Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Clementina skrev:

Unnskyld meg men man vet veldig godt at det aldri er verdt å klikke seg inn... Anna har hatt ville clickbait-overskrifter i halvannet år  (siden hun ble sammen med Jan)! De som lar seg lure for 376'e gang er det jammen meg ikke mye synd på, gullfiskminne deluxe :a034:

Her beskriver du datteren min. Går på limpinnen gang etter gang.  Jeg hører stadig vekk frustrerte " åååååååååååhh det stemmer jo ikke med overskriften"  men så er hun bare 15 år. 😆😆

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har anna på snap, og ser at hun legger jo ut kun bilde av nye blogg innlegg, men disse er aldri merket med reklame. skal de ikke det? ville tro at hun blir fulgt litt med av de som styrer med sånt men...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 23.44, Infinity skrev:

Her beskriver du datteren min. Går på limpinnen gang etter gang.  Jeg hører stadig vekk frustrerte " åååååååååååhh det stemmer jo ikke med overskriften"  men så er hun bare 15 år. 😆😆

Tipper de fleste leserne er i den alderen. Håper virkelig ikke de blir inspirerte til å ta samme valg som Anna. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du provoserer enormt Anna. 

Tenk å selge bilder av en 6åring på denne måten. Det er rett og slett grovt krenkende! Fatter og begriper du ikke at dette er å trå langt over en etisk grense? Tenker du aldri over at dette går ut over noen, i din søken etter penger i kassen? 

Nå må du snart lande i virkeligheten, du er virkelig på ville veier. Skam deg, Anna. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, chiki skrev:

Hva er hemmeligheten alle bør vite? Ref. Snapchat, vil ikke klikke meg inn

"How to make it" som blogger med 3 enkle steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

"How to make it" som blogger med 3 enkle steg.

Og de enkle stegene er?

Mine forslag:

1. Få barn så tidlig som mulig

2. Eksponer de alt du kan på bloggen

3. Bruk så mye clickbaits som overhode mulig

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå skal de flytte i august. Gud forby at den familien der må oppleve noe stabilitet over tid...

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, BeverTramp skrev:

Så nå skal de flytte i august. Gud forby at den familien der må oppleve noe stabilitet over tid...

Til et nytt sted eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
14 timer siden, Diamant skrev:

Og de enkle stegene er?

Mine forslag:

1. Få barn så tidlig som mulig

2. Eksponer de alt du kan på bloggen

3. Bruk så mye clickbaits som overhode mulig

Hvis ikke det funker: 1) få mange barn med ulike partnere, i ung alder. 2) lag mye drama, er det ikke noe så lag det. Legg det ut på bloggen.3) Ikke merk reklame, kansje ingen legger merke til det ( og da slipper jeg å forholde meg til det). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BeverTramp skrev:

Dersom dette betyr at de skal flytte til en rimeligere bolig, er det i lengden positivt. For jeg vil tro at boligutgiftene der de bor må er så høye at de er avhengige av å maksimere Annas inntekter fra blogg og SoMe for å få det til å gå rundt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, BeautyB skrev:

Hva kostet huset de bor i nå? Kan ikke adressen, får ikke sjekket på siste.eiendomspriser 

Søk på Anna Rasmussen as på gulesider så kommer det opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, BeverTramp skrev:

Føler hun flytter hele tiden jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan hende de skal bo i samme skolekrets da. 

Ellers er jeg imponert over hvor mange bilder ute av fokus det er mulig å få.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns ting har gått rest vest etter hu og jan ble sammen. Tviler ikke på at han er en fin fyr men de to sammen virker ikke helt bra. Ingen av dem bremser den andre,det blir spontane valg og ingen tanker om konsekvenser på valg de tar.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BeautyB skrev:

Hva kostet huset de bor i nå? Kan ikke adressen, får ikke sjekket på siste.eiendomspriser 

De kjøpte det for 6 650 000 kr .

Udjusveien 12B

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver ikke noe om hvem som skal flytte da. Er vi sikre på at alle fem skal flytte videre sammen?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...