Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05

*s*

Hihi...liker den jeg også, sakte men sikkert går dagene unna og snart står vi der på kirketrappen! :wink:

25. juni...skal vi se...*tenke tenke*...det er 154 dager, 10 timer, 7 minutter and 51 sekunder til 25. juni 2005!!! Tenk det!!! Snart er vi gift! :-)

:hoho::hoho: Du er jammen god i

hoderegning! :hoho::hoho:

... eller har du muligens vær innom her? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lagt den til i favoritter også :ler:

*s*

Vi bruder blir litt sånn tussete altså... Alt må spares på og alle tips er gull verdt - men de er da det, er de ikke?!?!?!?!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruder blir litt sånn tussete altså... Alt må spares på og alle tips er gull verdt - men de er da det, er de ikke?!?!?!?!?!?!?

Jo, det er klart de er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:  :hoho: Du er jammen god i  

hoderegning!  :hoho:  :hoho:  

... eller har du muligens vær innom her?  :kose:

Hoderegning er mitt sterkeste fag det!!! Så det så, klart jeg er flink!!! :ler:

Å nei du - tror nok den kalkulatoren er en meget viktig brikke i mitt skuespill... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når får du kjolen din da Toria?? Mener å huske at jeg har lest du bestilte en fra USA' date=' men har ikke hørt noe mer!![/quote']

Er ikke helt sikker på når kjolen kommer jeg...men den ble sendt fra statene i går...eller midt mellom i dag og i går når det gjelder tidssonen! :ler: Den skal være sendt meg express, så håper den kommer veldig snart!!!

Gleder meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har egentlig ikke det! Det har vært så mye annet de siste dagene! Men jeg har jo kontakt med henne på SN da, så vi er jevnlig i prat allikevel :wink: .

Men må ta en samtale snart!

Hadde jo vært moro om vi kunne møttes alle tre og diskutere muligheter att og fram!?!?!?

Jeg vet bare at jeg vil ha smykker som i all hovedsak er hvite/sølv, men med blålilla innslag. Det må være enkelt, for ikke å skulle dominere, men samtidig være "kronen på verket"! *tenke tenke*

Klems

Jeg vet som sagt ikke helt når jeg kommer meg til Oslo men satser på å ta meg en tur 17.-18. februar. Må komme litt tilbake til det men det hadde jo vært morro om vi fikk til noe sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hopper av glede* Så flott at kjolen er på vei!!!!!!!!!!!! :sjarmor:

Jeg óg hopper av glede...gleder meg!!!

Vet du Teddy - jeg er sååå spent på hvordan du vil like kjolen du har kjøpt!!!

Jaaaaa, det blir spennende!!! Jeg krysser jo alle fingre for at det er drømmekjolen også når jeg får den på...men det gjenstår jo fremdeles og se! Sier nok klart i fra når jeg vet :wink: .

Vet du Teddy - jeg er sååå spent på hvordan du vil like kjolen du har kjøpt!!!

Hurra for Panduro!!!

Har fått stemplet en hel del i dag da, har nå 30 hjerter som jeg også fikk klippet ut! Så er det i boks...alle monner drar jo! :-)

Ellers har jeg brukt kvelden til noe helt annet enn bryllup, nemlig leilighet - har sydd fiks ferdig liftgardinen til kjøkkenet!!! Er ganske stolt av mine bragder!!! :sjarmor: Første gang jeg syr liftgardin helt alene, og så fikk jeg det jammen meg til! :-) :-) :-)

Også fikk vi fasttelefon i dag...som om det var noe interessant for dere! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som syr gardiner :)

:oops:

Takk!

Er jo som sagt litt stolt selv også da! :wink: Tror sambo er det samme, ei skikkelig husmor har jeg funnet meg sa han i går...ei som kan litt av alt!!! Ikke dumt det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et skikkelig bra kompliment å få :)

Det hender min kjære også sier det til meg når jeg holder på å styre og stelle litt i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Brud2005

Hei Toria :vinke:

Takk for nedtellingshjelp! Du er jammen meg kjapp i toppen som klarer det der. Tror ikke noe på at du har vært inne på den nettsiden som regner det ut for deg. :hoho:

Gleder meg til oppvarming og nedtrappingen! :hoppe:

Klem Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Toria  :vinke:  

Takk for nedtellingshjelp! Du er jammen meg kjapp i toppen som klarer det der. Tror ikke noe på at du har vært inne på den nettsiden som regner det ut for deg.  :hoho:  

Gleder meg til oppvarming og nedtrappingen!  :hoppe:  

Klem Klem  :klem:

Jammen det var da inderlig godt at jeg har deg på min side - det er klart jeg er verdensmester i hoderegning, skjønner ikke helt hvorfor folk betviler det!!!

:hoho::hoho::hoho:

Opptrapping og nedtrapping skal bli - moro! :wink: og ikke minst litt koselig...

KlemKlem igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og igjen ser jeg det som på høy tid med litt oppdatering mtp. nedtelling:

Det er 5 dager, 15 timer, 3 minutter og 32 sekunder til vi flytter!!!

...og sist, men slett ikke minst:

Det er 209 dager, 15 timer, 30 minutter og 27 sekunder til vi gifter oss!!! :-)

:danse: :enig_animasjon: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for Panduro!!!

Jeg synes det er synd de er så fryktelig dyre... Jeg får rabatt der, men det er fortsatt dyrere enn en del andre butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...