Gå til innhold

Vil DU ha tvungen registrering på KG?


Gjest Tristessa

Vil DU ha tvungen resistrering på KG?  

  1. 1. Vil DU ha tvungen resistrering på KG?

    • Ja
      50
    • Nei
      29


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Milla, må bare le av deg :ler::ler::ler: Det må da være kjedelig å konstant ha denne igeren etter å blande seg borti andres liv og meninger hele tiden?Om andre mennesker gjør ting som du ikke liker, så drit i det.Om enkelte mennesker har andre meninger enn det du har, så drit i det.Om andre mennesker har andre planer for livet ditt enn det du har, så drit i det.

Jeg tror virkelig det hadde spart deg mye tåpelig ergrelse og unødige innlegg fra din side.

Du vet til syvende og sist så har du jo ingenting med det.Mulig det er det som plager deg men get over it!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var visst ment som en diskusjon om registrering eller ikke. Hvorfor må det absolutt bli en diskusjon om Milla nå da?

Og Milla, skal du ha en personlig diskusjon med Nathalie, ta den i Personlige Meldinger, ok?

Vil helst ikke stenge denne, for det er et temaet mange er engasjert i og som stadig kommer opp i andre sammenhenger. Så derfor vard et fint det kom en egen tråd om det, ikke sant?

Men som sagt, hold det til temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skulle behovet melde seg har vi jo muligheten til å skaffe oss et reserve-nick.  

Kan være litt vanskelig dersom du ikke har mer enn en mailadresse. Hvis du prøver å registrere et nytt nick med samme mailadresse så får du beskjed at det ikke går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk ikke har "baller nok" til å skrive om alt mulig under ett navn er de feige som bare fy!

Milla

Kasta vi stein i glasshus nå???Er det så mye tøffere og hetse brukere gjennom PM da Milla??Selv om du har et regsitrert navn betyr det ikke at man kan behandle andre mennesker som dritt.

Jeg er også for tvungen registrering, men mye av de stygge kommentarene kommer ikke kun fra gjester.

Syns faktisk det har roet seg temmelig bra fra de obsernasige gjestene våre jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg er for tvungen registrering - ABSOLUTT!!!

Det er altfor mange som slenger dritt, og ikke tør å stå for det de sier engang. Det vitner om feighet, og det er ikke koselig for den personen som blir hetset heller. Ved å tvinge alle til å registrere seg, tror jeg mesteparten av dritt-innleggene vil forsvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thea, jeg trodde du skulle reise bort jeg, men ser at du istedet oppfordrer til intrigemakeri, har du ikke lagt merke til det selv?

Waco stemmer for tvunget registering med fullt navn, skulle like gjerne likt å visst hvem enkelte "vanskeligheter" er.

Men dere liker å ha fake nick dere, for det er vanskelig å være ærlig når man kan bli konfrontert med det virker det som.

Waco

tydelig at dere har mye å skjule.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig sagt hva jeg mener i denne saken, men jeg vil bare poengtere at jeg ikke beskyldte noen bestemte for å være anonyme når de skal si noe som kanskje ikke er så populært. Så jeg forstår ikke hvorfor du tok det så personlig, Natalie. At en bare har en E-post adresse er vel ikke noe problem. Har ikke lest at det er forbudt å ha flere nick på samme adresse, og som Milla sier, det går an å opprette en ny.

Synes diskusjonen gled litt ut (var kanskje med på det selv), men det jeg synes er den største fordelen med tvungen registrering, er at da har en et nick å henvende seg til i diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja Wacoboy.Jeg vet om flere som har sendt Private meldinger uten så meget betydningsfullt innhold jeg ;)

Å sende stygge PM er jo bare en måte å dumme seg selv ut!!!!Og selv om de ikke er offentligt leselig i forumet betyr ikke at meldinga kun blir lest av personen som får den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
At en bare har en E-post adresse er vel ikke noe problem. Har ikke lest at det er forbudt å ha flere nick på samme adresse

"E-postadressen er allerede i bruk av en annen bruker." er meldingen du får hvis du prøver å registrere et nytt nick med samme mailadresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg synes det er litt for mye fokusering på den "sorte" siden av tvungen registrering... "Vi skal se hvem som hetser" osv. Synes Viking hadde et godt innlegg jeg, man ser bedre hvor mange forskjellige som diskuterer, og man kan henvende seg til folk på PM hvis det er noe man er nysgjerrig på, og alt blir mere oversiktlig og greit.

Just for the record...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha.... så du er en sånn kvinne som sprer dine private meldinger....?

Sånn og forstå...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg har sendt et par PM til moderator, men kun fordi jeg synes de var laaangt over grensen for hets/persontrakkassering, og det var mod. enig i.

Alle andre PM holder jeg meg for meg selv ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg vil ikke ha tvungen registrering på KG.

Jeg vil ikke at man kan finne fram til alle innlegg jeg har skrevet og bruke ting mot meg (har sett det praktisert av noen).

Jeg vil ikke ha stygge PM bare fordi folk er uenige med meg.

Jeg vil ikke at folk skal "lage seg et bilde" av hvordan jeg er og så tolke alt jeg skriver ut fra det, jeg vil at mine meninger skal bedømmes ut fra det jeg har skrevet i hvert enkelt innlegg.

Kall meg gjerne paranoid men jeg vil ikke at alle skal vite ting om meg personlig. Man røper endel om seg selv når man skriver innlegg, enten man vil det eller ikke. Man er ikke helt anonym selv om man har et nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jeg trodde det var Gry som bestemte hva som skulle gjøres her, men det ser av og til ut som om det er andre som har mere de skulle ha sagt!

Og du Waco kan jo være den første til å stå fram med fullt navn og adresse....

Mirabella ENDA mere oppgitt :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror Gry flere ganger har nevnt at det er noe vi diskuterer, men det er vel sånn at enkelte her inne ikke vet hva dem selv mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er Gry som bestemmer, men denne diskusjonen er interessant.

Bare man kan holde seg til tema.. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig forferdelig vanvittig slitsomt med ørten forskjellige gjester i hver tråd. Dessuten er det greit å kunne henvende seg til folk via PM.

Jeg er altså FOR tvungen registrering.

Mirabella: sjefen kan ikke gjøre alt alene, vet du. Diskusjonsfora som kg er vel til for diskusjoner, dette er jo også en problemstilling...!

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...