Gå til innhold

Vil DU ha tvungen registrering på KG?


Gjest Tristessa

Vil DU ha tvungen resistrering på KG?  

  1. 1. Vil DU ha tvungen resistrering på KG?

    • Ja
      50
    • Nei
      29


Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Har vært en del diskusjoner om dette i det siste, og nå lurer jeg på hvor populært det ville vært. Selv mener jeg at en er like anonym som registrert som om en skulle være anonym, og i tillegg er det en del kjekke funksjoner som kun er for registrerte brukere. I tillegg er det jo gratis! Hva er det som hindrer dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

Jeg stemte ja, men så begynte jeg å tenke på en ting...

Hvis det er noen mer "ømtålige" temaer jeg vil spørre om, så vil jeg ofte ikke bruke mitt riktige nick. For jeg vet om folk som kjenner meg og som vet hva jeg kaller meg her. Kanskje jeg ikke vil at de skal vite at det er jeg som har skrevet det og det innlegget. Da er det jo ganske kjekt å kunne være anonym for en gang eller to.

Hvis det blir tvungen registrering så må jeg jo opprette et nytt nick hver gang jeg vil være anonym, eller bruke det andre nicket hver gang sånn...

Så egentlig tror jeg at jeg stemte litt feil.... Trekk fra min stemme igjen, du.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Kanskje det går ann å lage et emne der man kan være anonym, f.eks som det de har på Nybakt Mamma, som heter "Pinlige spørsmål"- alle de andre emnene må de være registrert for å skrive i.

En idè??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis folk ikke har "baller nok" til å skrive om alt mulig under ett navn er de feige som bare fy!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Det er ikke for folka som er her at jeg ikke vil skrive under eget navn, folka her driter da jeg i!

Det er det at f.eks. typen min vet hva jeg kaller meg, og hvis jeg lurer på noe som jeg ikke vil snakke med ham om, så må det vel gå an å kunne være anonym for å slippe at han skal komme hjem med utskrifter herfra og "hva faen mener du med å spørre noen om det der?"

You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Er det ikke temmelig klønete og ta typen få vite hva du kaller deg?

Dessuten likte jeg Vingas forslag om å lage en egen "Pinlige spørsmål booth".

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nathalie

Klønete? Når han tilfeldigvis har lest min mail og sett det stå "Nathalie, du får denne mailen fordi du abbonerer på temaet..." Da skjønner han vel temmelig enkelt at det er det jeg kaller meg, når jeg ikke heter det i virkeligheten.... :roll:

Javel, da er jeg vel klønete, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går det vel an å lage seg et annet nick da vel. Det er jo ikke slik at en ber om at alle ens personlige opplysninger skal være åpne. Et nick er da anonymt.

Grunnen til at jeg er for tvungen registrering, er at det etterhvert blir enormt med gjester på hver tråd, det kan være greit å skille dem med et nick,slik at en kan kalle den en svarer noe.

Ellers ser jeg jo at når folk har noe negativt, blir de svært ofte gjester. Dette tror jeg har noe med at vi jenter har et enormt behov for å bli likt.

Si heller meninga di, og tenk at jeg liker ikke alle, da kan ikke alle like meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Jeg er ALDRI anonym bare fordi jeg er uening med folk, det får da være måte på. Hvordan kan du vite at det er noen som gjør det, da, andre enn deg sjøl mener jeg?? Hallo, jekk deg ned litt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den mening at nickene skal fram! Helst burde man ha fullt fornavn og etternavn, for mange av dere har nemlig så mange rare meninger at jeg rett og slett har lyst til å sende psykiatriern på dere.

Men etter å ha tenkt meg om et øyeblikk, kom jeg frem til at dere mest sannsynlig ikke er et gjennomsnitt av kvinnestanden, til det er det altfor mye sensur.

Fullt navn og ingen sensur, så kan vi forstå virkeligheten av kvinneverden slik den egentlig er. For hva er det som egentlig skjuler seg bak.....slettet av morderator..... ?

Waco

Det skjuler seg mang en historie i blant det svake kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Nathalie nå er du latterlig, får du ikke engang ha din egen e- post i fred? Og hvis ikke lager du bare en egen konto til KG mail slik jeg har gjort, bruk hotmail eller yahoo. Og da husker du på og ikke si sambo passordet, ikke sant.

Ja, nå er du klønete. "Sambo kan jo lese det, huff ja"!

Hey waco, skal du ikke komme å gi Nathalie tyn for denne da :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Det er ikke alle som har verdens störste bolig og det hender jo at gubben passerer forbi mens man sitter ved datamaskinen. Man behöver ikke väre dum for at det skal skje, vet du Milla! :lol:

Ja til tvungen registrering, jeg er lei av gjester som slenger dritt. Det er greit å väre negativ, men man kan i alle fall stå for det.

Likte Vinga sin ide, ellers kan man jo alltid anskaffe seg ett "flaut-alias".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Nei, jeg får faktisk ikke ha min egen mailkonto i fred! Derfor har jeg en annen en til mer private mailer, men jeg har da aldri sett på KG som såååå privat... Men sambo har ikke passordet, det er ferdig lagret. Min outlook express konto åpner seg automatisk først, og sambo er "underidentitet".

Huff, det er ikke greit her iverden når man er både klønete og latterlig fordi samboeren har sett en mail man hadde... :ler:

Hey, ja, Waco...Tyn meg for denne nå! :hoho:

Spørs hvem som er mest latterlig her egentlig...

Men la oss nå ikke komme med flere digresjoner på denne egentlige diskusjonen! Vil du diskutere mer akkurat det der, Milla, så kan du jo poste et innlegg på Generell debatt som du kaller "Nathalie er lattelrig og klønete" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Det var jammen en god ide Nathalie. Og en privat mail åpenr du jo ikke i Outlook Express, og hvem liker å ha noen stående bak seg når man sitter å skriver.

En web-basert mail er tingen :-)

Og ja, KG kan faktisk være temmelig privat for her skiver man om familie, kjærester, ektefeller og venner så det står etter, og da vil jeg nå mene at det er en fordel at ingen av dine nærmeste vet hvem du er?

Hallo??!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen Milla da, du skriver jo innlegg som anonym selv? Dessuten skrev du jo en periode innlegg med to forskjellige nick (ref diskusjonen om din hårete veninde), så kanskje du skulle se med litt mildere øyne på andre som ønsker å gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Hallo!!!!!

Hva JEG velger å gjøre og synes er vel slettes ikke DITT PROBLEM, Milla... :roll:

Dessuten var diskusjonen på om vi ville ha tvungen registrering eller ikke! Jeg vil ikke, du vil! END OF DISCUSSION!!

Andre må vel få lov til å mene og leve annerledes enn deg uten at du skal kalle meg latterlig??????? :evil:

Herregud, innimellom forstår jeg wacos oppgitthet over visse kvinnfolk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ragnhild, nå må ikke du blande deg inn i krangelen da, for det er nemlig forbudt på dette snakkefrie forumet her. Her skal man holde seg til tema, og hvis man går bittelittegranne utenfor så blir den stengt.

Kreativitetet er visst bannlyst iblant kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg synes vel ikke det er NØDVENDIG, men det er helt greit for meg. Anonym er jeg okke som! 8)

Skulle behovet melde seg har vi jo muligheten til å skaffe oss et reserve-nick. Personlig tviler jeg på at jeg trenger det! :wink:

Milla; er du tilbake? Har mang en gang revet meg i håret og ønsket at du var her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

At folk ikke vet å engang holde e- posten privat gjør meg oppgitt. Og det er lite kreativt og ikke ha en egen web-mail for KG ol. Og det er dumt og klønete og ja..... osv.

Men dette skulle jo handle om registrering. Jeg har valgt og blande meg borti denne tråden fordi det handler om noe som jeg føler virkelig angår meg.

Først så vil jeg gjerne si noe ang. argumentet om at man ikke vil ha tvungen reg. fordi man vil kunne være anonym når man skal skrive om "pinlige ting".

Snakk om å misforstå hele vitsen med ett Forum som dette. Her kan man skrive om hva som helst, men noen har visst skapt ett glansbilde av seg selv som for all del ikke må skitnes til. Og jeg spør; hva er da vitsen med ett Forum hvis man bare kan snakke om "slike ting" og ikke "slike ting".

Ærlig talt, snakk om idiotisk oppførsel.

Og jeg, i likhet med utallige andre har skrevet at det er fint om det blir slutt på alle disse "Gjestene" som bare er innom for å slenge dritt og deretter forsvinne ut i det store Intet. :-?

Da tror jeg KG vil kunne få tilbake gløden som engang var her. Forumet har stått bom stille i flere måneder nå og, det er ikke bare på grunn av Sommerferie.

Milla- forkjemper for Registrering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skriver et pinlig innlegg under nicket Majken, så er det ingen som kjenner meg igjen på gata likevel. Er ikke imot tvungen registrering, bare en fordel egentlig, for det hender jeg glemmer å logge meg på, så må jeg skrive et innlegg til for å si at det var jeg som skrev det innlegget......

Og skulle det være så pinlig at man absolutt ikke vil at det skal knyttes opp mot nicket ditt, så er det jo bare å registrere et nytt nick.... og ikke abonner på tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...