Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Av egen erfaring vet jeg at en uønsket graviditet kan gi et veldig ønsket barn. Min datter vet dette og vet at jeg ikke angrer ett sekund på at jeg fikk henne, MEN hun vet også at jeg skulle ønske jeg hadde vært voksen nok til å unngå å bli gravid. Nå var min datter rundt 13 år når hun begynte å spørre rundt dette, og det satt langt inne å si noe om dette. Hun tok det imidlertid veldig bra og har heldigvis fulgt min oppfordring om å få seg en god utdannelse..... jeg er utrolig glad for at hun slapp å lese mine tanker rundt dette på nett!

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Anna. Du trenger en utdanning, noe normalt å leve av.

For det er virkelig ikke fremtidsrettet å brødfø seg på gapende bilder med reklame for noen dustete humbug-vitaminer. Gi deg nå.. dette er tull. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tempo står hun snart i en mer vannlig livssitasjon ift livsvalgene sine,enn hun har gjort hittil.

Kansje ikke dumt det heller.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan må være verdens mest tålmodige person. Å la eksen bo hos de når han er på besøk, og han selv tar med seg barna og leverer, og kona tilbringer hele dagen sammen med eksen. Bra han ikke er sjalu altså, men det finnes vel ei grense...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Summ skrev:

Jan må være verdens mest tålmodige person. Å la eksen bo hos de når han er på besøk, og han selv tar med seg barna og leverer, og kona tilbringer hele dagen sammen med eksen. Bra han ikke er sjalu altså, men det finnes vel ei grense...

Det er jo hyggelig han kan bo hos de, siden hotell er dyrt, men jeg hadde ikke godtatt om mannen min hang sammen med eks dama hele dagen, barn eller ei. Der går grensen. Jan var jo faktisk andre valget fordi eksen ikke ville være i noe forhold  med henne på den tiden 

Endret av smalls
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lagerbestilling

Veldig spent på hva Anna skal ta seg til fremover. Inntekten stuper, og hun er vant til å tjene veldig mye på å gjøre forsvinnende lite. Dette kan bli steintøft. Regner med at de må få solgt det ene huset rimelig kjapt. Men dette er likevel fantastisk for barna, som kan regne med å bli utlevert for et stadig minkende publikum framover.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Summ skrev:

Jan må være verdens mest tålmodige person. Å la eksen bo hos de når han er på besøk, og han selv tar med seg barna og leverer, og kona tilbringer hele dagen sammen med eksen. Bra han ikke er sjalu altså, men det finnes vel ei grense...

What 🤤 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Summ skrev:

Jan må være verdens mest tålmodige person. Å la eksen bo hos de når han er på besøk, og han selv tar med seg barna og leverer, og kona tilbringer hele dagen sammen med eksen. Bra han ikke er sjalu altså, men det finnes vel ei grense...

Herlighet. Ikke det sirkuset igjen🙈😬

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Summ skrev:

Jan må være verdens mest tålmodige person. Å la eksen bo hos de når han er på besøk, og han selv tar med seg barna og leverer, og kona tilbringer hele dagen sammen med eksen. Bra han ikke er sjalu altså, men det finnes vel ei grense...

Tror han bare nekter for det åpenbare

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forholder mellom xer er ganske forskjellig, spesielt med barn i bildet.

Dessuten, hva skaper vel mer klikk og oppmerksomhet enn dette?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, kahaki skrev:

Forholder mellom xer er ganske forskjellig, spesielt med barn i bildet.

Dessuten, hva skaper vel mer klikk og oppmerksomhet enn dette?

 

Uansett hva slags forhold man har til den andre foreldren til barnet sitt, er det merkelig å tilbringe en hel dag i familiens hus med personen. 

Og Anna kaller han for «eksen min, som jeg har barn med». Hun er ekstremt opphengt i at han er en eks. Alle skjønner jo at han er det, de har barn sammen! 

Hun var jo alene sammen med han i Stavanger også. De var litt sammen med barnet, og alene sammen på kveldene. Det er flott med foreldre som samarbeider, men det finnes ei grense.

Endret av Summ
Added
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke poenget med at A og eksen tilbringer dagen sammen uten barnet tilstede. Det er vel ikke henne han kommer for å besøke...

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Jeg skjønner ikke poenget med at A og eksen tilbringer dagen sammen uten barnet tilstede. Det er vel ikke henne han kommer for å besøke...

Når ikke barnet en gang var tilstede, så er det jo bare rart. Jeg tror veldig få hadde godtatt partneren hang sammen med eksen hele dagen. Selv om de kun er venner, så kommer usikkerheten og sjalusien fram.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, FruRosa skrev:

Jeg skjønner ikke poenget med at A og eksen tilbringer dagen sammen uten barnet tilstede. Det er vel ikke henne han kommer for å besøke...

Hvor er barnet da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ikke hva hun driver med. Selv om eksen er på besøk så trenger vel ikke hun og være padde flat over han. Hun opptrer jo som at hun er singel og ikke gift. Forstår ikke hvordan Jan kan godta og bli plassert helt bak i rekken igjen i livet hennes.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Hun er jo vant til å provosere for å få klikk da. Kjører vel bare på det vante gamle for å prøve å opprettholde den dyre livsstilen en stund til. Men jeg tror slaget er tapt. Anna, du må faktisk få deg en utdannelse og en jobb. Det er faktisk ganske herlig å tjene penger på en jobb man liker, helt uten å måtte brette seg ut i media både på den ene og den andre måten 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lagerbestilling skrev:

Hun er jo vant til å provosere for å få klikk da. Kjører vel bare på det vante gamle for å prøve å opprettholde den dyre livsstilen en stund til. Men jeg tror slaget er tapt. Anna, du må faktisk få deg en utdannelse og en jobb. Det er faktisk ganske herlig å tjene penger på en jobb man liker, helt uten å måtte brette seg ut i media både på den ene og den andre måten 😉

Du må nå da skjønner at en utdannelse og jobb, får ikke henne til føle seg elsket og ønsket slik som barnan hennes gjør🤪 Er jo de små som gir henne tryggheten og ikke noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lagerbestilling skrev:

Hun er jo vant til å provosere for å få klikk da. Kjører vel bare på det vante gamle for å prøve å opprettholde den dyre livsstilen en stund til. Men jeg tror slaget er tapt. Anna, du må faktisk få deg en utdannelse og en jobb. Det er faktisk ganske herlig å tjene penger på en jobb man liker, helt uten å måtte brette seg ut i media både på den ene og den andre måten 😉

Begynte hun ikke på videregående sist høst?Langt fra å utdannelse, men er jo en start...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...