Gå til innhold

Ting som irriterer deg i spill

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Winza skrev:

New super mario bros?

Ja, den som ble laget for DS. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 7.9.2017 den 0.54, Drakan skrev:

Antar du ikke har møt gamer jenter... 
Jeg har aldri tapt i spill for noen før, utenom når jeg tar ødelagte kontrollere for å gi folk en fordel :heks:

Aldri tapt i spill for noen...jøss.

Anonymkode: 0363e...45d

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri tapt i spill for noen...jøss.

Som sagt jeg har tapt. :P 
Når jeg har gitt meg selv handikap :yvonne:
Er for såvidt ingen ekspert i Tekken lenger, og ikke vært inn i smash broes. 
Om jeg skal gjennomgå alle spill jeg har spilt, inkludert brettspill, så har jeg tapt noen ganger i risk og sjakk. Men pleier å vinne da jeg har en magisk hånd som gir meg 6. Ironisk nok har dette ført til at jeg blir arrestert ofte i monopol når man får tre like tall. 
Er noe rart med flaksen min i spilling :) 
f.eks i mario kart, har jeg vunnet, randomly når folk sender denne mord bomben, ved å ha spart en stjerne eller tilfeldig få den eller noe annet bra :yvonne: 
Er nok mer flaks en noe annet at jeg vinner mye og tilfeldigvis snubler når noen prøver å myrde meg f.eks i et skyttespill. :heks:

Skrevet
På 24.9.2017 den 21.01, Villmark skrev:

At jeg alltid taper

I et viss type spill?

Skrevet
28 minutter siden, Winza skrev:

I et viss type spill?

I alle spill, jeg har alltid vært dårlig på alt av spilling 😆

• 1 år senere...
Gjest Winza
Skrevet (endret)

"Are you sure you wanna overwrite this save file?" Gud så lei jeg er av å få slike spørsmål i spill :haar: Hadde jeg ikke hatt lyst til å lagre så hadde jeg ikke trykket på lagre knappen heller 😒

Edit: Og når du får det spørsmålet og "No" er forholdsvalg så man kan ikke bare trykke som en gal for å bli ferdig med det for da ender man opp med å trykke på nei..

Endret av Winza
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har forsøkt flere ganger på å gjennomføre ett oppdrag eller noe. Når jeg endelig har klart å fullføre den biten (og er kanskje ett elller to minutter unna å lagre spillet) så klikker hele greia. For eksempel at datamaskinen  automatisk skrur seg av, og deretter på igjen, for å fikse en oppdatering eller noe.    

Dermed blir spillet selvfølgelig aldri lagret, og jeg blir nødt til å forsøke det samme oppdraget enda en gang.... 

:kjempesinna:                                                      

Anonymkode: 363b9...434

Skrevet

Når jeg vil ta fiender jeg enten ikke er sterk nok til å ta enda, eller jeg gjør en liten feil som ødelegger alt :(

Altså bare la meg slakte disse Guardians i Breath of the Wild, de er tøffe! Men jeg er jo tøffest! 😂

Gjest Winza
Skrevet
9 minutter siden, TinyBean skrev:

Når jeg vil ta fiender jeg enten ikke er sterk nok til å ta enda, eller jeg gjør en liten feil som ødelegger alt :(

Altså bare la meg slakte disse Guardians i Breath of the Wild, de er tøffe! Men jeg er jo tøffest! 😂

Er deilig når man klarer å gjøre gjøre noe man egentlig ikke skal gjøre før man er mye sterkere i spillet 😄 

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Er deilig når man klarer å gjøre gjøre noe man egentlig ikke skal gjøre før man er mye sterkere i spillet 😄 

😎 Mhm! Har fått tatt noen få av dem, men er mest det som står stille for de er lettere å deflecte med skjoldet 😂 Tok en som fremdeles hadde bein takket være tålmodighet, piler og et godt gjemmested.

Har ikke begynt på Divine Beasts enda, litt for mye å utforske.

En annen ting som irriterer: Dårlig AI i hjelpere.

Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, TinyBean skrev:

😎 Mhm! Har fått tatt noen få av dem, men er mest det som står stille for de er lettere å deflecte med skjoldet 😂 Tok en som fremdeles hadde bein takket være tålmodighet, piler og et godt gjemmested.

Og når de står i veien for deg 😒

• 1 måned senere...
Gjest Winza
Skrevet
På 2.3.2019 den 20.12, TinyBean skrev:

Jeg opplever dette på det sterkeste i secret of mana nå 😅 De pokkers hjelperne som løper mot en kant framfor å gå rundt slik at jeg må switche over til dem og bevege meg vekk derfra 😑

AnonymBruker
Skrevet
På 26.9.2017 den 16.06, Drakan skrev:

Som sagt jeg har tapt. :P 
Når jeg har gitt meg selv handikap :yvonne:
Er for såvidt ingen ekspert i Tekken lenger, og ikke vært inn i smash broes. 
Om jeg skal gjennomgå alle spill jeg har spilt, inkludert brettspill, så har jeg tapt noen ganger i risk og sjakk. Men pleier å vinne da jeg har en magisk hånd som gir meg 6. Ironisk nok har dette ført til at jeg blir arrestert ofte i monopol når man får tre like tall. 
Er noe rart med flaksen min i spilling :) 
f.eks i mario kart, har jeg vunnet, randomly når folk sender denne mord bomben, ved å ha spart en stjerne eller tilfeldig få den eller noe annet bra :yvonne: 
Er nok mer flaks en noe annet at jeg vinner mye og tilfeldigvis snubler når noen prøver å myrde meg f.eks i et skyttespill. :heks:

Da burde du kjøre på og toppe alle lister i all verdens e-sport.

Merkelig nok kommer vi aldri til å se eller høre noe om deg der noensinne. Jeg lurer på hvorfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...