Gå til innhold

Finne ei kristen jente...


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er ikke den brukeren, og jeg ser ingen feil ved å spørre det på den måten det ble spurt.

Så er du jomfru?

Og det må vel være katolske kirker i Norge.

Anonymkode: e753c...c90

Klart det er det. Mange.

Anonymkode: 27ddd...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klart det er det. Mange.

Anonymkode: 27ddd...705

Ja,det er det jeg mener å.

Så det er jo bare prat om hvor villig og viktig det er for han vesus lang reise vei til kirken. Hva enn han mener er lang vei.

Anonymkode: e753c...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja,det er det jeg mener å.

Så det er jo bare prat om hvor villig og viktig det er for han vesus lang reise vei til kirken. Hva enn han mener er lang vei.

Anonymkode: e753c...c90

Jau. Vet ikke åssen det er i Nord osv, men her på østlandet er det jo i Oslo, på Holmlia, i Askim, i Tønsberg... 

Anonymkode: 27ddd...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jau. Vet ikke åssen det er i Nord osv, men her på østlandet er det jo i Oslo, på Holmlia, i Askim, i Tønsberg... 

Anonymkode: 27ddd...705

Ikke sant, og med de kriteriene er det jo det man må gjøre (inkludert de andre rådene), da normen ikke er å være kristen og værtfall ikke jomfru-det er en veldig liten nisje tror jeg.

Anonymkode: e753c...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant, og med de kriteriene er det jo det man må gjøre (inkludert de andre rådene), da normen ikke er å være kristen og værtfall ikke jomfru-det er en veldig liten nisje tror jeg.

Anonymkode: e753c...c90

Jah. Er nok det. 

Han ser jo etter en jente som ikke trenger å være jomfru. Men som må tro det samme som ham.

Kan være vanskelig, men... De finnes nok :)

Anonymkode: 27ddd...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jah. Er nok det. 

Han ser jo etter en jente som ikke trenger å være jomfru. Men som må tro det samme som ham.

Kan være vanskelig, men... De finnes nok :)

Anonymkode: 27ddd...705

Ja, for all del :)

Var ikke det jeg mente :)

Anonymkode: e753c...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
18 timer siden, Jackie Gleason skrev:

Jeg blir ikke yngre med åra (er 26) og jeg begynner å savne en kjæreste eller egentlig ei kone, men sistnevnte høres sørgelig desperat ut lol.

Jeg er veldig troende så derfor er jeg seriøst jomfru, ja haha folk uten forståelse får bare le seg skakke...

Greia er den at som praktiserende katolikk så er sex utenfor ekteskap en alvorlig synd og jeg har alltid ønsket at det er noe intimt mellom meg og kona mi dersom jeg noen gang blir gift da.

Jeg er ikke dømmende eller noe mot kvinner som har hatt sex tidligere dersom jeg faller for dem, men troen er helt avgjørende. Troen MÅ vi dele.

Det jeg egentlig lurer på her inne er om noen har tips til hvordan jeg kan møte min kjære?

Har alltid slitt litt med å komme i kontakt med kvinner ettersom jeg er sjenert og ikke proppfull av selvtillit.

Dra til Irland eller Brasil og let der. I tillegg til å finne trosfrende vil mange gifte seg med deg bare fordi du er norsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, for all del :)

Var ikke det jeg mente :)

Anonymkode: e753c...c90

Får bare ønske'n lykke til ;)

Anonymkode: 27ddd...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du må ha ei katolsk kristen jente med hymnen intakt og du faktisk finner det, så er sjansen for analsex stor, da de jentene har praktisert smutthullet i religionen i årevis.

Anonymkode: a4a5f...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Dra til Irland eller Brasil og let der. I tillegg til å finne trosfrende vil mange gifte seg med deg bare fordi du er norsk..

Jeg er pen og slank så jeg er egentlig ikke så håpløs, eller det liker jeg i hvertfall å tro...

haha da går jeg seriøst heller i kloster, jeg tuller ikke !

Postordrebrud er for trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jackie Gleason skrev:

Jeg er pen og slank så jeg er egentlig ikke så håpløs, eller det liker jeg i hvertfall å tro...

haha da går jeg seriøst heller i kloster, jeg tuller ikke !

Postordrebrud er for trist :( 

Er det en grunn til at du ikke ønsker å svare?

 

Anonymkode: e753c...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess
1 minutt siden, Jackie Gleason skrev:

Jeg er pen og slank så jeg er egentlig ikke så håpløs, eller det liker jeg i hvertfall å tro...

haha da går jeg seriøst heller i kloster, jeg tuller ikke !

Postordrebrud er for trist :( 

Det trenger da ikke være postordre. Du kan jo ta en lengre reise dit så du får god tid til å bli kjent med damer på vanlig måte. Ikke noe unaturlig i å bli kjent med noen i ferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes kristne dating-sider på nett. ;) 

 

Sånn ellers er det å melde deg inn i kor/gospelkor som finnes i kirker. Har du noen musikalske talenter, så kan du spørre i din menighet om å bli forsanger/spille på instrument på scenen når man synger. Da ser alle deg i alle fall. Ellers vil jeg anbefale deg å være aktiv. Prøv å hjelpe til med det som det trengs hjelp til i menigheten din. Da er det gjerne lettere å bli kjent med folk. Hør om menigheten din har husfellesskap/cellegrupper hjemme hos folk. Enda noen steder å bli kjent med nye folk. Etc etc. :) 

Anonymkode: 4ceb5...5c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en grunn til at du ikke ønsker å svare?

 

Anonymkode: e753c...c90

 

Nei, du var inne på noe.

 

1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev:

Det trenger da ikke være postordre. Du kan jo ta en lengre reise dit så du får god tid til å bli kjent med damer på vanlig måte. Ikke noe unaturlig i å bli kjent med noen i ferien. 

 

Det er sant, Kanskje jeg skal vurdere det seriøst, være i Brasil i juli eller noe hmm...

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes kristne dating-sider på nett. ;) 

 

Sånn ellers er det å melde deg inn i kor/gospelkor som finnes i kirker. Har du noen musikalske talenter, så kan du spørre i din menighet om å bli forsanger/spille på instrument på scenen når man synger. Da ser alle deg i alle fall. Ellers vil jeg anbefale deg å være aktiv. Prøv å hjelpe til med det som det trengs hjelp til i menigheten din. Da er det gjerne lettere å bli kjent med folk. Hør om menigheten din har husfellesskap/cellegrupper hjemme hos folk. Enda noen steder å bli kjent med nye folk. Etc etc. :) 

Anonymkode: 4ceb5...5c5

Det er et strålende forslag faktisk og dersom det ikke leder til noe så er det jo meningsfullt i seg selv ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Jackie Gleason skrev:

 

Nei, du var inne på noe.

 

 

Det er sant, Kanskje jeg skal vurdere det seriøst, være i Brasil i juli eller noe hmm...

 

Det er et strålende forslag faktisk og dersom det ikke leder til noe så er det jo meningsfullt i seg selv ;) 

Dumt at du ikke gidder å svare, for da kan det hende du får bedre råd og tips.

Anyway I am out, vanskelig å hjelpe uten all info.

Anonymkode: e753c...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du medlem av NUK? Du kan jo melde deg som leder på påske- eller sommerleir f eks, eller delta på adventsaksjonen eller noe. Ikke for å gå etter de unge deltakerene altså😂 Men fin mulighet til å bli kjent med andre ledere på din egen alder.

Anonymkode: a6a88...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte to sekunder på Google og fant ut at det fins en forening for norsk unge katolikker, som til og med har arrangementer for dem mellom 18 og 30:

http://nuk.no/aktiviteter/

Hiv deg ut i det, så treffer du kanskje noen,

Anonymkode: e0684...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess

Har ikke vært der selv men kjenner flere som har vært der og det er visst et sted som bør oppleves. 

Det er forøvrig mange brasilianere i Norge også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...