Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Smurfette_1990 skrev:

Begynte hun ikke på videregående sist høst?Langt fra å utdannelse, men er jo en start...

Fullførte aldri. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Lizbeth skrev:

Det er bare spekulasjoner, det blir for dumt og drar tråden ned på et usaklig nivå 🙂

Personlig hadde jeg ikke tilbragt dagen med eksen min uten barnet mitt til stede, men at man har et godt foreldresamarbeid er det aller viktigste for barna i en slik situasjon. Det bør det ikke snakkes negativt om på noen som helst måte. 

 

Nåvel, jeg har et supert samarbeid med den andre forelderen til barnet mitt, men jeg ville aldri ha tilbragt en hel dag med han alene uten barnet, når jeg har kjæreste. Det har ingen av oss behov for...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2019 den 0.17, Smurfette_1990 skrev:

Begynte hun ikke på videregående sist høst?Langt fra å utdannelse, men er jo en start...

Nei, det gjorde hun ikke. Sist høst var hun travelt opptatt med å planlegge bryllup.

Kanskje du blander sammen henne og Ranvei Heitmann?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Summ skrev:

 

Nåvel, jeg har et supert samarbeid med den andre forelderen til barnet mitt, men jeg ville aldri ha tilbragt en hel dag med han alene uten barnet, når jeg har kjæreste. Det har ingen av oss behov for...

Folk er forskjellige. Merkelig å kritisere at foreldre tilbringer tid sammen selv om det er slutt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det som jeg tror kunne ha vært lurt for Anna, er å undersøke på ulike videregående skoler, om hun kan ta ett, eller to, fag over deltid per år. For å komme i gang med det, og for å kunne kombinere det med rollen som småbarnsmor. Hvis man gjør det som privatist, så er kanskje muligheten der? Det burde hun virkelig sjekke ut! Mange bekker små, gjør en stor å. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orly skrev:

Folk er forskjellige. Merkelig å kritisere at foreldre tilbringer tid sammen selv om det er slutt

Det er settingen her som gjør det rart, ikke det at "foreldre tilbringer tid sammen selv om det er slutt".

Eksen bodde hjemme hos dem, barna (også hans) var borte på skole/barnehage, Jan var på jobb.

Og med hans og Annas forhistorie...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, FruRosa skrev:

Nei, det gjorde hun ikke. Sist høst var hun travelt opptatt med å planlegge bryllup.

Kanskje du blander sammen henne og Ranvei Heitmann?

Hmm. Var sikker på at det var Anna R.Fikk hun ikke gode karakterer også ? Mener jeg leste det et sted.

Tenkte ikke på Rannveig,hun måtte vel droppe ut pga ny graviditet..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smurfette_1990 skrev:

Hmm. Var sikker på at det var Anna R.Fikk hun ikke gode karakterer også ? Mener jeg leste det et sted.

Tenkte ikke på Rannveig,hun måtte vel droppe ut pga ny graviditet..?

Kanskje du tenkte på jessica (mamma som 16)? Hun tar fag på vgs og gjør det bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Orly skrev:

Folk er forskjellige. Merkelig å kritisere at foreldre tilbringer tid sammen selv om det er slutt

Det er ikke merkelig og kritisere AR for det. Og det gjøres pga historikken mellom henne og BF. Det gikk ikke stille for seg og hun involverte verden som tilskuer til hele sirkuset av det hele. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvar familie har sine greier for korleis dei løyser det å ha ein familie med fleire foreldre, så Anna og familie kan gjera det som passar best for dei. Likevel tenker eg at i staden for at dei to vaksne er åleine om dagen, kunne det jo gått an å ha fri frå barnehagen den tida barnefar er der, slik dei får mulighet til å verta godt kjende med kvarandre.

Endret av decker
Klossete formuleringar
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, FruRosa skrev:

Det er settingen her som gjør det rart, ikke det at "foreldre tilbringer tid sammen selv om det er slutt".

Eksen bodde hjemme hos dem, barna (også hans) var borte på skole/barnehage, Jan var på jobb.

Og med hans og Annas forhistorie...

Ja p hva er problemet?

Hvorfor lager man problemer av noe sånt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Uglesjel skrev:

Det er ikke merkelig og kritisere AR for det. Og det gjøres pga historikken mellom henne og BF. Det gikk ikke stille for seg og hun involverte verden som tilskuer til hele sirkuset av det hele. 

Jo jeg synes det er merkelig å kritisere de for å omgås 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Orly skrev:

Ja p hva er problemet?

Hvorfor lager man problemer av noe sånt 

Det har vel noe med forhistorien å gjøre. Uten at jeg ønsker å utdype det. Hvis du har fulgt med på henne/de noen år så hadde du visst hva vi sikter til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Orly skrev:

Jo jeg synes det er merkelig å kritisere de for å omgås 

Ja da synes du vel det. Men slik er det ikke. Ingenting med henne er "merkelig" etter som folk gir en skarp pekefinger, istedenfor for et varmt og barmhjertige smil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Orly skrev:

Ja p hva er problemet?

Hvorfor lager man problemer av noe sånt 

Om du i det hele tatt har kjennskap til Annas forhistorie med eksen sin. Så ville du ikke rynket på nesen av snau spørsmål om det motsatte. Hun lager problemer som det ikke er av. Og det gjør hun med å sette både kaffen og maten i vranggalsen på sine lesere.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gapinga på alle bildene er så irriterende at jeg må scrolle fort nedover og ut av bloggen 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ab85 skrev:

Den gapinga på alle bildene er så irriterende at jeg må scrolle fort nedover og ut av bloggen 😂

Jeg gir henne aldri klikk på bloggen, men følger henne på Snap. De samme gapebildene der også. Èn dag smilte hun naturlig, hun var så fin da, og jeg tenkte; Endelig har hun sluttet med gapingen. Men det ble med den ene dagen, gapingen er i gang igjen for fullt. Enig med deg, det er fryktelig irriterede å se på, så jeg sveiper fort over til neste side.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanderte et klikk på mammaens blogg i dag. En gapende mamma og oppstilte, gjentagende bilder ispedd eksponering av mindreårige. Litt tekst imellom. Familiens sommer er til salgs. 

Mammaen er opptatt av sommerværet, og er babysyk. Gemalen har vendt seg til tanken om en mulig forøkelse. 

Så har mammaen vært på båttur. I en kjole som er mer enn fotsid. Men; den matcher putene i båten og familiens klær. Da så..

De to mindreårige har redningsvest på, mens mammaen selv ville fått problemer om hun måtte hoppe på sjøen i sin fotside gevant og uten redningsvest. 

Fin fasade, dårlig rollemodell for sikkerhet til sjøs. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser nesten de eneste kommentarene hun får under innleggene sine på Facebook er godt voksne kvinner / bestemødre. De som synes barne-eksponering er helt ok fordi de uansett deler tusen bilder av barnebarna, og skjønner seg ikke så veldig på privat-innstillinger så det ligger åpent for alle. 

Får meg til å lure på hva som er målgruppen hennes.

Unge jenter er vel ikke på Facebook, det har blitt et voksen-medium føler jeg, kjenner få personer i aldersgruppen 15-25 som er veldig aktive på FB. De er på Instagram, der hun har slettet profil. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
BuffaloDuck skrev (På 11.7.2019 den 12.56):

Ser nesten de eneste kommentarene hun får under innleggene sine på Facebook er godt voksne kvinner / bestemødre. De som synes barne-eksponering er helt ok fordi de uansett deler tusen bilder av barnebarna, og skjønner seg ikke så veldig på privat-innstillinger så det ligger åpent for alle. 

Får meg til å lure på hva som er målgruppen hennes.

Unge jenter er vel ikke på Facebook, det har blitt et voksen-medium føler jeg, kjenner få personer i aldersgruppen 15-25 som er veldig aktive på FB. De er på Instagram, der hun har slettet profil. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...