Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Dette er bare content til SoMe-kanalene. 

 

Endret av Flisespikker
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 land på 5 dager! Hvem gidder å kjøre igjennom 9 land på raskest mulig tid med 3 barn i bilen? De kan umulig ha opplevd særlig mye annet enn vei? 

Av de 5 dagene brukte de 11-12 timer i bilen de 2 siste dagene. 

Endret av Visla
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget? Å sitte i bil flere timer om gangen er dørgende kjedelig. Hva har de opplevd?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/21/2019 at 9:15 AM, FruRosa said:

Har tenkt det samme!

Dette virker mer som "innhold til bloggen" enn gode opplevelser for store og små...

Hadde de ikke fått mer innhold om de hadde hatt opplevelser på noen av stedene de hadde vært?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den turen de hadde nå forstår jeg ingen ting av, rase nedover i Europa og opp igjen på fem dager med tre unger.  De kjørte på, hastet ut av bilen tok mange bilder i all hast, muligens spiste litt, så inni bilen og haste videre mil etter mil. Ferie? Nei! Bare mas? Ja.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hendelse..jeg forsøker igjen - basert på fakta...

Anna skriver på bloggen sin i dag at det er så mye enklere å blogge når det skjer noe i hverdagslivet.

Min kommentar: Dette er kjernen i problematikken for en blogger uten noe å skive om. Hverdagslivet til familien er det som er til salgs. Det er urovekkende. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Du hendelse..jeg forsøker igjen - basert på,fakta...

Anna skriver på bloggen sin i dag at det er så mye enklere å blogge når,det skjer noe i hverdagslivet.

Min kommentar: Dette er kjernen i problematikken for en blogger uten noe å skive om. Hverdagslivet til familien er det som er til salgs. Det er urovekkende. 

Det bygger opp under tanken på at denne turen er mest for innhold på bloggen...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper barna hadde masse leker, iPad og skjermer til å se film på i bilen! 

Husker vi var på familieferie når jeg var barn. Vi kjørte 50mil, og vi kjedet oss, jeg og broren min kranglet, vi hadde ekstremt mange stopp, men vi var jo ikke sultne! Ingen blir vel sultne av å ikke forbrenne forrige måltid? Vi satt jo bare i bilen, og da blir man jo ikke sulten, som barn blir man grinete og sur når man bruker for lang tid i bil. Det er heller ikke ergonomisk bra. Man blir sliten i ryggen, i hoftene, i rumpen, i hodet(med mindre man har nakkestøtte), og armene, og ikke minst bena! 

Skjønner ikke hva en familie på 5 gjør på en så lang bilferie... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Twinkle~ skrev:

Er bloggen nede?

Nei, hun har blogget idag. 

Andre syns det er kleint å snakke om været, fordi da vet man at man ikke har noe til felles, og prøver å holde samtalen gående. Den dama har blogget om været i hele sommer. Hvor lenge gidder folk å lese værmeldingen? 10min etter nyhetene er nok for min del..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en gang har Anna latt være å merke med reklame. Seneste blogginnlegget hennes er kun reklame for Babyshop, medannonselenker og tilhørende bilder. Men det har hun "glemt" å merke somreklame/annonse både på facebook og snapchat hvor hun deler blogglenke til reklameblogginnlegget.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, missfix skrev:

Atter en gang har Anna latt være å merke med reklame. Seneste blogginnlegget hennes er kun reklame for Babyshop, medannonselenker og tilhørende bilder. Men det har hun "glemt" å merke somreklame/annonse både på facebook og snapchat hvor hun deler blogglenke til reklameblogginnlegget.

La oss håpe hun får en ny bot 👍 Tydelig at hun ikke bryr seg. For hvor vanskelig er det å merke innleggene sine da?? Nei, det er ikke vanskelig i det hele tatt!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, missfix skrev:

Atter en gang har Anna latt være å merke med reklame. Seneste blogginnlegget hennes er kun reklame for Babyshop, medannonselenker og tilhørende bilder. Men det har hun "glemt" å merke somreklame/annonse både på facebook og snapchat hvor hun deler blogglenke til reklameblogginnlegget.

Bare å sende inn tips til Forbrukertilsynet slik at de blir obs på det, en kan velge å sende tips anonymt. Link her; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Panda90 skrev:

Bare å sende inn tips til Forbrukertilsynet slik at de blir obs på det, en kan velge å sende tips anonymt. Link her; https://www.forbrukertilsynet.no/tips-oss 

Jeg har sendt inn flere ganger, sikkert flere andre som har gjort også. Så, hvorfor bryr ikke forbrukertilsynet seg..? Jeg skjønner det ikke. Men vi får bare fortsette å sende inn å håpe at de snart tar tak i det.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Diamant skrev:

Jeg har sendt inn flere ganger, sikkert flere andre som har gjort også. Så, hvorfor bryr ikke forbrukertilsynet seg..? Jeg skjønner det ikke. Men vi får bare fortsette å sende inn å håpe at de snart tar tak i det.

Lurer på det samme. Men tenker at om folk fortsetter å sende inn tips og klager med bevis, så må Forbrukertilsynet ta affære etterhvert. De gikk jo ut i mai med advarsler til bl.a. Anna om manglende merking. Så om de får nok tips på at hun fortsatt ikke holder seg innenfor regelverket så må det jo komme sanksjoner?

Endret av Panda90
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Guri malla så mange stygge klær hun reklamerer for. De eneste jeg syntes var fine av det siste innlegget er klærne/skoene fra Adidas, Bergans og Wheat. Men nå har jeg aldri hatt en forkjærlighet for merkeklær heller.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokkert over denne mammaen, som kan utnytte sine mindreårige så grovt for å tjene til livets opphold.

Hun har grovt utlevert 5 dager i Europa, der mindreårige er filmet og tatt bilde av non stop. Ektefelle har kjørt bil, og mammaen har sminket seg og filmet og tatt bilder.

Jeg grøsser over en mor som pøser ut familiebilder, koker sammen en 15min video og legger ut og i dag presterer hun å koke siste suppa forhåpentligvis - mobilbildene. 

Så deler hun sine drømmer da; om like merkeklær til sine mindreårige. 

For en mamma...så bra at disse kyniske krampetrekningene ikke bringer henne til topps på blogglisten slik hun sikkert hadde satset på. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Promqueen

Er det seriøst noen som fortsatt leser bloggen hennes? Og hvor mange lesere kan du ha om dagen? Trodde hun var ganske utdatert nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg "En ting du må huske å alltid være ett skritt foran på" er kun reklame for Bubbleroom. Umerket reklame både på facebook og snapchat hvor hun deler blogglenke. Håper flere sender inn tips til Forbrukertilsynet.

"Krav til merking gjelder i alle medier. Et innlegg skal merkes som reklame hver gang produktet eller tjenesten blir omtalt eller eksponert på en måte som har markedsføringsverdi.

Dersom du f. eks. har reklame i et blogginnlegg, må du også merke innlegg på Facebook, Instagram eller Snapchat som promoterer dette blogginnlegget. Det er ikke lov å få noen til å gå inn på et reklameinnlegg uten at de er oppmerksomme på at det er snakk om reklame."  Kilde: https://www.forbrukertilsynet.no/reklame-i-sosiale-medier

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...