Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

1 time siden, TomineB skrev:

Hvor har hun bekreftet at det ikke var de? 

Står i innlegget om brevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, kindagirl skrev:

Hva er greien med sørlandssenteret?

Ett par ble angrepet av noen der,for en tid tilbake..

Slagsmål av noe slag.

Og da påsto flere at det var A&J som var dette paret..

Og den tafatte sladrebloggen var også utpå med sine "sikre kilder" som jo var helt på bærtur..

Endret av J..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner og omtale av tredjeperson.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bursdags innlegget. Når han mest sannsynlig er grunnen til at hun ikke har den beste feiringen.. altså ingen å feire med 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hobbykokken skrev:

Det bursdags innlegget. Når han mest sannsynlig er grunnen til at hun ikke har den beste feiringen.. altså ingen å feire med 

Så hyggelig han er da, som på forhånd sier ifra at hun kommer til å få en kjip bursdag. Hvorfor ikke heller overraske henne med noe hyggelig og prøve å gjøre den til hennes beste bursdag noensinne? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest innlegget, men jeg tror at Anna innerst inne savner familien sin. Jeg skjønner av det som blir skrevet her at hun har hatt bursdag og på sånne dager blir savnet ekstra tungt. Kjenner jeg får vondt av henne.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, EiJente skrev:

Så hyggelig han er da, som på forhånd sier ifra at hun kommer til å få en kjip bursdag. Hvorfor ikke heller overraske henne med noe hyggelig og prøve å gjøre den til hennes beste bursdag noensinne? 

Ja!! Ta henne med på date, kjøp roser....herregud!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Diamant skrev:

Jeg har ikke lest innlegget, men jeg tror at Anna innerst inne savner familien sin. Jeg skjønner av det som blir skrevet her at hun har hatt bursdag og på sånne dager blir savnet ekstra tungt. Kjenner jeg får vondt av henne.

Som man reder ligger man.

Er hun selv som har valgt å bryte med familien sin. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lyst til å skrive en hyggelig melding til Anna på Facebook. Jeg tror hun trenger det. En melding hvor jeg faktisk innrømmer (men ikke fokuserer på!) at jeg har ledd litt av henne tidligere, men at jeg nå innser hvor vanskelig hun egentlig må ha det.

Jeg har lyst til å fortelle at jeg virkelig håper hun finner tilbake til familien sin, for hun kommer til å angre... Hun gjør det sikkert allerede, men hun må vite at det aldri er for sent å krype tilbake.. De kommer til å tilgi. Jeg tenker at spesielt moren til Anna må sitte med et vanvittig savn av datter og barnebarn.. 

Jeg tror jeg kunne likt Anna, som en venninne, dersom hun tok seg sammen, og ikke lot seg påvirke av "en eller annen" som står henne nær. Det finnes så mye mer i henne. Så mye potensiale og livsgnist tror jeg. Anne er ikke bare en mor! Ikke bare en samboer! Hun har så mange andre roller.. Hun har familie, barnefedre og venner, hjemme i Stavanger. 

For meg er det vanskelig å sette seg inn i at en kjæreste/samboer/ektemann IKKE oppfordrer sin kjære til å gjennoppta kontakten med sine foreldre.. Jeg skulle ønske hun kunne lånt min trygge, gode kjæreste.. Han har hjulpet meg ut av idiotiske krangler med familie før. Han ser viktigheten av å ha flere rundt oss. Ikke bare hans familie. Men ja, jeg skulle ønskt jeg kunne bidratt med noe - for akkurat nå (og egentlig tidligere også) trenger hun noen til å få henne til å tro på seg selv. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig vondt av henne. Ja, hun har styrt skuta selv. Men det betyr ikke at hun har det mindre vondt for det.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også den eneste måten å lære av feilene sine på.

Innse at man tabbet seg ut,ta ansvar for det,ta tak i det/legge det bak seg.

Hjelper ingen og ingenting å skyve skyld og ansvar på andre,for sine egne valg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig teit at bloggen handler mer om han enn henne og barna. Hun må jo ha mistet mange lesere? Folk vil jo lese om henne og barna, nå handler jo alt for det meste om han! Snart skifter han vel navn på bloggen hennes også til Kjærestentilmammatilmichelle. Tragisk..aldri likt den fyren der

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Tråden er ryddet for brudd på forumets regelverk, samt for svar til dette.

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

* Persondebatt. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier, så lenge diskusjonen ikke bryter med våre øvrige regler. Mindreårige har en særlig beskyttelse på Kvinneguiden. Les mer her om regelen.

Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen. 

Tekola, teamleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner hun å få kalde føtter? Eller er alt dette pjattet hun skriver på bloggen også bare noe jan står bak, for å håve inn cash?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, gjest91 skrev:

Begynner hun å få kalde føtter? Eller er alt dette pjattet hun skriver på bloggen også bare noe jan står bak, for å håve inn cash?

Det siste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lappen Anna! Naturlig nok er du stolt, det skulle bare mangle. Du viser at du også er stolt av bilen og huset du har kjøpt deg. Forstår at du er stolt av det også.

Du skriver at det er ikke EN ting denne frøkna ikke kan. Tja, da har du noe å bevisei. Fordi det er ganske åpenbart at det å etablere og å vedlikeholde relasjoner ikke er din sterkeste side. Håper du kan ta det som din neste utfordring. Legge ting bak deg og slutte fred, for din egen men ikke minst dine små sin skyld. Det er jeg helt sikker på at du klarer. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2017 den 23.19, Vipser skrev:

Synes det er stas at han løy om at han hadde jobboppdrag i Stavanger for å få muligheten til å henge med henne, jeg. :sjokkbla:

Screenshot: http://bildr.no/view/REtUVzBw

Snakk om å være stalker, helt seriøst. Han har jobbet målrettet får en si 😮 Creepy! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...