Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #41 Skrevet 8. august 2017 På 7.8.2017 den 1.14, AnonymBruker skrev: Jeg spiller league of legends. Jeg er ikke spesielt god (lav diamond nå) og er ganske ydmyk, prøver å være hjelpsom og få folk til å samarbeide. I hvert eneste ranked game kommer det en eller annen verdensmester som kan og vet alt som skal sjefe veldig, så i spillet suger han - uten unntak med den her typen spiller, og så er det flaming og kjefting resten av tiden da, for INGENTING er hans feil, for han er bare sååå god. Spiller også et gammel spill av og til, her får du velge mellom 2 random skills ut av ca 18 i en pool hver gang du levler. Hvilke skills du får betyr mye i forhold til hvor morsomt resten av spille blir, og så greier jeg alltid å få 1-2 som er skikkelig dårlig. Må spille dette solospillet av og til for å komme meg etter LoL Anonymkode: 8eaa4...bf8 Derfor det er kjekkest å spille offline spill så man kan spille solo
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #42 Skrevet 8. august 2017 Når du har en follower i Skyrim som er mer til bry enn til hjelp. Når man går inn i et lite rom/trangt hjørne for å utforske, følger vedkommende etter, og står så rett bak deg så du ikke kommer deg ut igjen, og ikke pokker om de flytter seg.. Laaaaange videosnutter man ikke kan hoppe over, og hvor man heller ikke får lagret underveis.. Som i Witcher. Spill uten skikkelig fast-travel funksjon. Skulle gjerne spilt Morrowind igjen, men orker ikke tanken på all løpingen omkring. Anonymkode: dc4d0...197 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #43 Skrevet 8. august 2017 3 minutter siden, Winza skrev: Derfor det er kjekkest å spille offline spill så man kan spille solo Man møter jo veldig mange hyggelige folk online også ☺ lol er er etter min mening det mist trivelige spillet. Offline spiller man bare mot seg selv, og det blir raskt kjedelig. Anonymkode: c334b...f97
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #44 Skrevet 8. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man møter jo veldig mange hyggelige folk online også ☺ lol er er etter min mening det mist trivelige spillet. Offline spiller man bare mot seg selv, og det blir raskt kjedelig. Anonymkode: c334b...f97 Jeg spiller single plsyer men multiplayer gidder jeg ikke alene, da er online eller med venner kjekt Skulle ønske flere spill hadde multiplayer online som for eksempel Mario Party. Så kunne jeg eid hele verden i Mario Party
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #45 Skrevet 8. august 2017 På 20.4.2017 den 17.55, Hanako skrev: Hahaha, har hørt om det spillet ja, kan tenke meg at det var frustrerende. Jeg har spilt GTA Vice City (eneste GTA spillet jeg får lov å spille, siden det er 80-tallet, som far dytter nedover hodet på meg ), og ble så forbanna på Lance Vance da han også var glad i å løpe mot kuleregnet i et oppdrag Hva mener du med at det er det eneste du får lov å spille siden det er 80-tallet? Får du ikke spille det du vil? Anonymkode: 0363e...45d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #46 Skrevet 8. august 2017 7 minutter siden, Winza skrev: Jeg spiller single plsyer men multiplayer gidder jeg ikke alene, da er online eller med venner kjekt Skulle ønske flere spill hadde multiplayer online som for eksempel Mario Party. Så kunne jeg eid hele verden i Mario Party Ja da hadde det blitt liv. Jeg begynte å game svært sent i livet, så de gode gamle klassikerene har jeg desverre ikke noe forhold til Anonymkode: c334b...f97
Gjest Cyrus Skrevet 8. august 2017 #47 Skrevet 8. august 2017 Om et spill har en funksjon der man kan gå i dekning bak en vegg, og gubben stadig velger en annen vegg enn den du hadde tenkt. Spesielt irriterende i GTA og MGS
AnonymBruker Skrevet 8. august 2017 #48 Skrevet 8. august 2017 Helt unødvendige oppdrag.... Som for eksempel det opplegget med "pilot school" fra GTA: San Andreas. Det er lagt opp slik at spilleren faktisk er nødt til å gjennomføre forskjellige ting med fly eller helikopter, før man kan komme seg noe videre i spillet. Slike ting burde egentlig ha blitt gjort slik at det er frivillig for de som spiller... Slik at spilleren kan velge selv om man ønsker å øve på dette, eller ikke. Dersom man ikke ønsker å drive med det tullete "pilot school" så burde man fått muligheten til å forsøke seg på "missions" og oppdrag. Anonymkode: 1970a...85c
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #49 Skrevet 8. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja da hadde det blitt liv. Jeg begynte å game svært sent i livet, så de gode gamle klassikerene har jeg desverre ikke noe forhold til Anonymkode: c334b...f97 Er aldri for sent heldigvis Jeg har spilt mange gamle spill de siste årene og fått gode spill minner 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt unødvendige oppdrag.... Som for eksempel det opplegget med "pilot school" fra GTA: San Andreas. Det er lagt opp slik at spilleren faktisk er nødt til å gjennomføre forskjellige ting med fly eller helikopter, før man kan komme seg noe videre i spillet. Slike ting burde egentlig ha blitt gjort slik at det er frivillig for de som spiller... Slik at spilleren kan velge selv om man ønsker å øve på dette, eller ikke. Dersom man ikke ønsker å drive med det tullete "pilot school" så burde man fått muligheten til å forsøke seg på "missions" og oppdrag. Anonymkode: 1970a...85c Uff det oppdraget var grusomt, brukte så mange timer på det /:
Gjest Winza Skrevet 8. august 2017 #50 Skrevet 8. august 2017 (endret) Det forbanna hockey spillet i Spyro Season of Flame Og dette er easy, hvordan fanken blir det da på hard? O: Lol spill kan gjøre meg skikkelig forbanna og dette er ikke første gang jeg raser i et Spyro spill Edit: Hard kom rett etter, god lord... Endret 8. august 2017 av Winza
Gjest Winza Skrevet 3. september 2017 #51 Skrevet 3. september 2017 Vann baner, områder osv. Vannbaserte områder i spill er som ofte bare irritendes
AnonymBruker Skrevet 3. september 2017 #52 Skrevet 3. september 2017 Når jeg er stealthy AF og min idiotiske partner in crime avslører seg selv for fiender (Skyrim), og i tillegg er offer for hver_eneste_felle som er satt opp. Jeg liker vanligvis ikke å ha en follower når jeg spiller på denne måten, men av og til må man ha det i en quest. Dessuten tar det en stund før pil- og bueskyting blir effektiv, så det er ganske greit å ha i starten. Jeg tror også hesten min har dødd på grunn av det sterke behovet for å gå løs på alle fiender i nærheten. Kanskje like greit. I the battle for whiterun var jeg mest opptatt av å redde hesten min som selvsagt var parkert rett utenfor. Anonymkode: 4bea9...981 1
BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #53 Skrevet 6. september 2017 Gruppe-medlemmer som løper rundt som hodeløse høner. Eksempel: Jeg spilte litt KOTOR 2 i går, og skulle uskadeliggjøre en mine så jeg kunne ta den med meg, og mens jeg holdt på, løp dustedama Kreia rett igjennom, og trigget minen. Tusen takk for den!
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #54 Skrevet 6. september 2017 6 minutter siden, BiancaH96 skrev: Gruppe-medlemmer som løper rundt som hodeløse høner. Eksempel: Jeg spilte litt KOTOR 2 i går, og skulle uskadeliggjøre en mine så jeg kunne ta den med meg, og mens jeg holdt på, løp dustedama Kreia rett igjennom, og trigget minen. Tusen takk for den! Typisk nybegynnere i spill
BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #55 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Typisk nybegynnere i spill Det er ikke online da, dette er hodeløs NPC
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #56 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, BiancaH96 skrev: Det er ikke online da, dette er hodeløs NPC Ah da skjønner jeg Er som når en npc skal følge etter deg og så går han/hun i veien Eller i Mario Party når cpu ikke er samarbeidsvillig
BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #57 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Ah da skjønner jeg Er som når en npc skal følge etter deg og så går han/hun i veien Eller i Mario Party når cpu ikke er samarbeidsvillig Nettopp. Det var noen fiender langt i det fjerne som jeg valgte å vente med til jeg hadde sikret meg minen, men de andre kunne ikke vente tydeligvis Ja det er også "moro", når de stiller seg i den eneste døråpningen, og rikker seg ikke av flekken, uansett hvor mye jeg jogger rundt i rommet. Har ikke spilt Mario Party selv, men lite samarbeidsvillig cpu er aldri gøy.
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #58 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, BiancaH96 skrev: Nettopp. Det var noen fiender langt i det fjerne som jeg valgte å vente med til jeg hadde sikret meg minen, men de andre kunne ikke vente tydeligvis Ja det er også "moro", når de stiller seg i den eneste døråpningen, og rikker seg ikke av flekken, uansett hvor mye jeg jogger rundt i rommet. Har ikke spilt Mario Party selv, men lite samarbeidsvillig cpu er aldri gøy. Der er en minigame hvor det er to mot to og vi skal samarbeide om å ødelegge steinene og så begynner alltid cpu å angripe meg
BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #59 Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Der er en minigame hvor det er to mot to og vi skal samarbeide om å ødelegge steinene og så begynner alltid cpu å angripe meg Haha, såpass, det skjønner jeg er irriterende ja
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #60 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, BiancaH96 skrev: Haha, såpass, det skjønner jeg er irriterende ja Spiller du noen Nintendo spill?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå