Gå til innhold

Ting som irriterer deg i spill

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I mmo er det trolle-tank som puller mer enn han evner å håndtere, for så å stikke.

I fps er det folk som går all inn for god soloscore, men driter i laget.

Anonymkode: c334b...f97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Og når det er knappe 1 sekund igjen og vi rekker det akkurat ikke :sur:

Jaaaaaa! Da har jeg lyst til å hive kontrolleren i veggen :P

Skrevet
8 minutter siden, Hanako skrev:

Jaaaaaa! Da har jeg lyst til å hive kontrolleren i veggen :P

Jeg gjorde det en gang fordi jeg holdt på med samme kjempe i timevis :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg gjorde det en gang fordi jeg holdt på med samme kjempe i timevis :fnise:

Hehe uff da :fnise: Men jeg skjønner det godt, er frustrerende å sitte fast i flere timer :P

Eller hva med eskorte oppdrag hvor han eller hun du skal frakte fra A til B nesten bevisst løper inn i skuddlinjen xD

Skrevet
2 minutter siden, Hanako skrev:

Hehe uff da :fnise: Men jeg skjønner det godt, er frustrerende å sitte fast i flere timer :P

Eller hva med eskorte oppdrag hvor han eller hun du skal frakte fra A til B nesten bevisst løper inn i skuddlinjen xD

Og så blir h*n drept og vi må starte på nytt grr :P Husker godt et slikt oppdrag fra et spill som heter Goldeneye på n64. Vi måtte beskytte damen og skyte alle som kom inn og hun endte opp med å bli drept hele tiden 😒 Spill kan virkelig få fram sin indre djevel :ler:

Skrevet
Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Og så blir h*n drept og vi må starte på nytt grr :P Husker godt et slikt oppdrag fra et spill som heter Goldeneye på n64. Vi måtte beskytte damen og skyte alle som kom inn og hun endte opp med å bli drept hele tiden 😒 Spill kan virkelig få fram sin indre djevel :ler:

Hahaha, har hørt om det spillet ja, kan tenke meg at det var frustrerende. Jeg har spilt GTA Vice City (eneste GTA spillet jeg får lov å spille, siden det er 80-tallet, som far dytter nedover hodet på meg :P ), og ble så forbanna på Lance Vance da han også var glad i å løpe mot kuleregnet i et oppdrag :P

Skrevet
2 minutter siden, Hanako skrev:

Hahaha, har hørt om det spillet ja, kan tenke meg at det var frustrerende. Jeg har spilt GTA Vice City (eneste GTA spillet jeg får lov å spille, siden det er 80-tallet, som far dytter nedover hodet på meg :P ), og ble så forbanna på Lance Vance da han også var glad i å løpe mot kuleregnet i et oppdrag :P

Hater veldig de oppdragene hvor du skal følge etter noen men hvis du kommer for nærme blir du oppdaget og du må starte på nytt men om du er for langt vekke mister du dem 😒

Skrevet
28 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg kom aldri lenger enn 2 verden/oppdrag på Goldeneye :fnise:

Skrevet

Jeg hater når NPC'en går akkurat for sakte i forhold til din egen karakter når du selv går eller når de små-jogger, men fortsatt såpass tregt at man må stanse og vente hele tiden.

46 minutter siden, Hanako skrev:

Flere av de nye GTA spillene har jeg hørt at er veldig verdt å teste :)

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Hater veldig de oppdragene hvor du skal følge etter noen men hvis du kommer for nærme blir du oppdaget og du må starte på nytt men om du er for langt vekke mister du dem 😒

Å ja, de er også veldig irriterende, må holde den samme farten hele tiden, lettere sagt enn gjort :(

4 minutter siden, LoneWolf skrev:

Jeg hater når NPC'en går akkurat for sakte i forhold til din egen karakter når du selv går eller når de små-jogger, men fortsatt såpass tregt at man må stanse og vente hele tiden.

Flere av de nye GTA spillene har jeg hørt at er veldig verdt å teste :)

Hehe, ja, det er også irriterende, de har det med å gå i sneglefart når det er noen du skal følge etter :P

Ja jeg synes iallefall Vice City er veldig bra :)

Skrevet
12 minutter siden, Hanako skrev:

Å ja, de er også veldig irriterende, må holde den samme farten hele tiden, lettere sagt enn gjort :(

Hehe, ja, det er også irriterende, de har det med å gå i sneglefart når det er noen du skal følge etter :P

Skulle trodd de alle var snegler men med ulv i fåreklær :P

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Hanako skrev:

Jeg tror bare jeg har spilt Vicy City og San Andreas fra GTA serien, men det er god underholdning i dem :)

Endret av LoneWolf
Skrevet (endret)

Da jeg var yngre og spilte Solaris til Atari, dette var vel rundt 1987, og så gikk strømmen etter å ha brukt timer på å komme i nærheten av slutten av spiller. Eller at man ble ute. Sannsynligvis et av de vanskeligste spillene noensinne, men tanke på at man ikke kunne lagre. Spilte det igjen etter at det kom emulator til PC, og da gikk det an å lagre, og da ble det selvsagt enkelt :)

Endret av JackIost
Skrevet

Når du dør på samme plass hver eneste gang :dry: Det skjer som oftest i spill som Donkey Kong Country, grr de irriterendes gruvevogn og svømme banene... :P

Skrevet
På 21.4.2017 den 7.55, Winza/Jacklost skrev:

Når du dør på samme plass hver eneste gang :dry: Det skjer som oftest i spill som Donkey Kong Country, grr de irriterendes gruvevogn og svømme banene... :P

Prøvd Dark souls du, så skal du se at du ofte dør på samme plass :P

• Liker 2
  • 3 uker senere...
Gjest Winza
Skrevet

De forbannede hendene som dukker opp i minst 1 tempel i de aller fleste Zelda spillene og om de får tak i deg så tar de med deg tilbake til starten på tempelet :sur:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Når spillet glitcher eller får en bug slik jeg må restarte spillet og jeg fikk ikke save /:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller league of legends. Jeg er ikke spesielt god (lav diamond nå) og er ganske ydmyk, prøver å være hjelpsom og få folk til å samarbeide. I hvert eneste ranked game kommer det en eller annen verdensmester som kan og vet alt som skal sjefe veldig, så i spillet suger han - uten unntak med den her typen spiller, og så er det flaming og kjefting resten av tiden da, for INGENTING er hans feil, for han er bare sååå god.

Spiller også et gammel spill av og til, her får du velge mellom 2 random skills ut av ca 18 i en pool hver gang du levler. Hvilke skills du får betyr mye i forhold til hvor morsomt resten av spille blir, og så greier jeg alltid å få 1-2 som er skikkelig dårlig. Må spille dette solospillet av og til for å komme meg etter LoL :P

Anonymkode: 8eaa4...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Gamer girls. Damer som tydelig ikke kan spille, men som bare er ute etter å bli "reddet" av andre og i det hele tatt er i veien for alle.

Anonymkode: 48146...bac

• Liker 1
Skrevet (endret)

Når onlinespill på nintendo-konsoller får connection error midt i en bane :angry:

Skjedde med wiiuen, skjer med switchen - men nettet fungerer heeeelt fint neste gang du prøver en bane.

Endret av Titania

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...