Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Gjest Sisti
16 minutter siden, elisaday skrev:

Jaja. Kjenner mange i Stavanger og vil ikke gå til det skritt å kalle dem barnslige fordi de ikke vil bo i det "gamle" huset til en av Norges mest notoriske bloggere. 

Hvis de er på boligjakt, og huset har perfekt beliggenhet, pris, standard og størrelse for dem, så jo, da er det barnslig! Skikkelig barnslig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Sisti skrev:

Hvis de er på boligjakt, og huset har perfekt beliggenhet, pris, standard og størrelse for dem, så jo, da er det barnslig! Skikkelig barnslig! 

Enig. Jeg tviler sterkt på at noen lar være å kjøpe huset fordi en random mammablogger har bodd der noen få mnd. Ærlig talt.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger er en liten by. Alle i nabolaget vet hvem huset stammer fra. De fleste vet hva det har gått i i det nabolaget. Barnslig, ja, mulig det. Men urealistisk? Nei. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, det er vel ingen som ikke vil kjøpe et hus pga navnet til selger! Om huset gir de som er på leting etter et hus akkurat det de ønsker, og de kan se for seg at de kan bo der til rett pris - så legger de inn et bud. Huset er nok heller ikke blitt solgt på grunn av pris pluss markedet i området. Muligens også eventuelle kjøpere ikke hadde samme smak som Anna, og gikk for et hus hvor de da ikke trengte å gjøre noen forandringer. De får nok helt sikkert leid det ut, for det er nok flere som er ute etter å leie for øyeblikket..

Dette var en av grunnene til at "bror" sitt innlegg var veldig lite kredibelt for meg. Det sammen med hvordan voldtekten ble skrevet, og at innlegget ble postet en sen kveld og dermed fikk ligge lenge ute som heller tyder på at det er noen som kjenner forumet enn en tilfeldig person som er innom for å lese hva som blir skrevet!

Endret av missblogg
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
49 minutter siden, Valetta skrev:

Enig. Jeg tviler sterkt på at noen lar være å kjøpe huset fordi en random mammablogger har bodd der noen få mnd. Ærlig talt.

Da er man jammen meg sær og vanskelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sisti
1 time siden, elisaday skrev:

Stavanger er en liten by. Alle i nabolaget vet hvem huset stammer fra. De fleste vet hva det har gått i i det nabolaget. Barnslig, ja, mulig det. Men urealistisk? Nei. 

Men det er jo ikke nabolaget som skal bo der, så hvem bryr seg? Kan godt hende de som bodde i huset vårt var noen tullinger, men hvem i all verden bryr seg nå som vi bor her? Ingen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 minutt siden, Sisti skrev:

Men det er jo ikke nabolaget som skal bo der, så hvem bryr seg? Kan godt hende de som bodde i huset vårt var noen tullinger, men hvem i all verden bryr seg nå som vi bor her? Ingen! 

Glad jeg ikke bor i Stavanger - jantelovens vugge tydeligvis 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stalket litt på Facebook og kom over profilen til faren. Han har lagt ut et bilde av Anna samt x- og alle tre stråler! Han har også flere bilder sammen med x og x. Hvordan kan denne mannen ha vært så ond som det framstår på bloggen? Hadde min far gjort slike ting, hadde han aldri fått lov til å nærme seg sønnen min.... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

Har stalket litt på Facebook og kom over profilen til faren. Han har lagt ut et bilde av Anna samt x- og alle tre stråler! Han har også flere bilder sammen med x og x. Hvordan kan denne mannen ha vært så ond som det framstår på bloggen? Hadde min far gjort slike ting, hadde han aldri fått lov til å nærme seg sønnen min.... 

Vel, skinnet kan bedra uansett hvor flott fasaden er. Vi har ingen mulighet til å vite hva som faktisk har skjedd. Det vet bare de involverte partene. Jeg er helt enig med deg i at jeg ville skjermet barna mine mot en slik person, men her vet vi ikke hvem som bør skjermes mot hvem... Håper bare de får den hjelpen de trenger. Virker ikke lett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Det er riktig at han på sin FBprofil har flere FEM-intervju med Anna fra 2014 publisert.

Anna gir der uttrykk for noe annet enn i dag, så sånn sett litt rart at alt plutselig gikk i vranglås i forhold til alle. Dette er i seg selv et eksempel på at det som er lagret på nettet kan bli brukt mot en, tenker jeg. Like ille som det er for Anna selv å ikke kunne kontrollere andres innhold, kan det faktisk bli for hennes mindreårige om noen år. 

Håper hun får profesjonell hjelp. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, kindagirl skrev:

Hun får visst ikke solgt boligen sin. Nå ligger den ute til leie for 20k i mnd.

Har ei venninne som har prøvd å selge i samme gate omtrent i over 2 år. Først nå er det solgt. Er enoooormt mange hus og leiligheter til salgs i vår by også, men folk får ikke solgt og etter en stund leier de ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hvorfor hun ikke lar det stå til salgs litt lengere. veldig mange som bruker eks sommerferie på å flytte/se på hus ol. men hun har vel ombestemt seg igjen da...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vilunich

Hmmmm er noen som ikke kommenterer her lenger heller gitt!!! Og jeg har ikke brukt ignorer knappen en gang :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bor også i Stavanger og kjenner godt til området Annas hus ligger i, og det er nok riktig at det er ganske overpriset. I tillegg hørte jeg fra en bekjent som var på visning der at oppussingen var ganske så dårlig utført. Så jeg tror nok hun vil slite med å selge til prisantydning.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smartbimbo skrev:

Dette stemmer ikke. Skal komme med en innrømmelse nå, om at jeg faktisk bor i dette nabolaget! Klarer ikke holde meg mer.

Tar noen sekunder for meg å gå til huset Anna selger, og ser det nesten fra huset vårt. Ingen snakker dårlig om huset til Anna, selv om Anna har bodd der. Det er et fint hus, og et etablert, fint og rolig nabolag, men huset Anna prøver å selge er overpriset mtp. oljekrisen i Stavanger. Dette har jeg og samboer selv fått kjenne på, da vi i fjor høst solgte en eiendom, og flyttet til huset vi nå bor i, i nabogata til Anna sitt hus. 

I nabolaget vårt er det småbarnsfamilier, men også flere eldre mennesker osv. Mange som ikke har peiling på hvem MTM er, det skal jeg love deg. Ikke lek så velvitende nå, med mindre du også bor her. Bare fordi du er fra Stavanger (?) så vet du nok ikke alt. 

Ingen som lar være å kjøpe et hus pga en blogger har eid, men såvidt bodd i boligen. Det er heller prisantydningen folk reagerer på her, da både vi og en annen nabo kjøpte våre hus til et par millioner mindre enn det Anna ber om. Våre hus er også større enn Anna sitt.

Må være en haug med "barnslige" mennesker du kjenner da siden det tydeligvis er normalt å ikke ville kjøpe et hus, fordi en person kjent i media har eid det. Latterlig påstand fra deg. 

Helt tydelig at de jeg kjenner har overdrevet det de har fortalt meg når jeg leser dette, det forstår jeg....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rosenrød skrev:

Jeg bor også i Stavanger og kjenner godt til området Annas hus ligger i, og det er nok riktig at det er ganske overpriset. I tillegg hørte jeg fra en bekjent som var på visning der at oppussingen var ganske så dårlig utført. Så jeg tror nok hun vil slite med å selge til prisantydning.

Akkurat det med oppussingen synes jeg vises godt på bildene. Kjøkkenet feks er jo utrolig dårlig planlagt, og det er ingen vifte over/ved siden av koketoppen (i alle fall ikke som vises på bildene). Jeg synes det huset bærer preg av et hasteoppdrag hvor det er tatt snarveier for å bli ferdig

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosenrød skrev:

"Jeg har gjort alt selv!" kunne hun meget så stolt skrive på bloggen. Dere husker vel da hun hadde laget en kjole selv (som hun også var veldig stolt over?) :fnise: 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...