Infinity Skrevet 25. juni 2017 #521 Del Skrevet 25. juni 2017 6 timer siden, Clementina skrev: Unnskyld meg men man vet veldig godt at det aldri er verdt å klikke seg inn... Anna har hatt ville clickbait-overskrifter i halvannet år (siden hun ble sammen med Jan)! De som lar seg lure for 376'e gang er det jammen meg ikke mye synd på, gullfiskminne deluxe Her beskriver du datteren min. Går på limpinnen gang etter gang. Jeg hører stadig vekk frustrerte " åååååååååååhh det stemmer jo ikke med overskriften" men så er hun bare 15 år. 😆😆 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 26. juni 2017 #522 Del Skrevet 26. juni 2017 Tråden er ryddet for persondebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 27. juni 2017 #523 Del Skrevet 27. juni 2017 jeg har anna på snap, og ser at hun legger jo ut kun bilde av nye blogg innlegg, men disse er aldri merket med reklame. skal de ikke det? ville tro at hun blir fulgt litt med av de som styrer med sånt men... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 27. juni 2017 #524 Del Skrevet 27. juni 2017 På 25.6.2017 den 23.44, Infinity skrev: Her beskriver du datteren min. Går på limpinnen gang etter gang. Jeg hører stadig vekk frustrerte " åååååååååååhh det stemmer jo ikke med overskriften" men så er hun bare 15 år. 😆😆 Tipper de fleste leserne er i den alderen. Håper virkelig ikke de blir inspirerte til å ta samme valg som Anna. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 27. juni 2017 #525 Del Skrevet 27. juni 2017 Du provoserer enormt Anna. Tenk å selge bilder av en 6åring på denne måten. Det er rett og slett grovt krenkende! Fatter og begriper du ikke at dette er å trå langt over en etisk grense? Tenker du aldri over at dette går ut over noen, i din søken etter penger i kassen? Nå må du snart lande i virkeligheten, du er virkelig på ville veier. Skam deg, Anna. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 27. juni 2017 #526 Del Skrevet 27. juni 2017 Hva er hemmeligheten alle bør vite? Ref. Snapchat, vil ikke klikke meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. juni 2017 #527 Del Skrevet 27. juni 2017 18 minutter siden, chiki skrev: Hva er hemmeligheten alle bør vite? Ref. Snapchat, vil ikke klikke meg inn "How to make it" som blogger med 3 enkle steg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 27. juni 2017 #528 Del Skrevet 27. juni 2017 1 time siden, J.. skrev: "How to make it" som blogger med 3 enkle steg. Og de enkle stegene er? Mine forslag: 1. Få barn så tidlig som mulig 2. Eksponer de alt du kan på bloggen 3. Bruk så mye clickbaits som overhode mulig 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 28. juni 2017 #529 Del Skrevet 28. juni 2017 Så nå skal de flytte i august. Gud forby at den familien der må oppleve noe stabilitet over tid... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 28. juni 2017 #530 Del Skrevet 28. juni 2017 5 minutter siden, BeverTramp skrev: Så nå skal de flytte i august. Gud forby at den familien der må oppleve noe stabilitet over tid... Til et nytt sted eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 28. juni 2017 #531 Del Skrevet 28. juni 2017 14 timer siden, Diamant skrev: Og de enkle stegene er? Mine forslag: 1. Få barn så tidlig som mulig 2. Eksponer de alt du kan på bloggen 3. Bruk så mye clickbaits som overhode mulig Hvis ikke det funker: 1) få mange barn med ulike partnere, i ung alder. 2) lag mye drama, er det ikke noe så lag det. Legg det ut på bloggen.3) Ikke merk reklame, kansje ingen legger merke til det ( og da slipper jeg å forholde meg til det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. juni 2017 #532 Del Skrevet 28. juni 2017 17 minutter siden, BeverTramp skrev: Så nå skal de flytte i august. Gud forby at den familien der må oppleve noe stabilitet over tid... Dersom dette betyr at de skal flytte til en rimeligere bolig, er det i lengden positivt. For jeg vil tro at boligutgiftene der de bor må er så høye at de er avhengige av å maksimere Annas inntekter fra blogg og SoMe for å få det til å gå rundt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyB Skrevet 28. juni 2017 #533 Del Skrevet 28. juni 2017 Hva kostet huset de bor i nå? Kan ikke adressen, får ikke sjekket på siste.eiendomspriser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 28. juni 2017 #534 Del Skrevet 28. juni 2017 4 minutter siden, BeautyB skrev: Hva kostet huset de bor i nå? Kan ikke adressen, får ikke sjekket på siste.eiendomspriser Søk på Anna Rasmussen as på gulesider så kommer det opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 28. juni 2017 #535 Del Skrevet 28. juni 2017 43 minutter siden, BeverTramp skrev: Så nå skal de flytte i august. Gud forby at den familien der må oppleve noe stabilitet over tid... Føler hun flytter hele tiden jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 28. juni 2017 #536 Del Skrevet 28. juni 2017 Noen som vet hvor de skal flytte? Stavanger? Oslo? Kristiansand? Kypros? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 28. juni 2017 #537 Del Skrevet 28. juni 2017 Kan hende de skal bo i samme skolekrets da. Ellers er jeg imponert over hvor mange bilder ute av fokus det er mulig å få. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 28. juni 2017 #538 Del Skrevet 28. juni 2017 Eg syns ting har gått rest vest etter hu og jan ble sammen. Tviler ikke på at han er en fin fyr men de to sammen virker ikke helt bra. Ingen av dem bremser den andre,det blir spontane valg og ingen tanker om konsekvenser på valg de tar. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 28. juni 2017 #539 Del Skrevet 28. juni 2017 2 timer siden, BeautyB skrev: Hva kostet huset de bor i nå? Kan ikke adressen, får ikke sjekket på siste.eiendomspriser De kjøpte det for 6 650 000 kr . Udjusveien 12B 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 28. juni 2017 #540 Del Skrevet 28. juni 2017 Hun skriver ikke noe om hvem som skal flytte da. Er vi sikre på at alle fem skal flytte videre sammen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå