AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #101 Skrevet 6. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom gjerne med kilder hvor det står at vaksiner gjør mennesker sterile. Nå har flere generasjoner fulgt vaksineprogrammet i Norge i flere tiår. Tror du ikke vaksinasjonen hadde stoppet opp, hvis generasjoner etter generasjoner blitt sterile? Anonymkode: 60b13...777 I og med at Bill Gates sponser hele verden med vaksiner, og han har gått ut offentlig og sagt at vaksiner er med på å redusere jordens befolkning ( du vet man mener vi er for mange her sant??) og sammen med alle beretninger fra foreldre som forteller om endringer i barna etter vaksinasjon ( disse blir ikke hørt gjerne, men fanges opp av de leger ( det finnes heldigvis de som tør å stå imot vaksinelokomotivet) som igjen svertes som er tilfellet med f.eks Andrew Wakefield. Sett Waxed, eller sannheten om vaksiner? Det finnes masse dokumentasjon. Hvis det var sånn at vaksiner var risikofritt, ville ikke produsentene skrevet fra seg alt ansvar ( men det gjør de). Anonymkode: 56f72...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #102 Skrevet 6. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I og med at Bill Gates sponser hele verden med vaksiner, og han har gått ut offentlig og sagt at vaksiner er med på å redusere jordens befolkning ( du vet man mener vi er for mange her sant??) og sammen med alle beretninger fra foreldre som forteller om endringer i barna etter vaksinasjon ( disse blir ikke hørt gjerne, men fanges opp av de leger ( det finnes heldigvis de som tør å stå imot vaksinelokomotivet) som igjen svertes som er tilfellet med f.eks Andrew Wakefield. Sett Waxed, eller sannheten om vaksiner? Det finnes masse dokumentasjon. Hvis det var sånn at vaksiner var risikofritt, ville ikke produsentene skrevet fra seg alt ansvar ( men det gjør de). Anonymkode: 56f72...eb0 Omg! Stort panneklask! Du tror ikke Bill Gates mente at med vaksinasjonsprogram i fattige land, vil føre til at færre fattige føder barn, da det er allmen kjent at fattige føder mange barn fordi de ikke vet hvor mange av de overlever. Hvis vaksiner er så skadelig, hvorfor dør det så mange uvaksinerte barn i Afrika? Jeg skjønner at denne diskusjonen er dødfødt. De dumme forblir dumme, og jeg kaster ikke bort mer tid på deg. Anonymkode: 60b13...777 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #103 Skrevet 6. juni 2017 Hvorfor er det aldri noen som viser statistikken over ANTALL SMITTEDE før og etter vaksineprogrammene? Hver gang jeg har bedt om det, har trådene bare stoppet opp.... Anonymkode: bbc2c...786 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #104 Skrevet 6. juni 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det aldri noen som viser statistikken over ANTALL SMITTEDE før og etter vaksineprogrammene? Hver gang jeg har bedt om det, har trådene bare stoppet opp.... Anonymkode: bbc2c...786 Det kan man ikke vise for da hadde du sett at tallene var på vei ned allerede før vaksinen kom på banen, takket være blant annet bedre kunnskap om hygiene og kosthold. Anonymkode: 56f72...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #105 Skrevet 6. juni 2017 5 timer siden, Anonym90059005 skrev: På samme måte som at "var ikke sånn hysteri med sikring i bil og barneseter før i tiden, men vi overlevde da helt fint vi"? Fantastisk tankesett... djizzez. Her er for øvrig en fin artikkel: http://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/Meslinger-herjer-rett-rundt-hjornet-Skal-vi-bli-stresset--Ingeborg-Senneset-622396b.html Du må bare slappe av mister, jeg har vaksinert mine barn og i tillegg jobber jeg på vaksine kontor og mottar mer enn en hysterisk person HVER dag som skal vaksinere seg i hue og ræva for alt de kan vaksinere seg mot. Jeg tjener fett med penger på dette. Om alt er nødvendig? Svaret er NEI. Anonymkode: 57587...edd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #106 Skrevet 6. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Omg! Stort panneklask! Du tror ikke Bill Gates mente at med vaksinasjonsprogram i fattige land, vil føre til at færre fattige føder barn, da det er allmen kjent at fattige føder mange barn fordi de ikke vet hvor mange av de overlever. Hvis vaksiner er så skadelig, hvorfor dør det så mange uvaksinerte barn i Afrika? Jeg skjønner at denne diskusjonen er dødfødt. De dumme forblir dumme, og jeg kaster ikke bort mer tid på deg. Anonymkode: 60b13...777 Nei, de føder mange fordi de ikke vet hva prevensjon er! Anonymkode: aa023...705 1
Xanadus Skrevet 6. juni 2017 #107 Skrevet 6. juni 2017 7 timer siden, minsinn skrev: Det som finnes i vaksiner er en dose med sykdommen. Det er dette som gjør at vaksinen virker. Fordi kroppen din da lager antistoffer mot sykdommen. Nesten på samme måte som om du har hatt sykdommen. Forskjellen er bare at den dosen med sykdom som du har fått gjennom vaksinen er av-aktivisert, for å si det på den måten. For å av-aktivisere en sykdom må det brukes noen tilsetningsstoffer. De tilsetningsstoffene som er i meslingvaksinen har vært forsket på kontinuerlig siden 70-tallet. Slutt å kalle de for farligere enn selve vaksinen. Det er selvmotsigende. Ble det lettere å lese det på den måten? Og: Slutt med å bruke argumentet "Jeg hadde meslinger som barn, og har overlevd". Alle forstår at dere har overlevd siden dere lever i dag, dere behøver ikke å si det. Og til deg, AB som stadig ber meg om å lese meg opp: Hva med å gjøre det selv med det rette kildematerialet, og ikke bare sånn type konspiratorisk tenkning som at "myndighetene er egentlig ute etter å redusere antall nordmenn".
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #108 Skrevet 6. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om du har registert at flere og flere allerede nå sliter med å få barn? Anonymkode: aa023...705 Det kan kanskje komme av mange andre årsaker? f.eks høy alder på mor, et stesset liv, forurensing? Anonymkode: f3b08...e7c
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #109 Skrevet 6. juni 2017 Har en venninne som bor i et av områdene hvor smitte er påvist. Hun har ikke turt å bevege seg ut blant folk på flere uker på grunn av dette. Hun har et barn som lider av en sykdom som gjør at meslinger er svært dødelig, og ungen er fortsatt for ung til å vaksineres. Legene er ikke sikre på om barnet er sterkt nok til å få vaksinen til vanlig tid heller. Dere som nekter vaksiner på dere selv og barna bryr dere dere i det hele tatt om disse barna som ikke tåler en slik sykdom? Og som i tillegg ikke er vaksinert? For det er faktisk ganske mange som er avhengige av flokkimmuniteten. Anonymkode: 16f6c...a37 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #110 Skrevet 6. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan man ikke vise for da hadde du sett at tallene var på vei ned allerede før vaksinen kom på banen, takket være blant annet bedre kunnskap om hygiene og kosthold. Anonymkode: 56f72...eb0 Tull og tøys. Vaksiner forhindrer smitte. Dermed blir man ikke syk, og man dør ikke av sykdommer man ikke har. Det er derfor antivaksere alltid viser til mortalitet, i stedet for antall smittede. Men har dere baller nok til å vise statistikk over smittetilfeller? Hvorfor er det ingen som får kopper lenger? Er det dødeligheten som er gått ned, eller er det rett og slett slik at det ikke lenger finnes sirkulerende smitte? Hvorfor har ingen fått kopper siden 1976? Hvorfor kan du inkassere en million dollar om du klarer å påvise et tilfelle av kopper? Anonymkode: bbc2c...786 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #111 Skrevet 6. juni 2017 Min lille nevø som bor i et av våre naboland var for kun noen mnd siden veldig syk av meslinger, innlagt på sykehus i over 1 uke pga følgesykdommer.. rakk ikke å bli vaksinert før han ble syk.. heldigvis ser det ut til at alt har gått bra, og at han har blitt helt frisk igjen. Anonymkode: 6aaea...d13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå