Gå til innhold

Bettie: Opus 3

Bettie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle bare innom for å si at jeg håper det har gått bra med deg, og at jeg tenker på deg!

Så fikk jeg se det vakre "motsvaret" Fredslilja hadde skrevet til tankene / diktet ditt. Du verden. Dere er bare utrolige. Jeg sitter her med gåsehud!

:klem: Til Bettie og Fredslilja som begge har mye klokskap i seg - og som deler med oss andre!

Fra sauen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag 25. januar

Hei Væren. Tror lykkeønskningen hjalp!

Det samme gjorde nok finger- og tærkryssingen Cata og bustetroll. Nå er det bare to utfordrende dager igjen denne uka.

Hei fredslilja. Tusen takk for mot-tanker. Jeg graver meg ned håpløsheten innimellom, og da er det godt med en påminning om at det finnes flere alternative måter å tenke på.

Hallo Anea. Fint at jeg kjenner deg, og får fortsette med det.

Dagen gikk ikke så verst, Naturelle.

Hei Mie - det er så hyggelig at du er innom også. Håper du og dine har det bra.

Jeg har kommet gjennom denne dagen også. Gruet meg veldig til møtet i dag, for det var så viktig at jeg var "på plass", mentalt. I disse nedbemanningstider er det viktig å jobbe for at så mange som mulig får beholde jobbene sine, og forutsetningene for det var møtets tema.

Jeg hadde forberedt meg godt, og det hjalp. Og jeg holdt møtet ut. To ganger kjente jeg panikken byge seg opp, men jeg klarte å puste, så da ble jeg. Om resultatet blir som jeg håper, vet jeg ikke, men det ble i hvert fall satt av tid til et nytt møte.

Resten av dagen fikk jeg gjort lite, for jeg fikk så vondt i hodet. Det kom sikkert av spenning, for jeg slapper ikke av et sekund i en slik setting.

Men, men - det positive er at jeg gjennomførte det. Det må jo bli bedre etterhvert.

I morgen skal jeg til dr. Pille. Skal prøve å få ham til å fortelle meg at jeg er på rett vei, og at det vil bli bedre, lettere etterhvert. Trenger å høre det nå. Jeg hadde tenkt å trappe litt ned på medisinene nå, men det er kanskje ikke riktig tidspunkt.

Men været har vært flott i dag. Det var kaldt, men sol og blå himmel. Liker sola, jeg.

Til alle dere som har vært innom med oppmuntringer: Tusen takk. Jeg setter veldig stor pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte du meg? :-( Hehe.

Bettie, du er sterk. Du klarer å komme med oppmuntrende ord til andre når du selv har det vondt. JEg vet at du kommer til å komme deg gjennom og ut av dette. Stå på! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*klappe*

Du imponerer stadig vekk!

Glem aldri at du har enorme ressursjer!(tror jeg skrev feil nå...!)

Jeg er STOLT av deg!

Nå er uken snart over også, og det nermer seg helg. Forhåpentligvis får du da slappet av og kost deg litt!

Varm :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag 26. januar

Hei Aniola-Fisken. Glemte jeg deg - fysj. Beklager så mye. Det er så hyggelig å se deg her.

Snart helg, bustetroll, snart helg

Dagen min, Anea, jeg er igjennom den også.

Jeg var hos doktor Pille i dag. Jeg vet ikke om jeg var lettet eller ikke da jeg dro derfra. Han forsikret meg om at det ville gå bedre og bedre, og at jeg var på rett vei. Samtidig fikk jeg beskjed om at jeg nok hadde et stykke vei å gå enda. Jeg er nok en smule utålmodig gitt. Men det blir ingen medisinreduksjon nå, og det kjenner jeg vel også selv. Det hadde vært ok å høre at jeg tok feil....

Nå skal jeg bare gjennom morgendagen, og så kan jeg puste ut litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Piller er ikke alltid den rette løsning, det vet jeg meget godt. Håper det går bedre.

Etter i morgen er det straks helg!

Jo, det er helt utrolig deilig :) Jeg føler meg lett som en fjær! En annen ting er at jeg føler meg vakker, hun får meg til å føle meg vakker. Jeg trodde ikke det var mulig!

Håper torsdagen din blir alright :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie -

så fint at Dr. Pille sier at ting vil bli bedre og bedre - selv om det kanskje ikke kjennes sånn ut for deg her og nå. Men så sterk og målbevisst som du er, så tror jeg nok han har rett. Så vidt jeg vet er det jo akkurat det du gjør, som vil gjøre at du blir bedre og bedre. Du klatrer jo i bratte bakker hele tiden, og på ett eller annet tidspunkt må du nødvendigvis komme til toppen. Det hele kommer bare an på hvor høyt fjellet er - og INGEN fjell rekker helt til himmelen, selv om det kanskje kan virke sånn.

Du er superflink og supersterk, Bettie - :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Bettie!

Vet du? I dag var det ei skjære som nesten krasjlandet på verandaen min. Da kom jeg til å tenke på fjærkreet ditt, som heller ikke er helt stødig i flyvekunsten. :ler:

De er rare, disse vesenene som vi omgir oss med. Noen ganger tar jeg meg selv i å flire høyt, for de har faktisk enkelte likheter med oss mennesker.

Eller kanskje det rett og slett er oss mennesker som ligner dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart helg - vi kan slappe av :)

Det skal bli deilig.

Vet at du kommer til å klare deg gjennom morgendagen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Bettie. :-)

Takk for koselige hilsner.

Ja, nå er jeg hjemme igjen, og det går bra med far.

En lang reise, men det gikk kjempefint. Var litt engstelig for å komme på flyplassen i Bankok, men det var ikke skummelt i det hele tatt. Bare smilende mennesker som er utrolig hjelpsomme. Reiser gjerne tilbake til Thailand under andre omstendigheter.

Ikke lett å være deg bestandig heller, Bettie. Tenker ofte på deg, og ønsker at alle vonde tanker og følelser skal forsvinne. De skulle ikke finnes i det hele tatt !!

Men godt at det finnes et hjelpeapparat som som regel kan hjelpe, og gjøre ting enklere.

Du virker som er skikkelig stå-på jente med vilje og tæl, og fortsett med det!!

Ønsker deg en fin dag!

:klem: fra Mel-anie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...