas. Det er liksom så sosial mat, lett for folk å prate sammen og ha det hyggelig!

Kjekt å høre at dere synes det høres godt ut! Og nettopp det med å få en avslappet stemning er noe av det vi håper på med å velge denne type mat. Hverken vi eller familiene våre trives i en veldig stiv og formell setting, så dette blir perfekt for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så gøy at kjolen blir perfekt, og gratulerer med noen kilo minus :wink:

Kan tenke meg at du følte deg enda "mer brud" med slør?? Har ikke prøvd noe særlig kjoler enda jeg, men kan tenke meg at med slør føler man seg kanskje enda mer prinsesse....?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at kjolen blir akkurta som du ha drømt om bare enda litt finere :) Spennende med egen designet kjole! Ser ut som at det meste av tilbehør har falt på plass også så da er du jo snart i mål.

Grattis med -3 kg :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...