Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Husk hun har blokkert halve Norge da, så det er nok en ganske så liten prosent av aktive leserne som faktisk får lov til å kommentere, fordi de er blokkert. 

Hehe ja det er sant 😅 men tenk for et kjedelig kommentarfelt. Hadde ikke giddet å blogge dersom alle kommentarene jeg fikk var «stå på, du er så flink» 😐

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Husk hun har blokkert halve Norge da, så det er nok en ganske så liten prosent av aktive leserne som faktisk får lov til å kommentere, fordi de er blokkert. 

Jepp, alle som våger å gi henne en bittelitt kritisk kommentar. Så lenge ikke det er rosing og støtte kommentarer, så blir de blokkert på minuttet 🤦‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls said:

Jepp, alle som våger å gi henne en bittelitt kritisk kommentar. Så lenge ikke det er rosing og støtte kommentarer, så blir de blokkert på minuttet 🤦‍♀️

Tenker også at innleggene hennes er jo så intetsigende og så lite engasjerende at det er jo ikke stort å kommentere. Typ «bildedryss av dag på Sørlandet». Gjesp. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
4 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

Er det bare min snapchat som er fucka igjen, eller har hun ikke postet der på et par dager? 

Jeg følger henne ikke på SnapChat, men hun har ikke oppdatert bloggen siden 5. juli. Ganske lenge for å være henne. Men det er jo mye bedre det, enn clickbait-overskrifter med intetsigende/provoserende innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Inzila skrev:

Hun har tatt sommerferie 👍

Stemmer. Hun annonserte på snapchat 5 eller 6 juli at hun skulle ha en uke sommerferie fra bloggen. Fornuftig valg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.vg.no/rampelys/i/50oXxX/anna-rasmussen-om-varsel-fra-forbrukertilsynet-jeg-gjoer-mitt-aller-beste?utm_source=vgfront&utm_content=row-4

"Rasmussen var en av 24 influencere som mottok advarsel i mai for manglende reklamemerking av annonseinnhold på sosiale medier.

"– Det er alltid noen som prøver å lure seg unna med vilje, men jeg forsøker virkelig å gjøre dette riktig. Noen ganger blir det dessverre feil likevel, sier hun." 

Likevel har hun brutt reglene minimum 11 ganger siden starten av juni, altså rett etter hun mottok advarselen og veileder på reglene. Reglene hun har brutt er manglene merking av blogginnlegg som inneholder reklame når hun deler lenke på facebook, manglende merking på instagramstories og snapchat, samt gjengangeren at hun merker med "annonse", men i miniatyrskrift og godt gjemt under navnet sitt og der det står sveip opp slik at det er umulig å få øye på før en studerer bildet. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Panda90 skrev:

 

"– Det er alltid noen som prøver å lure seg unna med vilje, men jeg forsøker virkelig å gjøre dette riktig. Noen ganger blir det dessverre feil likevel, sier hun." 

Forstår ikke at hun kan si noe så dumt som at hun virkelig forsøker å gjøre det riktig når hun så åpenbart prøver å sjule annonse eller ikke merke det i så mange tilfeller. Syns det er provoserende at hun fremstår ekte og ærlig med kommentarene i artikkelen når det ikke er sant. Skulle ønske de i artikkelen kunne nevnt noe om hvor mange ganger hun faktisk har brudd disse lovene, som "noen ganger dessverre blir feil"..

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
2 timer siden, Svala skrev:

Forstår ikke at hun kan si noe så dumt som at hun virkelig forsøker å gjøre det riktig når hun så åpenbart prøver å sjule annonse eller ikke merke det i så mange tilfeller. Syns det er provoserende at hun fremstår ekte og ærlig med kommentarene i artikkelen når det ikke er sant. Skulle ønske de i artikkelen kunne nevnt noe om hvor mange ganger hun faktisk har brudd disse lovene, som "noen ganger dessverre blir feil"..

Hun og CBE leser regelverket likt tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, feebee skrev:

Stille hos mammaen i det siste 🤔 

Hun har det nok kjempefint og nyter en koselig sommerferie som vi ikke trenger innblikk i 🙂 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har villet leie det huset i juli? Kan virkelig ikke se for meg noen leie det huset til den prisen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skrev at hun tok ferie fra SoMe. At det var velfortjent...

Det er i alle fall fortjent for dem i familien som ikke selv har valgt å leve på utstilling!

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på bloggen hennes på flere år nå, men husker at hun skulle ta lappen men har ikke fått med meg om hun har fått den nå eller ikke. Noen som vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Damejenta skrev:

Har ikke fulgt med på bloggen hennes på flere år nå, men husker at hun skulle ta lappen men har ikke fått med meg om hun har fått den nå eller ikke. Noen som vet?

Hun har lappen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjekket livet på mammaens blogg i dag for å se om været på Søgne fremdeles var hovedtema i mammaens blogging, ispedd ikke bildedryss med styrtregn av bilder av de mindreårige og mammaen selv samt gape-reklame for disse rosa humbug-tablettene.

Joda, eneste forskjell er at familien har emigrert fra Søgne og er på biltur i Europa. For kontrollfreaken Anna er det et godt signal å være i stand til å dra avsted uten en spikret plan. 

Det sagt, bør dilemmaer å reflektere over være følgende for denne bloggeren:

  • Å i økende grad selge sine mindreåriges privatliv for å ha råd til å opprettholde familiens levestandard. Flash gjerne flotte hus og bil, og ferier fjernt for andre på samme alder. Men føles det ikke litt uggent?
  • Å utsette sine mindreårige for risiko. Bloggeren bør seriøst se over enkelte av bildene hun legger ut. Jeg grøsser med tanke på hvor disse kan havne, og brukes av andre. 
  • Kjennes det greit, egentlig? Er der verdt prisen? 
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. startet de å kjøre fra Søgne/Kristiansand. De har rast nedover Europa i ei fryktelig fart, fått med seg et par steder i Italia og Frankrike for å ta bilder og vise frem barna, og er nå i skrivende stund 21.juli på tur nordover igjen. Hva har de egentlig sett av landene de har besøkt? Hva var egentlig hensikten med turen? Tre unger i en varm bil, time etter time, og oppleve «ingenting»? Har jeg sett bilder fra teltliv og camping, som jeg forsto de skulle prøve ut? Hvorfor denne turen?🤔🤔

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, reiseglad skrev:

Den 16. startet de å kjøre fra Søgne/Kristiansand. De har rast nedover Europa i ei fryktelig fart, fått med seg et par steder i Italia og Frankrike for å ta bilder og vise frem barna, og er nå i skrivende stund 21.juli på tur nordover igjen. Hva har de egentlig sett av landene de har besøkt? Hva var egentlig hensikten med turen? Tre unger i en varm bil, time etter time, og oppleve «ingenting»? Har jeg sett bilder fra teltliv og camping, som jeg forsto de skulle prøve ut? Hvorfor denne turen?🤔🤔

Har tenkt det samme!

Dette virker mer som "innhold til bloggen" enn gode opplevelser for store og små...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...