Viking-girl Skrevet 28. juni 2017 #541 Del Skrevet 28. juni 2017 Tipper clickbaiten i dag er at de skal "flytte" på ferie 🙄 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 28. juni 2017 #542 Del Skrevet 28. juni 2017 23 minutter siden, Viking-girl skrev: Tipper clickbaiten i dag er at de skal "flytte" på ferie 🙄 Det blir helt teit i såfall Man behøver ikke holde garasjesalg før en reiser på ferie. Lurer litt på om hun som tjener så godt kunne ha gjorten greie ut av å gi disse tingene til veldedighet.. Hadde vært positivt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 28. juni 2017 #543 Del Skrevet 28. juni 2017 Eller nå skal vi flytte soverom eller flytte ut i telt for ett døgn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola* Skrevet 28. juni 2017 #544 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Nytt innlegg "noe jeg må fortelle", hun trenger betacaroten for å få den fine brunfargen om sommeren Endret 28. juni 2017 av Sola* 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clementina Skrevet 28. juni 2017 #545 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) 13 minutter siden, Rosalie skrev: Hvis hele innlegget er ljug, og bare et skalkeskjul for å skape blæst rundt eget garasjesalg, blir jeg seriøst forbannet. Det får være måte på hvilke markedsføringstriks man kan bruke. Det siste året så har hun jo konsekvent hatt helt ville overskrifter som ikke har hatt noe å gjøre med innholdet i det hele tatt. Jeg kan aldri, aldri tenke meg at de skal flytte. Isabel Raad og Anna Rasmussen er dronningene av click baits. De som er dumme nok til å klikke seg inn på grunn av spennende overskrifter får skylde seg selv. Er derfor nesten alle leserne deres er i tenårene. Er vel bare de som er korttenkte nok til å la seg lure. Endret 28. juni 2017 av Clementina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 28. juni 2017 #546 Del Skrevet 28. juni 2017 Er det ikke litt rart at det står tre personer registrerte på adressen deres? Jan, og to utenlandske (polske?) personer? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 28. juni 2017 #547 Del Skrevet 28. juni 2017 7 minutter siden, Clementina skrev: Det siste året så har hun jo konsekvent hatt helt ville overskrifter som ikke har hatt noe å gjøre med innholdet i det hele tatt. Jeg kan aldri, aldri tenke meg at de skal flytte. Isabel Raad og Anna Rasmussen er dronningene av click baits. De som er dumme nok til å klikke seg inn på grunn av spennende overskrifter får skylde seg selv. Er derfor nesten alle leserne deres er i tenårene. Er vel bare de som er korttenkte nok til å la seg lure. Jeg trur faktisk at de skal flytte. Anna er jo en veldig bestemt og rastløs sjel. Med ett hus til 6,6, og ett til 2-3, som hun har brukt 1mill på oppussing, og en relativt dyr bil. La oss si grovt de kanskje har gjeld på husene mellom 5-7mill. Og hun ikke får solgt i stavanger, men leier ut til 15 000 (?eller var det 20 000 på finn?) Kanskje de fant ut at drømmehuset på flere hundre kvm var ikke drømmehuset allikevel? for stort og for dyrt? Jeg trur faktisk at er det noe hun er flink med så er det penger. (sparing, investeringer) Jeg trur nok hun kjøper lite, men kvalitets klær. På bildene på bloggen er det jo gjerne 3-max 4 antrekk som går på rundgang. Men jeg antar enten nærmere Jans familie, eller til oslo/ i nærheten av oslo. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 28. juni 2017 #548 Del Skrevet 28. juni 2017 3 minutter siden, richbitch skrev: Er det ikke litt rart at det står tre personer registrerte på adressen deres? Jan, og to utenlandske (polske?) personer? Det er leilighet i huset. men trudde hun hadde kontor der. Det er vel også leilighet i garasjen (?) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 28. juni 2017 #549 Del Skrevet 28. juni 2017 Enig med den over som sa at de burde gi klær osv til veldedighet, særlig med tanke på hvor mye av barneklærna hun har fått sponset. Fremstår som ganske gjerrig når man skal tjene penger på noe man har fått gratis når man allerede har høy inntekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. juni 2017 #550 Del Skrevet 28. juni 2017 Huset i Stavanger ble kjøpt for 4 mill, jfr siste.eiendomspriser.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. juni 2017 #551 Del Skrevet 28. juni 2017 Akkurat nå, Hoppetau skrev: Enig med den over som sa at de burde gi klær osv til veldedighet, særlig med tanke på hvor mye av barneklærna hun har fått sponset. Fremstår som ganske gjerrig når man skal tjene penger på noe man har fått gratis når man allerede har høy inntekt Akkurat det må man da få bestemme selv uten at noen skal henge seg opp i det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 28. juni 2017 #552 Del Skrevet 28. juni 2017 9 minutter siden, Hoppetau skrev: Enig med den over som sa at de burde gi klær osv til veldedighet, særlig med tanke på hvor mye av barneklærna hun har fått sponset. Fremstår som ganske gjerrig når man skal tjene penger på noe man har fått gratis når man allerede har høy inntekt Må innrømme at jeg bryr meg fint lite om hun velger å gi klær til veldedighet eller ikke. Men dersom det stemmer at de små nå skal røskes opp med rota igjen, for fjerde gang på to år, da er det fader meg på tide med et kaffebesøk der i gården også. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. juni 2017 #553 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Dette med flytting og barn er det gjort studier på. I Frode Thuen sin faste spørrespalte i Aftenposten svarer han på en bekymring fra en slektning til en familie som flytter mye. Han refererer det til en studie https://www.aftenposten.no/amagasinet/Frode-Thuen-Hva-gjor-gjentatte-flyttinger-med-barn-199128b.html Sitat: Studien viser da også at barn som har flyttet en eller flere ganger i løpet av oppveksten, kommer dårligere ut på en rekke livsområder sammenlignet med barn som alltid har bodd på samme sted. De har oftere droppet ut av videregående skole og har oftere dårlig betalte jobber i voksen alder. Dessuten blir de oftere foreldre før de har fylt 20 år, og de har til og med høyere dødelighet. Forskjellene er relativt små, men risikoen for å komme dårlig ut på disse områdene øker jo flere ganger man har flyttet. Han påpeker dog at dette kan ha sammenheng med at familier som flytter ofte kanskje har forskjellige andre utfordringer så noen feilkilder er det. Endret 28. juni 2017 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 28. juni 2017 #554 Del Skrevet 28. juni 2017 Anna har hele sitt liv etter at hun ble mor vært avhengig av hjelp fra familie/svigerfamilie. Før hun dro til Kypros, var det moren som stilte opp. På Kypros det samme. Etter at hun flyttet sammen med Jan i Søgne, er det hans foreldre som stiller opp. Blir derfor interessant å lese historien knyttet til neste flytting. Dersom de flytter til Oslo, må hun skaffe seg bakkemannskap, og begynne fra scratch.. Og hun fremhevet jo i et av de siste innleggene hvor mange nye venner de har fått i Søgne. Så håper de små unngår å nok en gang måtte ta farvel med vennene sine. Men så er det jo sånn at Anna som alltid vet best. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneR ikke Skrevet 28. juni 2017 #555 Del Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Huset i Stavanger ble kjøpt for 4 mill, jfr siste.eiendomspriser.no Og pantsatt for 4.900'. Huset i Søgne er pantsatt for 5.650'. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28. juni 2017 #556 Del Skrevet 28. juni 2017 1 time siden, Ultiva skrev: Må innrømme at jeg bryr meg fint lite om hun velger å gi klær til veldedighet eller ikke. Men dersom det stemmer at de små nå skal røskes opp med rota igjen, for fjerde gang på to år, da er det fader meg på tide med et kaffebesøk der i gården også. Egentlig er det enda verre! 1)Først fra leilighet i morens hus til Kypros. 2)Så fra Kypros tilbake til morens hus en liten periode. 3)Så flyttet de inn i eget hus i Stavanger. 4)Etter kort tid flyttet de til Søgne. 5)Og nå ny flytting i august! Ang barnehage: 1)M gikk i barnehage i Stavanger. 2/3)Så i 2 forskjellige på Kypros. Fikk ikke plass da de kom tilbake til Stavanger. 4/5)Har nå gått i 2 forskjellige i Søgne (byttet til privat pga "sikkerhet" ifølge bloggen). 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marixxx Skrevet 28. juni 2017 #557 Del Skrevet 28. juni 2017 Eneste positive her må være om planen er å flytte tilbake til Stavanger og at kontakten med Annas og eldstemann familie og gjenopptas. I motsatt fall frykter jeg i likhet med flere her at dette kan slå negativt ut for barna. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 28. juni 2017 #558 Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg må si jeg er imponert over hvordan Jan svarer i kommentarfeltet til flytte-innlegget på Instagram... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 28. juni 2017 #559 Del Skrevet 28. juni 2017 2 timer siden, Sola* skrev: Nytt innlegg "noe jeg må fortelle", hun trenger betacaroten for å få den fine brunfargen om sommeren Konsekvent uten reklamemerking! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 28. juni 2017 #560 Del Skrevet 28. juni 2017 Jeg lurer på om hun i det hele tenker lengre enn morgendagen, sånn rent økonomisk. Boligmarkedet er jo ikke akkurat på topp for tiden (særlig sør/vestlandet), og funkisboliger i denne prisklassen er ikke det det selges aller mest av. På landet i Søgne liksom. Folk velger jo heller mer urbane alternativer. Tenker hun ikke over at hun potensielt kommer til å sitte med 2 hus som hun ikke får solgt? Hvis hun i det hele tatt får solgt så går det nok under takst. Det er ikke uvanlig i disse dager. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå