J.. Skrevet 12. juni 2018 #7501 Skrevet 12. juni 2018 27 minutter siden, Ronjajo skrev: Offentlig person eller ikke, det er bloggerens kropp uansett. Da jeg var 10 ville jeg også ha silikon, nå når jeg er blitt voksen kunne jeg ikke brydd meg mindre. Foreldre bør følge med på hva ungene driver å titter på og leser om. Og heller prøve å stoppe de tankene. Silikon, sprøyte lepper osv står da ikke bare om på norske blogger, men også over resten av verden. Man skal heller IKKE skamme seg over å ha "fikset" på kroppen, og om man er stolt så ja værsegod å vis. Om det er noe vi andre ikke tåler, så bør vi Nr.1 - Få hjelp. Nr.2 - Slutte å lese bloggene? Nr3. - Bla forbi og snu om tankene våres. Så trist. 20
Gjest Sjokka Skrevet 12. juni 2018 #7502 Skrevet 12. juni 2018 28 minutter siden, Ronjajo skrev: Offentlig person eller ikke, det er bloggerens kropp uansett. Da jeg var 10 ville jeg også ha silikon, nå når jeg er blitt voksen kunne jeg ikke brydd meg mindre. Foreldre bør følge med på hva ungene driver å titter på og leser om. Og heller prøve å stoppe de tankene. Silikon, sprøyte lepper osv står da ikke bare om på norske blogger, men også over resten av verden. Man skal heller IKKE skamme seg over å ha "fikset" på kroppen, og om man er stolt så ja værsegod å vis. Om det er noe vi andre ikke tåler, så bør vi Nr.1 - Få hjelp. Nr.2 - Slutte å lese bloggene? Nr3. - Bla forbi og snu om tankene våres. Er det et medlem av fanklubben til Anna som har funnet veien inn på Kvinneguiden? Det første som slår meg er at du kan neppe være mange årene. Makan til argumentasjon! Dette må bli dagens beste. Uff nei, helt seriøst, jeg må ringe en psykolog så jeg kan få hjelp til å snu tankene mine, for jeg tåler ikke det som Anna legger ut på SoMe. 😉
Hummingbird2 Skrevet 12. juni 2018 #7503 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, Ronjajo skrev: Offentlig person eller ikke, det er bloggerens kropp uansett. Da jeg var 10 ville jeg også ha silikon. Hvis en ti-åring ønsker seg silikonpupper er så er det noe riv ruskanes galt! De skal ikke vite hva det er engang i den alderen. Dummeste jeg har lest. 39
Aurora** Skrevet 12. juni 2018 #7504 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, Sjokka skrev: Er det et medlem av fanklubben til Anna som har funnet veien inn på Kvinneguiden? Jepp, kan se sånn ut. Nyopprettet bruker og greier 12
MoKath Skrevet 12. juni 2018 #7505 Skrevet 12. juni 2018 (endret) 24 minutter siden, Hummingbird2 said: Hvis en ti-åring ønsker seg silikonpupper er så er det noe riv ruskanes galt! De skal ikke vite hva det er engang i den alderen. Dummeste jeg har lest. Ønska meg My little pony jeg. Men nå begynner det å bli endel år siden jeg var 10 da. Endret 12. juni 2018 av MoKath 21
Birdo Skrevet 12. juni 2018 #7506 Skrevet 12. juni 2018 15 timer siden, chiki skrev: Nå er snapchat oppdatert med en naken anna filmet bakfra i badekaret mens hun vasker håret. Reklame for shampoo er det mulig liksom?! Nå er ikke jeg noe fan av AR, men denne forklaringen var litt vel drøy og overdreven eller? Det var såvidt man så et par nakne skuldre bakfra, bak en dusjvegg? 4
Elevbruker Skrevet 12. juni 2018 #7507 Skrevet 12. juni 2018 7 minutter siden, Birdo skrev: Nå er ikke jeg noe fan av AR, men denne forklaringen var litt vel drøy og overdreven eller? Det var såvidt man så et par nakne skuldre bakfra, bak en dusjvegg? pilotfruen gjorde det samme på instagram å viste video der brukte en shampo og en balsam ingen klaget på hun.
Xstrella Skrevet 12. juni 2018 #7508 Skrevet 12. juni 2018 52 minutter siden, Elevbruker skrev: pilotfruen gjorde det samme på instagram å viste video der brukte en shampo og en balsam ingen klaget på hun. Like teit hvem som gjør det. 5
MoKath Skrevet 12. juni 2018 #7509 Skrevet 12. juni 2018 Spennende å se noen som vasker håret. Og hun så jo virkelig veldig fornøyd ut med resultatet.
frostrøyk Skrevet 12. juni 2018 #7510 Skrevet 12. juni 2018 10 timer siden, Elevbruker skrev: pilotfruen gjorde det samme på instagram å viste video der brukte en shampo og en balsam ingen klaget på hun. Ehh jo, folk klagde og kommenterte det også når Pilotfrue gjorde det samme. 11
Bambi1995 Skrevet 13. juni 2018 #7511 Skrevet 13. juni 2018 På 11.6.2018 den 17.50, J.. skrev: Hvorfor stakkarsliggjør du Anna ved å omtale henne som jente og Jan som mann? Bevisst eller ei,så gir slike uttalelser en skjevbalanse mellom de,som det skulle vært snakk om en voksen mann og en liten jente,bokstavelig talt. Man skal ta ansvar for sine egne handlinger,det er ikke Jan sin feil hvordan Anna oppfører seg. I de fleste tilfellene er det jo hun som prøver å få med seg han på stuntene sine. Hun ble jo tross alt gravid (og på villspor..) allerede i 9klasse,mange år før Jan kom inn i bildet. Ellers enig i at han stryker henne medhårs og dilledaller for henne,med å ta seg av ungene,huset og henne. Såklart kan han krangle,sette ned foten,og prøve å bremse idiotien hennes,det ka jo godt hende han også gjør,hva vet vi? Men til syvende å sist,er hun ett myndig menneske som tar egne valg og avgjørelser... Så lei av at mange mener det er alle andre enn hennes egen feil at ting går til helvete. Det var etter Jan kom inn i livet hennes ting begynte å gå downhill. 5
Superblomst Skrevet 13. juni 2018 #7512 Skrevet 13. juni 2018 1 hour ago, Bambi1995 said: Det var etter Jan kom inn i livet hennes ting begynte å gå downhill. Det var det strengt talt ikke. Anna har alltid vært impulsiv og gjort ting uten å tenke to ganger over det, feks den ganger hun flyttet alene med barna til kypros og moren hennes måtte stille opp. 12
J.. Skrevet 13. juni 2018 #7513 Skrevet 13. juni 2018 (endret) 1 time siden, Bambi1995 skrev: Det var etter Jan kom inn i livet hennes ting begynte å gå downhill. Nei. Det gikk til faktisk til helvete da hun ble gravid og beholdt,når hun selv fortsatt var ett barn. Det eskalerte da hun flyttet hjemmefra,når hun var sammen med M. Og ikke minst alt annet åndsvakt hun gjorde mange år før Jan var i bildet. Endret 13. juni 2018 av J.. 8
Diamant Skrevet 13. juni 2018 #7514 Skrevet 13. juni 2018 6 timer siden, Bambi1995 skrev: Det var etter Jan kom inn i livet hennes ting begynte å gå downhill. Enig med deg og Bloggen forandret seg drastisk etter han kom inn i bildet... Det var jo etter at han kom inn i bildet at ting virkelig begynte å gå nedover. 11
Carrosen Skrevet 13. juni 2018 #7515 Skrevet 13. juni 2018 Før andre faller for fristelsen og klikker seg inn på blogg - Anna bekrefter i siste innlegg at hun har forstørret brystene med fett fra egen kropp, har nå 250 ekstra i hvert bryst (mot 320 hun hadde med silikon). Ettersom hun ikke er så stor har kirurgen tatt fett fra ulike steder på kroppen for å kunne fylle på nok. Innlegget inneholder også en masse svada om press, usikkerhet, at hun ikke tenkte det var nødvendig å dele hva det var, hvordan hun alltid får kritikk osv. Kilde: http://mammatilmichelle.blogg.no/1528909053_dette_har_jeg_operert.html 27
Gjest 30juli Skrevet 13. juni 2018 #7516 Skrevet 13. juni 2018 13 minutter siden, Carrosen skrev: Før andre faller for fristelsen og klikker seg inn på blogg - Anna bekrefter i siste innlegg at hun har forstørret brystene med fett fra egen kropp, har nå 250 ekstra i hvert bryst (mot 320 hun hadde med silikon). Ettersom hun ikke er så stor har kirurgen tatt fett fra ulike steder på kroppen for å kunne fylle på nok. Innlegget inneholder også en masse svada om press, usikkerhet, at hun ikke tenkte det var nødvendig å dele hva det var, hvordan hun alltid får kritikk osv. Kilde: http://mammatilmichelle.blogg.no/1528909053_dette_har_jeg_operert.html Rett og slett fryktelig trist og tragisk...
Panda90 Skrevet 13. juni 2018 #7517 Skrevet 13. juni 2018 17 minutter siden, Carrosen skrev: Før andre faller for fristelsen og klikker seg inn på blogg - Anna bekrefter i siste innlegg at hun har forstørret brystene med fett fra egen kropp, har nå 250 ekstra i hvert bryst (mot 320 hun hadde med silikon). Ettersom hun ikke er så stor har kirurgen tatt fett fra ulike steder på kroppen for å kunne fylle på nok. Innlegget inneholder også en masse svada om press, usikkerhet, at hun ikke tenkte det var nødvendig å dele hva det var, hvordan hun alltid får kritikk osv. Kilde: http://mammatilmichelle.blogg.no/1528909053_dette_har_jeg_operert.html Om hun tenkte det ikke var nødvendig å dele hva hun opererte så hadde hun jo ikke behøvd å dedikere TRE! blogginnlegg til det, samt legge ut bilder på alle SoMe kanaler, samt video. Anna logic. Clickbait for alt det er verdt, så spille offer i etterkant for å høste sympati og få alle som stiller seg kritisk til normaliseringen og fremmingen av kosmetiske operasjoner høres ut som store stygge ulver. Helt i orden at hun fikser på kroppen sin, men hun trenger ikke fronte det så offentlig og nærmest skryte av det, ref. Instainnlegget som hun nå har slettet "hva har skjedd med kroppen min de siste tre årene (latterfjes). Jaja operere imorgen (sprøyteikon)". 28
Viking-girl Skrevet 13. juni 2018 #7518 Skrevet 13. juni 2018 Tullejente!! Nok et bevis på at hun slett ikke er «voksen». 7
Friluftsdame Skrevet 14. juni 2018 #7519 Skrevet 14. juni 2018 (endret) En furten Anna kommer med facts, etter å ha skvist mest mulig klikk ut av operasjonen. En furten Anna, som er oppgitt over kritikk og i kjent stil kjører på at hun bestemmer selv. FurteAnna: Dette kunne du jo holdt for deg selv. Ingen ville visst noe, og ingen ville lagt merke til endringene. Og du kunne gått på butikken i trygg forvissing om å være ship shape til enhver tid. Men saken er jo at du veldig kjapt dalte i seertall etter sensasjonsinnleggene dine, du måtte ut med noe nytt for å karre deg opp noen plasser på listen? Joda, du kan gjøre som du vil. Men du glemmer en helt vesentlig ting: Å være bevisst at du påvirker unge, usikre jenter. Endret 14. juni 2018 av Friluftsdame 14
Medlem95 Skrevet 14. juni 2018 #7520 Skrevet 14. juni 2018 Siste snap-story. Anna Rasmussen har herved sunket til et nytt bunn-nivå og jeg kjenner at her satt hun siste spiker i kista. Stakkars barn og unge, stakkars samfunnet vårt, og stakkars Anna Rasmussen. 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå