Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert helt på jordet, men jeg har hele tiden trodd at det er IW eller KA 😂Lurer på om Adina har eksamensperiode eller ikke har hendene tilgjengelige for øyeblikket. Men ja sikkert helt feil. Håper vi får vite hvem det er en dag!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nova sofie skrev:

Sikkert helt på jordet, men jeg har hele tiden trodd at det er IW eller KA 😂Lurer på om Adina har eksamensperiode eller ikke har hendene tilgjengelige for øyeblikket. Men ja sikkert helt feil. Håper vi får vite hvem det er en dag!

Hvem er IW og KA?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Nova sofie skrev:

Når du sier det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Diamant skrev:

Hvem er IW og KA?

Ida Wolf og Kristina Andersen. Refererer vel til at IW har eksamen for tiden og KA har brukket hånda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nova sofie skrev:

Hehe, morsomt, men tror ikke det er noen av dem, nei. Adina er mye mer tørrvittig og velformulert enn KA i skrivestilen, og IW blir ekstremt furten de gangene hun får kritikk som blogger. For eksempel tidigere i høst da hun drev og uttalte seg om HPV-vaksinen. 

Endret av Fju
Endret en autokorrekt - feil
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Zenhouse skrev:

Ida Wolf og Kristina Andersen. Refererer vel til at IW har eksamen for tiden og KA har brukket hånda. 

Takk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Fju skrev:

Hehe, morsomt, men tror ikke det er noen av dem, nei. Adina er mye mer tørrvittig og velformulert enn KA i skrivestilen, og IW blir ekstremt furten de gangene hun får kritikk som blogger. For eksempel tidigere i høst da hun drev og uttalte seg om HIV-vaksinen. 

*HPV-vaksinen 

#omgjustdont

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, shadowofthewind skrev:

Det er sikkert ikke en blogger i det hele tatt.

Tror ikke jeg heller. Synes det er fint den er anonym så ikke fokuset blir på personen men sakene. Ser forresten at den modige damen som sto frem har kommentert der inne.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadowofthewind
8 minutter siden, Justlooking skrev:

Tror ikke jeg heller. Synes det er fint den er anonym så ikke fokuset blir på personen men sakene. Ser forresten at den modige damen som sto frem har kommentert der inne.

Jeg også. At denne personen er anonym, vekker mer mystikk rundt bloggen. Det blir litt som Gosspi Girl. Så aldri den serien, men får den samme vibben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Shopgirl2014 skrev:

*HPV-vaksinen 

#omgjustdont

Hjelpes! Autokorrekt. Takk for presisering, skal endre det. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Justlooking skrev:

Og er ennå ikke anmeldt....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, her har noen ryddet opp ;)

Bloggomtoppbloggere har i et innlegg fremhevet Asti sin blogg som en å lese nå mens førstnevnte ikke oppdateres ofte. Tenker derfor det er naturlig at link til denne ligger her - influencere.wordpress.no :)

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...