BiancaH96 Skrevet 24. september 2017 #101 Skrevet 24. september 2017 3 timer siden, Winza skrev: New super mario bros? Ja, den som ble laget for DS.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2017 #103 Skrevet 25. september 2017 På 7.9.2017 den 0.54, Drakan skrev: Antar du ikke har møt gamer jenter... Jeg har aldri tapt i spill for noen før, utenom når jeg tar ødelagte kontrollere for å gi folk en fordel Aldri tapt i spill for noen...jøss. Anonymkode: 0363e...45d
Drakan Skrevet 26. september 2017 #104 Skrevet 26. september 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri tapt i spill for noen...jøss. Anonymkode: 0363e...45d Som sagt jeg har tapt. Når jeg har gitt meg selv handikap Er for såvidt ingen ekspert i Tekken lenger, og ikke vært inn i smash broes. Om jeg skal gjennomgå alle spill jeg har spilt, inkludert brettspill, så har jeg tapt noen ganger i risk og sjakk. Men pleier å vinne da jeg har en magisk hånd som gir meg 6. Ironisk nok har dette ført til at jeg blir arrestert ofte i monopol når man får tre like tall. Er noe rart med flaksen min i spilling f.eks i mario kart, har jeg vunnet, randomly når folk sender denne mord bomben, ved å ha spart en stjerne eller tilfeldig få den eller noe annet bra Er nok mer flaks en noe annet at jeg vinner mye og tilfeldigvis snubler når noen prøver å myrde meg f.eks i et skyttespill.
Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #105 Skrevet 26. september 2017 På 24.9.2017 den 21.01, Villmark skrev: At jeg alltid taper I et viss type spill?
Villmark Skrevet 26. september 2017 #106 Skrevet 26. september 2017 28 minutter siden, Winza skrev: I et viss type spill? I alle spill, jeg har alltid vært dårlig på alt av spilling 😆
Gjest Winza Skrevet 1. mars 2019 #107 Skrevet 1. mars 2019 (endret) "Are you sure you wanna overwrite this save file?" Gud så lei jeg er av å få slike spørsmål i spill Hadde jeg ikke hatt lyst til å lagre så hadde jeg ikke trykket på lagre knappen heller 😒 Edit: Og når du får det spørsmålet og "No" er forholdsvalg så man kan ikke bare trykke som en gal for å bli ferdig med det for da ender man opp med å trykke på nei.. Endret 1. mars 2019 av Winza
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #108 Skrevet 2. mars 2019 Når jeg har forsøkt flere ganger på å gjennomføre ett oppdrag eller noe. Når jeg endelig har klart å fullføre den biten (og er kanskje ett elller to minutter unna å lagre spillet) så klikker hele greia. For eksempel at datamaskinen automatisk skrur seg av, og deretter på igjen, for å fikse en oppdatering eller noe. Dermed blir spillet selvfølgelig aldri lagret, og jeg blir nødt til å forsøke det samme oppdraget enda en gang.... Anonymkode: 363b9...434
TinyBean Skrevet 2. mars 2019 #109 Skrevet 2. mars 2019 Når jeg vil ta fiender jeg enten ikke er sterk nok til å ta enda, eller jeg gjør en liten feil som ødelegger alt Altså bare la meg slakte disse Guardians i Breath of the Wild, de er tøffe! Men jeg er jo tøffest! 😂
Gjest Winza Skrevet 2. mars 2019 #110 Skrevet 2. mars 2019 9 minutter siden, TinyBean skrev: Når jeg vil ta fiender jeg enten ikke er sterk nok til å ta enda, eller jeg gjør en liten feil som ødelegger alt Altså bare la meg slakte disse Guardians i Breath of the Wild, de er tøffe! Men jeg er jo tøffest! 😂 Er deilig når man klarer å gjøre gjøre noe man egentlig ikke skal gjøre før man er mye sterkere i spillet 😄
TinyBean Skrevet 2. mars 2019 #111 Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, Winza skrev: Er deilig når man klarer å gjøre gjøre noe man egentlig ikke skal gjøre før man er mye sterkere i spillet 😄 😎 Mhm! Har fått tatt noen få av dem, men er mest det som står stille for de er lettere å deflecte med skjoldet 😂 Tok en som fremdeles hadde bein takket være tålmodighet, piler og et godt gjemmested. Har ikke begynt på Divine Beasts enda, litt for mye å utforske. En annen ting som irriterer: Dårlig AI i hjelpere.
Gjest Winza Skrevet 2. mars 2019 #112 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, TinyBean skrev: 😎 Mhm! Har fått tatt noen få av dem, men er mest det som står stille for de er lettere å deflecte med skjoldet 😂 Tok en som fremdeles hadde bein takket være tålmodighet, piler og et godt gjemmested. Har ikke begynt på Divine Beasts enda, litt for mye å utforske. En annen ting som irriterer: Dårlig AI i hjelpere. Og når de står i veien for deg 😒
Gjest Winza Skrevet 3. april 2019 #113 Skrevet 3. april 2019 På 2.3.2019 den 20.12, TinyBean skrev: 😎 Mhm! Har fått tatt noen få av dem, men er mest det som står stille for de er lettere å deflecte med skjoldet 😂 Tok en som fremdeles hadde bein takket være tålmodighet, piler og et godt gjemmested. Har ikke begynt på Divine Beasts enda, litt for mye å utforske. En annen ting som irriterer: Dårlig AI i hjelpere. Jeg opplever dette på det sterkeste i secret of mana nå 😅 De pokkers hjelperne som løper mot en kant framfor å gå rundt slik at jeg må switche over til dem og bevege meg vekk derfra 😑
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #114 Skrevet 4. april 2019 På 26.9.2017 den 16.06, Drakan skrev: Som sagt jeg har tapt. Når jeg har gitt meg selv handikap Er for såvidt ingen ekspert i Tekken lenger, og ikke vært inn i smash broes. Om jeg skal gjennomgå alle spill jeg har spilt, inkludert brettspill, så har jeg tapt noen ganger i risk og sjakk. Men pleier å vinne da jeg har en magisk hånd som gir meg 6. Ironisk nok har dette ført til at jeg blir arrestert ofte i monopol når man får tre like tall. Er noe rart med flaksen min i spilling f.eks i mario kart, har jeg vunnet, randomly når folk sender denne mord bomben, ved å ha spart en stjerne eller tilfeldig få den eller noe annet bra Er nok mer flaks en noe annet at jeg vinner mye og tilfeldigvis snubler når noen prøver å myrde meg f.eks i et skyttespill. Da burde du kjøre på og toppe alle lister i all verdens e-sport. Merkelig nok kommer vi aldri til å se eller høre noe om deg der noensinne. Jeg lurer på hvorfor... Anonymkode: 0363e...45d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå