Gå til innhold

Finne ei kristen jente...


Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Jackie Gleason skrev:

Tusen takk, det var veldig hyggelig skrevet så det setter jeg veldig pris på.

 

Det er bra. Håper du ikke tenker på det som flaut mer... 

 

Anonymkode: 27ddd...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aragorn II Elessar
3 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

De finnes men ikke over alt

Ja jeg vet de ikke er over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må du begynne å rådføre deg med en ikkeliberal prest snarest.

Dette med nattverd er svært seriøst og kan ikke overprøves av noen prest. Dette er fastlagt fra Roma.

Å gå til nattverd i andre kirkesamfunn skaper «skandale» hvilket betyr at det gir et feilaktig bilde av hva katolikker tror om kommunionen og kirkens enerett og unikhet til å kunne forvalte Kristi sakramenter.

Seriøst, IKKE hør på denne presten han er åpenbart en liberal uten autoritet til å kunne villede deg i slike spørsmål. Han kan ikke oppheve det kirken har vedtatt i konsiler.

 

Anonymkode: 24fae...c8f

Er flere patre og som sagt har jeg kun gått i undervisningsøyemed, tar ikke imot oblatet eller vinen, og det er snakk om 1 gang pr barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Det spiller ingen rolle "hva du har fått beskjed om", prester og patere er ikke feilfrie! Paven er ikke feilfri. De kan si hva de vil til deg, men det betyr ikke at det er sant? Nattverd i den protestantiske kirken gjelder ikke. 

Den katolske kirken er Peters kirke. Den protestantiske kirken er Luthers kirke. Hvem vil du støtte? Det er opp til deg.

Anonymkode: 27ddd...705

Ingen er feilfrie, derfor Gud sendte sin sønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Er flere patre og som sagt har jeg kun gått i undervisningsøyemed, tar ikke imot oblatet eller vinen, og det er snakk om 1 gang pr barn

Katekismen sier noe helt annet, men jeg skal ikke gnåle noe mer om dette her.

Takk for masse feedback i denne tråden forresten, det setter jeg masse pris på ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe vert innenfor flere tror samfunn er idag troende på Jesus men tror på healing og karma og krystaller . Verken kristen eller buddhist .. Hmm religiøs/ureligiøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 04/21/2017 den 20.01, lokmeister2016 skrev:

Hehe vert innenfor flere tror samfunn er idag troende på Jesus men tror på healing og karma og krystaller . Verken kristen eller buddhist .. Hmm religiøs/ureligiøs?

Åndelig, new age sånn Rudolf Steiner muligens da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...