Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #1 Skrevet 18. april 2017 Er det ting som er typisk som kan skje i spill som du synes er veldig irriterendes? Jeg hater det når kjempen er ett slag unna å dø og så blir jeg drept
Titania Skrevet 18. april 2017 #2 Skrevet 18. april 2017 Du finner ALDRI et sted å save når du har spilt litt for lenge og får det travelt med å løpe ut døra. Eller så møter du på 100 fiender du må kverke FØR du kommer til lagringspunktet (Trenger jeg si at jeg er veldig glad i spill med autosave? ) 3
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #3 Skrevet 18. april 2017 27 minutter siden, Titania skrev: Du finner ALDRI et sted å save når du har spilt litt for lenge og får det travelt med å løpe ut døra. Eller så møter du på 100 fiender du må kverke FØR du kommer til lagringspunktet (Trenger jeg si at jeg er veldig glad i spill med autosave? ) Autosave ftw Spiller du fortsatt Breath of The Wild?
Gjest +LillePersille+ Skrevet 18. april 2017 #4 Skrevet 18. april 2017 Når du har et liv igjen og det er en bug hvor du sklir inn i veggen og blir 'limt' fast der.
Titania Skrevet 18. april 2017 #5 Skrevet 18. april 2017 7 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Autosave ftw Spiller du fortsatt Breath of The Wild? Jepp Har igjen siste Ganon + uttallige shrines, men har blitt litt mer ps4-spilling i det siste :D
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #6 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, +LillePersille+ skrev: Når du har et liv igjen og det er en bug hvor du sklir inn i veggen og blir 'limt' fast der. Eller når man har kommet seg et godt stykke og så slår spillet seg av, skjedde med meg i et 3ds spill 2 ganger fordi power knappen på new 3ds er plassert nederst slik jeg endte opp med å presse den borti meg uten å legge merke til det
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Titania skrev: Jepp Har igjen siste Ganon + uttallige shrines, men har blitt litt mer ps4-spilling i det siste :D Det kommer dlc senere i år
Titania Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev: Det kommer dlc senere i år Vet :D Men den er vel i "seasonpasset"?
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 Akkurat nå, Titania skrev: Vet :D Men den er vel i "seasonpasset"? Ja Lurer på hva det er Må si jeg likte det bedre slik det var i de mer tradisjonelle 3D Zelda spillene, har lest at dette egentlig skulle være en oppfølger til minish cap. Det hadde vært fantastisk
Titania Skrevet 18. april 2017 #10 Skrevet 18. april 2017 5 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Ja Lurer på hva det er Må si jeg likte det bedre slik det var i de mer tradisjonelle 3D Zelda spillene, har lest at dette egentlig skulle være en oppfølger til minish cap. Det hadde vært fantastisk Jeg har egentlig ikke spilt så mye Zelda enn før de siste årene, og har (dessverre) blitt sånn at jeg gjerne løper igjennom spillene første gang, før jeg setter meg ordentlig ned og prøver å finne alt neste gang jeg spiller (som gjerne er flere år senere) og tenker ikke så mye over hvordan spillene er satt opp mot hverandre. Kjøpte Minish Cap til GBA da det kom, men klarte aldri komme noe langt, og gav opp. Så prøvde jeg på nytt med Twilight princess til wii u da den kom i fjor (?), og har spilt mange av spillene siden da :D Syns for øvrig Majoras mask er noe dritt, men igjen - jeg får det ikke ordentlig til
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #11 Skrevet 18. april 2017 Når jeg hopper utfor et stup og tror jeg skal treffe vann, men så var det bare et blått gulv. Anonymkode: b512b...eb5 3
Migle90 Skrevet 18. april 2017 #12 Skrevet 18. april 2017 Misliker når spillverdenen er begrenset med usynlige vegger 3
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #13 Skrevet 18. april 2017 Kjedelige oppbrukte personligheter uten dypde Deus ex machina Tungvinte menyer eller inventory system Når den hotte kvinnen som blir introdusert ender opp med å være en romantisk interesse for en av hovedpersonene. Alltid like forutsigbart. Two worlds hadde en interessant alternativ greie der, da Anonymkode: a1ee6...dd4 1
Gjest Winza Skrevet 18. april 2017 #14 Skrevet 18. april 2017 3 timer siden, Titania skrev: Jeg har egentlig ikke spilt så mye Zelda enn før de siste årene, og har (dessverre) blitt sånn at jeg gjerne løper igjennom spillene første gang, før jeg setter meg ordentlig ned og prøver å finne alt neste gang jeg spiller (som gjerne er flere år senere) og tenker ikke så mye over hvordan spillene er satt opp mot hverandre. Kjøpte Minish Cap til GBA da det kom, men klarte aldri komme noe langt, og gav opp. Så prøvde jeg på nytt med Twilight princess til wii u da den kom i fjor (?), og har spilt mange av spillene siden da :D Syns for øvrig Majoras mask er noe dritt, men igjen - jeg får det ikke ordentlig til Anbefaler deg på det aller sterkeste å prøve minish cap igjen, et av tidenes beste spill etter min mening Og a link between worlds og a link to The past om du ikkr har, konge spill Majoras mask har jeg likt veldjg godt siden jeg var liten, synes det var kult med maskene og kunne forvandle seg til en deku, Goron og zora Har du spilt ocarina of time?
Titania Skrevet 18. april 2017 #15 Skrevet 18. april 2017 2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Anbefaler deg på det aller sterkeste å prøve minish cap igjen, et av tidenes beste spill etter min mening Og a link between worlds og a link to The past om du ikkr har, konge spill Majoras mask har jeg likt veldjg godt siden jeg var liten, synes det var kult med maskene og kunne forvandle seg til en deku, Goron og zora Har du spilt ocarina of time? Endte opp med å kjøpe minish på Virtual console på wiiuen, og mener og huske at jeg rundet det :D Har link between worlds og Ocarina på 3dsen, men sliter med at noen av dungeonene på Ocarina er for vanskelig, så det har ligget ganske lenge
Titania Skrevet 19. april 2017 #16 Skrevet 19. april 2017 Kom på en ting til - ikke direkte relatert til spillet, kanskje, men konsollen. Når du GLEDER deg til å spille et spill, også kommer den forbanna oppdateringen det tar en dag og laste ned, og du får selvsagt ikke spille mens oppdateringen laster ned. 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. april 2017 #17 Skrevet 19. april 2017 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Hanako Skrevet 20. april 2017 #18 Skrevet 20. april 2017 Tidsfrister, labyrinter, når det er lenge mellom hver checkpoint, og videosnutter det ikke går an å skippe
Gjest Winza Skrevet 20. april 2017 #19 Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Hanako skrev: Tidsfrister, labyrinter, når det er lenge mellom hver checkpoint, og videosnutter det ikke går an å skippe Og når det er knappe 1 sekund igjen og vi rekker det akkurat ikke
Skrotnes Skrevet 20. april 2017 #20 Skrevet 20. april 2017 Når spillutviklere prøver å få spillet sitt til å fremstå som større og mer tidskrevende enn det egentlig er, ved å sende deg frem og tilbake over lange distanser for å fullføre hjernedøde fetch-quests eller lignende. Eller enda værre, når de tvinger deg til å se på hva de har laget, i form av unødvendige animasjoner i menyer som hindrer deg i å flytte markøren før den er ferdig, usynlige vegger som blir borte når du har hørt ferdig en samtale mellom NPCs, og andre lignende ting. "Nei, du får ikke lov til å skippe dette. Du SKAAAAAAL se på hva vi har laget! SE OG ELSK DET!" 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå