Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

:heiajente: GO, TEDDY, GO! :heiajente:

(jeg hopper og spretter rundt, før jeg setter meg ned i spagat og rister på duskene... :ler: )

Det kommer til å bli en fantastisk dag, vennen! :hjerte:

Gleder meg! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi.. i morgen blir du gift!

blir rart det... har følgt deg en stund og plutselig er du gift.. merklig.

Masse lykke til! stikker nok innom i morgen en tur og ønsker lykke til i boka di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Kan nesten ikke vente med å treffe deg hos frisøren i morgen!

Puste med magen, snupp! Et godt råd, jeg skal prøve å følge, er å være akkurat der du er i morgen. Ikke tenk p noe annet enn å nyte minuttene - hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venne - hvis du rekker innom så vi jeg bare si at jeg gleder meg noe VELDIG til i morgen og håper du får en strålende dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppelupp! Ser ikke ut til at du rakk innom her, men jeg vil bare ønske deg en riktig god siste natt som ugift! Gleder meg til å se deg bli viet til din kjære Golli i morgen - og vite at dere har med dere en hemmelighet ned midtgangen.

Stor :klem: til vakre bruden vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det over midnatt og DU GIFTER DEG I DAG!!! Lykke til!!! :klem: Håper du får en fantastisk dag og at ekteskapet deres blir en dans på roser - hver eneste dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lykke med bryllupsdagen!!! Dere får helt sikkert en fantastisk dag! Og det fortjener du, som har lagt ned så mange timer i planleggingen! Nyt det!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggi våken siden 0530 i dag jeg med sommerfugler i magen. Håper du har sovet lengre enn meg :ler:

Til lykke med dagen, Teddy og gleder meg veldig til å se deg i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

GRATULERER MED DAGEN!!!

:blomst::bryllup::smilyblomst:

Dere kommer til å få en fantastisk dag!

Endelig er dagen du har ventet på så lenge her! Nyt den i fulle drag!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

:hjerte:

Gratulerer med den store dagen, Vic!

:hjerte:

Endelig har den kommet!

Det blir fantastisk å se deg i kirken i dag. Du kommer til å være så nydelig, og du må bare glede deg til å gå opp mot alteret til Gunnar. Det blir fantastisk!

Ser frem til å gi deg (og LN) en god klem i dag :klem:

Kos deg hos frisøren så lenge.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

Da er Teddyen vår godt gift!

:bryllup:

Vielsen var fantastisk! :hoppe:

Den flotte kirken ( :sjarmor: ) med nydelig blomsteroppsatser og lys!

Solonummeret var så nydelig, og de som leste i kirken gjorde det på en slik flott og verdig måte.

Victoria så ut som en prinsesse, med nydelig kjole, langt slep og et nydelig slør med glitter på. Håret hennes var nydelig satt opp! Hun hadde lange, krøllete lokker hengende nedover ryggen, med sløret over frisyren. Siden sløret er av tyll så man frisyren gjennom. Sminken var perfekt, og jenta vår strålte! :)

Og Gollien - herlig mann som ikke tok øynene fra sin vakre brud. :hjerte:

Fotografen hinket rundt og fikk tatt mange flotte bilder. Det var ikke så lett å få samlet mannfolkene til å bli tatt bilder av, de var nemlig opptatt av å beundre bilen (Hummer) til Vic og Gunnar. Mannfolk er og blir mannfolk! :ler:

Det var så hyggelig å gå sammen med PEONY, Heidi, Tomias og LilleMy - herlige jenter som alle har litt bryllupsdilla. ;) Takk for en fin dag, jenter, det var helt topp å dele den med dere.

Egentlig er ikke jeg her inne, skulle egentlig vært og hjulpet min søster, men forandring i planene. Litt greit det også, det er tross alt lørdag og tid for å slappe av. :Nikke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Toria!! Håper du storkoser deg!!! Fint vær ser det jo ut til å være også!

Nyyyyt dagen! :klem:

Klem fra MANNEN min Lasse også!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...