BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #61 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Spiller du noen Nintendo spill? Jeg spilte en del Super Mario på DS, men den ble stjålet til slutt. DSen, altså.
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #62 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, BiancaH96 skrev: Jeg spilte en del Super Mario på DS, men den ble stjålet til slutt. DSen, altså. Så kjipt /: Innbrudd i hjemmet? O:
BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #63 Skrevet 6. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Så kjipt /: Innbrudd i hjemmet? O: Nei, noen med lange fingre, antakeligvis på bussen. Hadde den i veska da jeg tro, da jeg kom hjem var den borte. :/
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #64 Skrevet 6. september 2017 19 minutter siden, BiancaH96 skrev: Nei, noen med lange fingre, antakeligvis på bussen. Hadde den i veska da jeg tro, da jeg kom hjem var den borte. :/ Hvor gammel var du da?
BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #65 Skrevet 6. september 2017 59 minutter siden, Winza skrev: Hvor gammel var du da? 18-19, tenker jeg, var et ar tre år siden det her.
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #66 Skrevet 6. september 2017 3 minutter siden, BiancaH96 skrev: 18-19, tenker jeg, var et ar tre år siden det her. Men man finner heldigvis brukte ds-er på nettet om man vil kjøpe ny
Macro Skrevet 6. september 2017 #67 Skrevet 6. september 2017 Når man venter i evigheter på ny patch slik at glitchene blir ordnet opp i, og så viser det seg at det oppstår tusen nye feil..
Elaine Marley Skrevet 6. september 2017 #68 Skrevet 6. september 2017 Ja, følgere i enkelte spill er mer til plage enn hjelp. Skyrim, som flere har nevnt, er et godt eksempel, men der kjører jeg solo om jeg kan. I tillegg er det veldig lett å drepe følgere der. Det er utrolig lett å treffe med et uhell, og i tillegg er de alltid i veien. Det irriterer meg også at Skyrim egentlig er litt for lett. Du kan save når du vil og etter hvert blir man nesten uovervinnelig. Fallout synes jeg også hadde idiotiske følgere. De var ofte i veien og avslørte en for fiender, og skulle sloss med alle de så. I noen spill med åpen verden, som Skyrim og Dragon age, så kan det til tider være vanskelig å finne veien. Haha, du ser på kartet, men så er det gjerne et fjell som er umulig å komme seg opp på og så må du løpe rundt hele greia for å finne veien. Ja, og så når du har glemt å save, og så dør du eller spillet klikker og du må gjøre alt på nytt Spill med puzzles jeg ikke skjønner en dritt hva jeg skal gjøre, og så sjekker jeg på nett fordi jeg er lei av å surre rundt. Finner da ut at det var noe kjempeenkelt som var rett foran trynet mitt. Føler meg lite smart da 1
BiancaH96 Skrevet 6. september 2017 #69 Skrevet 6. september 2017 48 minutter siden, Winza skrev: Men man finner heldigvis brukte ds-er på nettet om man vil kjøpe ny Jada, det er ikke verdens undergang
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #70 Skrevet 6. september 2017 1 time siden, Elaine Marley skrev: Ja, følgere i enkelte spill er mer til plage enn hjelp. Skyrim, som flere har nevnt, er et godt eksempel, men der kjører jeg solo om jeg kan. I tillegg er det veldig lett å drepe følgere der. Det er utrolig lett å treffe med et uhell, og i tillegg er de alltid i veien. Det irriterer meg også at Skyrim egentlig er litt for lett. Du kan save når du vil og etter hvert blir man nesten uovervinnelig. Fallout synes jeg også hadde idiotiske følgere. De var ofte i veien og avslørte en for fiender, og skulle sloss med alle de så. I noen spill med åpen verden, som Skyrim og Dragon age, så kan det til tider være vanskelig å finne veien. Haha, du ser på kartet, men så er det gjerne et fjell som er umulig å komme seg opp på og så må du løpe rundt hele greia for å finne veien. Ja, og så når du har glemt å save, og så dør du eller spillet klikker og du må gjøre alt på nytt Spill med puzzles jeg ikke skjønner en dritt hva jeg skal gjøre, og så sjekker jeg på nett fordi jeg er lei av å surre rundt. Finner da ut at det var noe kjempeenkelt som var rett foran trynet mitt. Føler meg lite smart da Følger systemet i fallout 3 var jo genialt, når partneren din dør er han borte for godt Autosave/checkpoint ftw! Slik må jeg gjøre ofte i noen spill, får meg til å lure hvordan vi klarte oss før Internettet på 90 tallet når vi ikke kunne gå og Google alt mulig Glad du ikke slettet deg btw, du er en flott bruker
Elaine Marley Skrevet 6. september 2017 #71 Skrevet 6. september 2017 4 timer siden, Winza skrev: Følger systemet i fallout 3 var jo genialt, når partneren din dør er han borte for godt Autosave/checkpoint ftw! Slik må jeg gjøre ofte i noen spill, får meg til å lure hvordan vi klarte oss før Internettet på 90 tallet når vi ikke kunne gå og Google alt mulig Glad du ikke slettet deg btw, du er en flott bruker Sånn som jeg husker det så måtte jeg bare prøve og prøve helt til jeg tilslutt fant ut hva jeg skulle gjøre. Det kunne ta sin tid, men nå gidder jeg ikke. Bare googler det Åh, tusen takk
Drakan Skrevet 6. september 2017 #72 Skrevet 6. september 2017 (endret) I bethesda spill: når man har masse ting man vil selge og går saktere en snegler som fører til at jeg bruker flere poeng på styrke, som fører til at jeg dreper flere, som fører til mer skatter, som fører til snegle igjen... ond sirkel. I mange andre spill, en tilfeldig glitch som dreper meg eller ødelegger spillet så jeg må starte på nytt... I de fleste tilfeller når spill har online thropies, og verst av alt... thropies som krever multiplayer online. Marerittet er online thropies på nedlagte servere... hvorfor i all verden lagde de en thropy om de ikke ville sikre at folk kan få dem? Enda verre en alt dette, er mikro kjøp i spill. Skaffet nylig "the last of us" siden det var tilbud og jeg endelig kan spille spill igjen, og var kvalmt å se alt det teite man kjøper som ikke er av nytte for spillet engang. Multiplayer varer. Grøss.... en kombo av online multiplayer thropy og bortkastet penger scenario. Det absolutt verste jeg vet. I oblivion eller skyrim, når jeg er ferdig med en dungon og skal ri på hesten min, og den blir drept av et troll, og jeg klarer å drepe trollet, men må nå GÅ I 6 timer for å komme til nærmeste selger Endret 6. september 2017 av Drakan
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #73 Skrevet 6. september 2017 Jenter i spill, gamergirls. De klarer ikke noe selv men ber om hjelp hele tiden. Anonymkode: 98918...2d1
Drakan Skrevet 6. september 2017 #74 Skrevet 6. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter i spill, gamergirls. De klarer ikke noe selv men ber om hjelp hele tiden. Anonymkode: 98918...2d1 Antar du ikke har møt gamer jenter... Jeg har aldri tapt i spill for noen før, utenom når jeg tar ødelagte kontrollere for å gi folk en fordel 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #75 Skrevet 6. september 2017 2 minutter siden, Drakan skrev: Antar du ikke har møt gamer jenter... Jeg har aldri tapt i spill for noen før, utenom når jeg tar ødelagte kontrollere for å gi folk en fordel Det er mer enn nok av dem på twitch, hvor de viser frem mer av kroppen sin en av spillingen. Håpløse til å spille. Anonymkode: 98918...2d1
Gjest 123Sol Skrevet 6. september 2017 #76 Skrevet 6. september 2017 Man kan ikke drepe barn. Hvorfor skal de være så mye mer hellig enn voksne?
Drakan Skrevet 6. september 2017 #77 Skrevet 6. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er mer enn nok av dem på twitch, hvor de viser frem mer av kroppen sin en av spillingen. Håpløse til å spille. Anonymkode: 98918...2d1 De er ikke gamere... -_- Alle kvinner kan få penger på twitch ved å vise puppene litt. Fyrer er håpløse om de ikke kan se når noen ikke er en ekte gamer fordi de er for distrahert av litt kløft.... 4
Titania Skrevet 6. september 2017 #78 Skrevet 6. september 2017 16 minutter siden, Mortem skrev: Man kan ikke drepe barn. Hvorfor skal de være så mye mer hellig enn voksne? I Assassin´s creed: syndicate kan du i hvertfall drepe barn Jeg fikk politiet etter meg fordi jeg dultet borti en fyr, mens å knivdrepe en unge rett foran nesa på de, det gikk helt fint 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2017 #79 Skrevet 6. september 2017 25 minutes ago, AnonymBruker said: Jenter i spill, gamergirls. De klarer ikke noe selv men ber om hjelp hele tiden. Anonymkode: 98918...2d1 Alle sammen? Anonymkode: da1fd...d55
Macro Skrevet 6. september 2017 #80 Skrevet 6. september 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter i spill, gamergirls. De klarer ikke noe selv men ber om hjelp hele tiden. Anonymkode: 98918...2d1 Mist like irriterende med gutter som slenger drit fordi de er redde for å havne under oss på scoreboarden. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå