Gå til innhold

Tror dere seriøst at dere kan få muslimer til å godta homofili?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
16 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Jeg er fullstendig overbevist om at muslimer aldri vil anerkjenne homofili, slik kristne gjør, og at homofili aldri vil bli godkjent av islam.

Min overbevisning skyldes nettopp dine observasjoner, som er de samme som mine.

 

Du er lite informert om du tror alle kristne tolerere homofile. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, NotNaomi skrev:

Du er lite informert om du tror alle kristne tolerere homofile. 

Litt forskjell mellom de 12 personene i USA som kommer med skilt og skriker gud hater homofile sammenlignet med muslimske land som har stats sanksjonert dødsstraff av homofile direkte eller indirekte der mellom 70-90% av befolkingen anser dette som moralsk. 

Du kan stå på boksen og si dette men kristne er ikke et problem har ikke vært et problem i 150 år snart i vesten. Du kan peke til koptiske kristne i Kongo området og si at disse ønsker en ren kristen stat, helt til du ser hva sunni muslimene der ønsker å gjøre med dem og gjør med dem. Det er faktisk så ille at shia muslimer samarbeider med de kristne der i militante grupper.       

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
3 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Litt forskjell mellom de 12 personene i USA som kommer med skilt og skriker gud hater homofile sammenlignet med muslimske land som har stats sanksjonert dødsstraff av homofile direkte eller indirekte der mellom 70-90% av befolkingen anser dette som moralsk. 

Du kan stå på boksen og si dette men kristne er ikke et problem har ikke vært et problem i 150 år snart i vesten. Du kan peke til koptiske kristne i Kongo området og si at disse ønsker en ren kristen stat, helt til du ser hva sunni muslimene der ønsker å gjøre med dem og gjør med dem. Det er faktisk så ille at shia muslimer samarbeider med de kristne der i militante grupper.       

Ta deg en tur innom kristne forum,blogger osv du. Du kan også finne motstandere på fks Verdidebatt.Trodde du at det kun gjaldt tolv personer i USA.

Er sikker på at om du oppretter en tråd her om motstandere av 'praktiserende homofile' her inne,vil det sikkert dukke opp noen her også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NotNaomi skrev:

Ta deg en tur innom kristne forum,blogger osv du. Du kan også finne motstandere på fks Verdidebatt.Trodde du at det kun gjaldt tolv personer i USA.

Er sikker på at om du oppretter en tråd her om motstandere av 'praktiserende homofile' her inne,vil det sikkert dukke opp noen her også.

 

Kan du vise til noen land som henretter homofile som er kristne? Kan du vise til noen konkrete eksempler på homofile som blir voldelig utsatt (ord og skilt er ikke vold) i vesten? Du sier at dette er et problem, men å si at kristne som i århundrer har tatt inn homofile for beskyttelse fra urett prosastasjon kan sammenligne med muslimsk intoleransene mot homofile.

De kristne som referer til er ekstremt marginalt iforhold til antallet av muslimer som ikke tåler homofili. Jeg vill bli sjokkert om du finner en gruppe på 50 000 kristne som sier at homofili må henrettes, mens i den muslimske verden finner du at mesteparten som har sharia at homofili er en dødsstraff.

Jeg finner at du bruker homofile som et argument mot kristendommen, helt sprøtt. Om du hadde lest noe som helst om homofile i Europa og kristendommen så hadde du funnet at kriken ofte tokk inn homofile som trengte det.  Du sier at jeg har noe mot homofile og sikkert postet en sånn tråd, er helt avskyelig påstand fra deg. For deg er homofile bare et argument som du bruker mot folk som har feile meninger eller for beskytte deg selv fra ansvar for dine dårlige argumenter.

                    

Verdidebatt er det en hjemside eller noe? 

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NotNaomi skrev:

Du er lite informert om du tror alle kristne tolerere homofile. 

Kan vise til noe så vi kan bli informert, siden du tydelig vis vet noe som vi ikke gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/23/2017 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Det importeres muslimer inn i Norge i stor skala. Det er i all hovedsak venstrevridde som ønsker at det skal skje. De har dog ingen store planer om integrering, og samler alle i Grønland i Oslo. Stort sett. 

Men samtidig, så virker det som de på en eller annen måte tror at de kan bevare sine tanker og ideologier, og kultur, samtidig som en helt annen kultur importeres inn i landet. Hvordan tror dere at dere skal overbevise muslimer om at homofili er greit? 

Anonymkode: 1a4af...c15

Det er da ikke så øenge siden dette var "helt utenkelig" for kirken. :klo:

Religion er treg i utviklingen, men det betyr ikke at den står stille. Vi moderne mennesker er litt for gode til å glemme at kristendommen startet som sosialhjelp, utviklet seg til makt og folkemord og endte ganske ok. (Med enkelte unntak av mørkemenn)

Islam begynte med kunnskap og utviklet seg ditto negativt. Den vil etter alle solemerker ende ganske ok.

 

Om vi er kristne eller muslimer er faktisk ikke viktig - mørkemenn er helt like i de to religionene. Og like farlige. Se bare på Trump, en av verdens mektigste (kristne) menn og ødelegger av millionvis av sider med vitenskapelige artikler, likestillig og personlig frihet..

Anonymkode: fa245...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner en god del muslime og ingen av disse har noe i mot homofili. Man må ikke glemme at muslimer er like forskjellige som vi nordmenn.

Når det er sagt så kjenner jeg til en gruppe kristne som ikke kan kalles for annet enn radikale. Barna får ikke lov til å omgås andre barn og unge som ikke er "ekte kristne" og det er en nedraking og baksnakking av alle andre mennesker som ikke ligner grisen. Vi nordmenn er ikke nødvendigvis så himla uskyldige alltid vi heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristne er ikke alltid så mye bedre enn muslimer når det gjelder holdninger til homofili. Uganda er et kristent land, og der henrettes homofile, og livstid i fengsel er noe man kan forvente. Vold mot homofile skjer over alt, i Norge, i Vesten osv. I Russland blir homofile menn filmet mens de utsettes for vold:  https://m.youtube.com/watch?v=K-dDd4dtOFM 

Lesbisk prest blir slått, i Norge: https://www.dt.no/nyhet/lier/lesbisk-prest-fra-lier-ble-slatt-ned/s/5-57-140181

https://m.youtube.com/watch?v=fV0tS6G8NNU

 

Verdidebatt er forumet til den kristne avisen Vårt Land. 

Anonymkode: 1d5a8...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Kan vise til noe så vi kan bli informert, siden du tydelig vis vet noe som vi ikke gjør.

Jeg skrev jo forslag du kan gå inn å se på om du vil. Men du er kanskje ikke så intrressert. Du vil vel helst ha illusjonen om at dette gjelder bare muslimer. Tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner både kristne og muslimer som ikke aksepteret homofile. Kjenner også både kristne og muslimer som aksepterer homofile.

 

VÅR oppgave er at vi sender tydelige signaler om hva samfunnet anser som ok eller ikke. For eksempel ikke aksepterer att visse kirker på vestlandet nekter å vie homofile eller ikke vil ha kvinnelige prester. Og samme med andre religiøse samfunn. Eller politiske for den saks skyld... (eksempel høyreekstreme som vil "bekjempe homolobby")

 

Ett religiøst samfunn som har tatt et steg i riktig retning: https://www.nrk.no/urix/apner-moskeen-for-homofile-1.13563277

Muslim som kjemper for homofiles rettigheter: http://www.nettavisen.no/nyheter/sttter-homofiles-rettigheter---blir-kalt-darlig-muslim/3422802692.html

Paven i riktig retning: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/paven/paven-mener-kristne-boer-beklage-overfor-homofile/a/23723752/

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Sirah skrev:

Jeg kjenner en god del muslime og ingen av disse har noe i mot homofili. Man må ikke glemme at muslimer er like forskjellige som vi nordmenn.

Når det er sagt så kjenner jeg til en gruppe kristne som ikke kan kalles for annet enn radikale. Barna får ikke lov til å omgås andre barn og unge som ikke er "ekte kristne" og det er en nedraking og baksnakking av alle andre mennesker som ikke ligner grisen. Vi nordmenn er ikke nødvendigvis så himla uskyldige alltid vi heller.

Altså.. hvorfor er det sånn at du tror at man ikke kan diskutere én gruppe mennesker? Og hvis man faktisk gjør det, så ligger det mellom linjene at det ikke gjelder noen andre?
 

Vet du hvorfor kommentaren din er irrelevant? Fordi Norge ikke importerer radikale kristne. Hadde vi gjort det, hadde kommentaren din vært relevant.

Anonymkode: 1a4af...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Kjenner både kristne og muslimer som ikke aksepteret homofile. Kjenner også både kristne og muslimer som aksepterer homofile.

 

VÅR oppgave er at vi sender tydelige signaler om hva samfunnet anser som ok eller ikke. For eksempel ikke aksepterer att visse kirker på vestlandet nekter å vie homofile eller ikke vil ha kvinnelige prester. Og samme med andre religiøse samfunn. Eller politiske for den saks skyld... (eksempel høyreekstreme som vil "bekjempe homolobby")

 

Ett religiøst samfunn som har tatt et steg i riktig retning: https://www.nrk.no/urix/apner-moskeen-for-homofile-1.13563277

Muslim som kjemper for homofiles rettigheter: http://www.nettavisen.no/nyheter/sttter-homofiles-rettigheter---blir-kalt-darlig-muslim/3422802692.html

Paven i riktig retning: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/paven/paven-mener-kristne-boer-beklage-overfor-homofile/a/23723752/

 

 

Hæ.. du ønsker seriøst å forby kristendommen? 

Snakk om å fjerne ytringsfriheten.

Anonymkode: 1a4af...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristne er ikke alltid så mye bedre enn muslimer når det gjelder holdninger til homofili. Uganda er et kristent land, og der henrettes homofile, og livstid i fengsel er noe man kan forvente. Vold mot homofile skjer over alt, i Norge, i Vesten osv. I Russland blir homofile menn filmet mens de utsettes for vold:  https://m.youtube.com/watch?v=K-dDd4dtOFM 

Lesbisk prest blir slått, i Norge: https://www.dt.no/nyhet/lier/lesbisk-prest-fra-lier-ble-slatt-ned/s/5-57-140181

https://m.youtube.com/watch?v=fV0tS6G8NNU

 

Verdidebatt er forumet til den kristne avisen Vårt Land. 

Anonymkode: 1d5a8...c88

Og hva har det med muslimer og import av muslimer å gjøre? Hvor mange tusen kristne importerte Norge i 2016? 

Anonymkode: 1a4af...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke så øenge siden dette var "helt utenkelig" for kirken. :klo:

Religion er treg i utviklingen, men det betyr ikke at den står stille. Vi moderne mennesker er litt for gode til å glemme at kristendommen startet som sosialhjelp, utviklet seg til makt og folkemord og endte ganske ok. (Med enkelte unntak av mørkemenn)

Islam begynte med kunnskap og utviklet seg ditto negativt. Den vil etter alle solemerker ende ganske ok.

 

Om vi er kristne eller muslimer er faktisk ikke viktig - mørkemenn er helt like i de to religionene. Og like farlige. Se bare på Trump, en av verdens mektigste (kristne) menn og ødelegger av millionvis av sider med vitenskapelige artikler, likestillig og personlig frihet..

Anonymkode: fa245...682

Protestantisk kristendom er mye enklere å forme enn Islam. 

Islam er basert på en "matchokultur", kristendommen er mye mykere, og lettere å infiltrere og ødelegge fra innsiden (det er derfor Den Norske Kirken ikke lenger følger bibelen slik den skal)

Anonymkode: 1a4af...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ.. du ønsker seriøst å forby kristendommen? 

Snakk om å fjerne ytringsfriheten.

Anonymkode: 1a4af...c15

Whaaat? Og hvor skrev jeg det? :klo: 

 

Nei folk får tro på overtro så mye de vil - så lenge de ikke plager andre og ellers er snill og grei. (er selv gift med en kristen person)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. hvorfor er det sånn at du tror at man ikke kan diskutere én gruppe mennesker? Og hvis man faktisk gjør det, så ligger det mellom linjene at det ikke gjelder noen andre?
 

Vet du hvorfor kommentaren din er irrelevant? Fordi Norge ikke importerer radikale kristne. Hadde vi gjort det, hadde kommentaren din vært relevant.

Anonymkode: 1a4af...c15

Feil. Kvinnelig kjønnslemlestelse er svært utbredt hos enkelte katolske klaner, som også er på flykt, blant annet fra Etiopia og Eritrea. Syriske kristne finns, tidligere Jugoslavia og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, BlendaSensitive skrev:

Whaaat? Og hvor skrev jeg det? :klo: 

 

Nei folk får tro på overtro så mye de vil - så lenge de ikke plager andre og ellers er snill og grei. (er selv gift med en kristen person)

Om det er noen trøst: Det må være noe vedkommende rett og slett diktet fullstendig opp i sitt eget hode, eventuelt ren trolling. Jeg leste innlegget ditt og det svaret der og skjønner nøyaktig like lite som deg.

Anonymkode: e434a...fb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om det er noen trøst: Det må være noe vedkommende rett og slett diktet fullstendig opp i sitt eget hode, eventuelt ren trolling. Jeg leste innlegget ditt og det svaret der og skjønner nøyaktig like lite som deg.

Anonymkode: e434a...fb5

Mulig vedkommende tolket dette med å ikke akseptere at kirker nekter å vie homofile eller ha kvinnelige prester som at du vil forby noe, men det er i så fall en helt spinnvilt urimelig og uredelig tolkning.

Anonymkode: e434a...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Whaaat? Og hvor skrev jeg det? :klo: 

 

Nei folk får tro på overtro så mye de vil - så lenge de ikke plager andre og ellers er snill og grei. (er selv gift med en kristen person)

Fordi det kun eksisterer én kristendom (alt annet er sekulært, og fantasi, diktet opp i etterkant), og innen kristendommen er det: 

1: Forbudt med kvinnelige prester
2: Forbudt å "utøve" homofili. Dvs gifte seg med og/eller ha homsesex. 

Endrer du på det, fjerner du kristendommen. Så essensielt er det i kristendommen at disse reglene følges.

Anonymkode: 1a4af...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 9.33, AnonymBruker skrev:

Det importeres muslimer inn i Norge i stor skala. Det er i all hovedsak venstrevridde som ønsker at det skal skje. De har dog ingen store planer om integrering, og samler alle i Grønland i Oslo. Stort sett. 

Men samtidig, så virker det som de på en eller annen måte tror at de kan bevare sine tanker og ideologier, og kultur, samtidig som en helt annen kultur importeres inn i landet. Hvordan tror dere at dere skal overbevise muslimer om at homofili er greit? 

Anonymkode: 1a4af...c15

Det er mye eldre historie som vi ikke blir fortalt hverken på skole, media og ellers. Ikke mange vet at muslimer herjet i Europa for flere hundre år siden. Dem drepte, voldtok og tok sexslaver ned til midtøsten.

Jeg har lest flere tro at hvite stammer fra midtøsten, fordi dem ser blåøyde mennesker der nede, og personer med rødt hår, og mennesker med veldig lys hud. Selv ansiktstrekkene på mange der nede ser arisk ut.

Men det dem ikke vet, er at disse personene som ligner på oss nede i midtøsten er etterkommere av Europeere, og i hovedsak skandinavere, skotter, briter, islendinger osv.

Muslimer tok våre kvinner og jentebarn ned til midtøsten og tvang dem til sex, og fikk unger med dem.

Det er naturlig å tro at flere Europeiske kvinner ble voldtatt mens muslimene herjet her, uten at dem ble tatt med til midtøsten, men at dem klarte flykte. Mange av oss vil være etterkommere av disse kvinnene og samtidig ha arabiske gener i oss, ufrivillig og uvitende, da disse kvinnene ble voldtatt.

En del av oss vil ha slektninger eller søsken som ser litt mørkere ut i huden enn normalt. Dette vil være et tegn på det jeg har sagt, at våre kvinner ble voldtatt og arabiske gener ble tvangsinført i noen familiers historie.

Korstogene var ment å stoppe islams inntog og herjinger i Europa, og vi fikk til slutt en slutt på islamske overgrep i Europa, takket være dette.

Jeg vil tro at muslimer kom seg til Europa og skandinavia ved å kapre våre handelsbåter, og på den måten tvinge besetningen til å gi kurs mot våre land og farvann. Skipene ble så brukt til å frakte hvite slaver til midtøsten.

Min familie brukte å ha slike handelsskip flere hundre år tilbake, det er litt uggent å tenke på at min slekts handelsskip kan ha blitt kapret av muslimer på den tiden for å brukes til dette formål jeg nevner over.

Det er så mye historie jeg kunne fortalt, men det ville tatt evigheter. Det får bli med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...