Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Med en mill i inntekt hver seg så tjener de faktisk ikke mer enn det dobbelte av Ola og Kari Nordmann. Ikke f om jeg hadde solgt barndommen til barna mine, gjort meg selv til latter offentlig på regelmessig basis (legge teppe toppløs, anyone?) og lagt ut om privatlivet mitt på internett for en så liten lønn... Ja, 1 mill i årsinntekt er fint nok det, for en vanlig jobb. Men for å selge sjela si og arvingene sine på internett, da hadde jeg krevd minst det tjuedobbelte.... Hun har selv sagt at de vurderte hjemmeskole for eldstemann pga sikkerhetshensyn etter massiv utlevering på internett... Håper det dobbelte av en gjennomsnittlig årsinntekt i Norge er verdt det for Anna og familien hennes da.. Samme gjelder jo for Anne Brith Davidsen, Caroline Berg Eriksen og mange andre bloggere. De tjener faktisk ikke særlig godt med tanke på hvor mye de ofrer av privatliv og stolthet. Rumpa bar, puppen bar, detaljer om sexliv og puppeklåing fra typen mens ungene satt baki (Erik og Anne Brith på tur til fjells). Det er jo rimelig... spesielt...

Og så er det jo klart at inntektene til Anna bare vil dale fremover, populariteten hennes er jo i fritt fall og hun har ikke noe spennende å komme med lenger. Hun har brent massevis av broer, blant annet så har hun behandlet TV2 veldig dårlig med å trekke seg fra Skal vi Danse bare et par dager før showet startet, i tillegg til å komme med kritikk av TV2 for hvordan hun ble fremstilt på Bloggerne (når hun og Jan liksom hadde sex).

Amen! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Nå er hun selvsagt ikke like rik som Røkke, men hun og Jan hadde til sammen både 2 mill. inntekt i 2017 og 2 mill. i formue, så de klarer seg nok greit også om inntektene skulle reduseres noe :)

Da må forbruket også reduseres. Hun har jo tidligere fortalt om ferier til 100 000 og bryllupet som skulle koste 1 mill. Det kan jo virke som noe er i endring det, det er jo bra. Men hovedgrunnen til at jeg håper hun tar en utdanning er at jeg tror hun har godt av det på det personlige plan. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Lurer på om barna kommer til å hate henne som voksne når de er klar over hvor mye hun har lagt ut om deres barndom på nett. 

Det hadde JEG gjort hvis det var meg det var snakk om. Håper disse bloggerbarna vokser opp med mer vett enn foreldrene. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun føler seg som en dritt mot dem som ikke kan få barn eller bruker flere år på og bli gravid? Hva faen er det som feile denne jenta? Attått så legger hun ved et bilder der hun og barnan smiler lykkelig. Og et annet der hun sitter på huk å ser elskverdig på barnan sine.

https://annarasmussen.blogg.no/

Æææææææh🤯

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
1 hour ago, Uglesjel said:

Hun føler seg som en dritt mot dem som ikke kan få barn eller bruker flere år på og bli gravid? Hva faen er det som feile denne jenta? Attått så legger hun ved et bilder der hun og barnan smiler lykkelig. Og et annet der hun sitter på huk å ser elskverdig på barnan sine.

https://annarasmussen.blogg.no/

Æææææææh🤯

Det er ikke første gang at bildene ikke samsvarer helt med overskriften/innholdet i teksten på den bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Det er ikke første gang at bildene ikke samsvarer helt med overskriften/innholdet i teksten på den bloggen.

Det vet jeg. Men å legge til et lykkelig bildet av seg og barnan i en slik alvorlig tema finner jeg 100% smakløs og ufattelig provoserende.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Uglesjel skrev:

Det vet jeg. Men å legge til et lykkelig bildet av seg og barnan i en slik alvorlig tema finner jeg 100% smakløs og ufattelig provoserende.

Enig med deg. Selv om jeg ikke gidder å ta det seriøst. Det virker som om hun har plukket seg et sensitivt tema for å skape reaksjoner. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ikke Anna Rasmussen, så fikk med meg nyheten om at hun slettet sin instagram hos Asti:

https://influencere.wordpress.com/2019/06/21/anna-rasmussen-slettet-instagramkontoen/


Benyttet anledningen til å ta en titt på bloggen hennes, og leste meg et par sider bakover. Leste litt bakover her i tråden også, og hører flere si hun tross alt har blitt bedre. Det kan godt hende, men likevel sitter jeg her med en svært ubehagelig følelse etter å lest noen innlegg, som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. 

Anna snakker i innlegget om å slette instagram om at både lesere og media fremdeles husker og bryr seg med ting som har skjedd før. Men sånn er det - det tar lang tid å bygge opp et godt omdømme, og enda litt lengre kanskje, om en forsøker å omdefinere seg selv. 

Dette er noe enhver bør tenke på, før en bestemmer seg for hvilken profil en velger å ta som offentlig person. 

Anna har nok ennå en sjanse til å snu dette rundt, som det tross alt virker som hun forsøker. Men da er det viktig å faktisk fornye seg, å ta en ny retning. Bloggen ser sårt ut til å trenge innhold, noe som kan engasjere og gripe lesere. Instagram kontoen hadde ikke bare svært lavt engasjement, den mistet også mye følgere. (se dokumentasjon hos Asti) 

Det absolutt klokeste, tror jeg, om denne influenceren vil fortsette på denne karriereveien, ville vært å starte på en utdanning.

Det høres litt ut som en selvmotsigelse? Men folk har vært med henne siden hun var 14 år, som svært ung mor og mye, mye drama. Tror nok de fleste ønsker henne vel, og gjerne ville sett henne på et godt sted,  Å ta steget med å bygge seg selv som person, og et grunnlag for framtiden, er en reise jeg nok tror mange gjerne ville vært med på, og heiet frem.

Å la barna forsvinne fra sosiale media, og starte å bygge bloggen som et prosjekt om en dannelsesreise for seg selv - med fokus forover og nye impulser, kunne gitt den en nytt liv.

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Nå er hun selvsagt ikke like rik som Røkke, men hun og Jan hadde til sammen både 2 mill. inntekt i 2017 og 2 mill. i formue, så de klarer seg nok greit også om inntektene skulle reduseres noe :)

Ja for det er mye? Synes de fleste omkring ligger på denne inntenkten🙄 2.mill i formue betyr ikke nødvendigvis rene penger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
35 minutter siden, Pæddan said:

Ja for det er mye? Synes de fleste omkring ligger på denne inntenkten🙄 2.mill i formue betyr ikke nødvendigvis rene penger. 

Det er jo mye når man er 23. 

Du syns de fleste ligger på 1 mill i inntekt?? Aldri sjekket gjennomsnittsinntekten i Norge, du?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Pæddan skrev:

Ja for det er mye? Synes de fleste omkring ligger på denne inntenkten🙄 2.mill i formue betyr ikke nødvendigvis rene penger. 

Tror du "de fleste" har en inntekt på 1 mill? Hvilken virkelighet lever du i? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, DianaV skrev:

Tror du "de fleste" har en inntekt på 1 mill? Hvilken virkelighet lever du i? 

Kommer vel helt ann på hvor man er fra,mtp jobbmuligheter.

Der jeg er ifra er 1 mill i årsinntekt lite/allminnelig,uten at det er noe galt i det.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pæddan skrev:

Ja for det er mye? Synes de fleste omkring ligger på denne inntenkten🙄 2.mill i formue betyr ikke nødvendigvis rene penger. 

De fleste? Jeg kjenner ikke så veldig mange som har en årsinntekt på 1 million for å si det sånn. Noen ja, men ikke mange

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Pæddan skrev:

Ja for det er mye? Synes de fleste omkring ligger på denne inntenkten🙄 2.mill i formue betyr ikke nødvendigvis rene penger. 

Om de har bolig er jo reell formue en del høyere :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Om de har bolig er jo reell formue en del høyere :)

 

Det kommer jo an på hvor mye lån de har på boligen (-e). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling

Bare å google det. I gjennomsnitt så tjener en fulltidsarbeidende nordmann 40 000 kr per måned; dvs cirka 500 000 kr per år. Så Anna og Jan tjener dermed det dobbelte av Ola og Kari Nordmann. 

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick
17 hours ago, Uglesjel said:

Det vet jeg. Men å legge til et lykkelig bildet av seg og barnan i en slik alvorlig tema finner jeg 100% smakløs og ufattelig provoserende.

Holdt på si... Det er ikke første gangen det har skjedd på den bloggen heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev:

Holdt på si... Det er ikke første gangen det har skjedd på den bloggen heller..

Forstår ikke hva hun holder på med. Først det innlegget, og nå insgram kontoen er slettet. Hva blir neste liksom.. face og Snap?🤷‍♀️ ikke rart at folk ikke klare og ta henne serisøt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...