Gå til innhold

Ting som irriterer deg i spill

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Titania skrev:

I Assassin´s creed: syndicate kan du i hvertfall drepe barn :P Jeg fikk politiet etter meg fordi jeg dultet borti en fyr, mens å knivdrepe en unge rett foran nesa på de, det gikk helt fint :fnise:

Haha :skratte: I skyrim kan man ikke det :( men man kan laste ned en mod da, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Macro skrev:

Mist like irriterende med gutter som slenger drit fordi de er redde for å havne under oss på scoreboarden.

Å trashtalke er bare en del av spillingen. Det er noe alle gjør. Har ikke noe med kjønn å gjøre.

Anonymkode: 98918...2d1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å trashtalke er bare en del av spillingen. Det er noe alle gjør. Har ikke noe med kjønn å gjøre.

Prøver du desperat å lære meg noe nytt nå? Flaming og trashtalking er en ting, men dere evenukker som utelukkende går etter jenter er et eget sorgens kapittel.

Sorry, men mer oppmerksomhet får du ikke fra meg.

• Liker 4
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det har noe med kjønn å gjøre når usle menn diskrediterer kvinnelige spillere kun fordi de er kvinner. Jeg lager alltid et kjønnsnøytralt brukernavn av denne grunnen. Jeg er mer interessert i å spille enn å forholde meg til tøv som dette. 

Anonymkode: 4bea9...981

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Elaine Marley skrev:

Sånn som jeg husker det så måtte jeg bare prøve og prøve helt til jeg tilslutt fant ut hva jeg skulle gjøre. Det kunne ta sin tid, men nå gidder jeg ikke. Bare googler det :)

Åh, tusen takk :)

Det kan være greit å prøve litt i hvert fall slik man sitter igjen med følelsen av å ha klart det selv :D

7 timer siden, Mortem skrev:

Man kan ikke drepe barn. Hvorfor skal de være så mye mer hellig enn voksne? 

Det er jo brutalt å drepe barn da, tror ikke det er lovlig å ha det i spill heller :P

Skrevet

Veldig sørgelig hvis denne tråden blir til en kjønns kamp tråd...

Skrevet
56 minutter siden, Winza skrev:

Det kan være greit å prøve litt i hvert fall slik man sitter igjen med følelsen av å ha klart det selv :D

Det er jo brutalt å drepe barn da, tror ikke det er lovlig å ha det i spill heller :P

Ikke mer brutalt enn voksne 😝 alle er like mye verdt, haha 

Skrevet

det er alltid ekstra ille når det er et barn fordi de er for små tll å kunne forsvare seg selv, hvorfor skal noen ville drepe barn i spill egentlig? :klo:

Anonymkode: 7e54f...d1e

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer enn nok av dem på twitch, hvor de viser frem mer av kroppen sin en av spillingen. Håpløse til å spille.

Så du tror at disse er representative for jenter/damer i spill? 

De fleste jenter/damer som spiller er ikke på twitch, og den typen du beskriver er nok ikke spesielt seriøse.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Jeg prøver litt, men langt fra like mye som jeg gjorde før :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Noe som også irriterer meg er "respawning" av fiender (det være seg slemme mennesker, monstre osv), synes det holder å banke dem en gang pr. område. Jeg er heller ingen fan av usynlige vegger. Plutselig stanger du mot løse luften, for der er det ikke meningen at du skal ferdes. Gøy! :P

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, BiancaH96 skrev:

Noe som også irriterer meg er "respawning" av fiender (det være seg slemme mennesker, monstre osv), synes det holder å banke dem en gang pr. område. Jeg er heller ingen fan av usynlige vegger. Plutselig stanger du mot løse luften, for der er det ikke meningen at du skal ferdes. Gøy! :P

Og hvis du klarer å komme over så faller du ut i det uendelige :P

Skrevet
4 timer siden, Winza skrev:

Og hvis du klarer å komme over så faller du ut i det uendelige :P

Sant, og det blir gjerne et mønster/spor også. Et tegn på at det da er på tide å avslutte spillet og starte på nytt :P

Skrevet
1 minutt siden, BiancaH96 skrev:

Sant, og det blir gjerne et mønster/spor også. Et tegn på at det da er på tide å avslutte spillet og starte på nytt :P

Spiller du noe nå for tiden? :)

Skrevet
7 minutter siden, Winza skrev:

Spiller du noe nå for tiden? :)

Ja, spiller det første Knights of the Old Republic, begynner å nærme meg slutten nå.:) Er ikke så mange irritasjonsmomenter der, men har løpt på en og annen usynlig vegg da, og er det trangt så løper gjerne gruppen i hverandre uten å komme av flekken :P

Skrevet
1 minutt siden, BiancaH96 skrev:

Ja, spiller det første Knights of the Old Republic, begynner å nærme meg slutten nå.:) Er ikke så mange irritasjonsmomenter der, men har løpt på en og annen usynlig vegg da, og er det trangt så løper gjerne gruppen i hverandre uten å komme av flekken :P

Star Wars spillet? Spiller du Nintendo spill? Jeg spiller Pokemon Omega Ruby :)

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Star Wars spillet? Spiller du Nintendo spill? Jeg spiller Pokemon Omega Ruby :)

Ja, det er litt gammelt nå, kom ut i 2003. Turbasert rollespill med Star Wars som tema :) Det er det dårlig med dessverre, spiller det jeg kan på den gamle skurtreskeren min (laptopen) :P

Skrevet
3 timer siden, BiancaH96 skrev:

Ja, det er litt gammelt nå, kom ut i 2003. Turbasert rollespill med Star Wars som tema :) Det er det dårlig med dessverre, spiller det jeg kan på den gamle skurtreskeren min (laptopen) :P

Har du spilt Mario. Pokemon spill osv før?

Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Har du spilt Mario. Pokemon spill osv før?

Jeg har spilt Super Mario på den gamle DSen, men ikke Pokemon :)

Skrevet
16 minutter siden, BiancaH96 skrev:

Jeg har spilt Super Mario på den gamle DSen, men ikke Pokemon :)

New super mario bros?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...