Gå til innhold

Bloggomtoppbloggere


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Hvor er bloggomtoppbloggere om dagen? 

Det lurer jeg på og... har vært innom flere ganger de siste dagene, det er såpass mye der ute å "ta av" at det er snodig det ikke kommer noe nytt innlegg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, pøbelsara skrev:

Hun har vel et liv, tenker jeg. :jepp: 

 

Ja det har hun nok. I tillegg kan det hende det foregår noe angående boken som kommer? Med AB sin historikk er det nærliggende å anta at bloggen og Adina blir vinklet på verst mulig måte for å gjøre skade.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro det, ja. Nå skaffet adina seg juridisk bistand i forbindelse med at huan skrev om saken og når saken var i DN, og når hun ble utsatt for ip-grabbing. Håper hun har en god advokat. 

Jeg tenker at boken til AB kan være en potensiell bombe - men siden påstandene og motsvareneAB har kommet med tidligere har vært så hårreisende og allerede er avslørt, så tenker jeg at boken nok heller kommer til å være en bombe og en katalysator for at alt snusk og all uredelighet som adina allerede har hatt fokus på, vil smelle så alt blir vidåpent og mange av tingene som er debattert hos BOTB og også her på kg, vil bli mer allment kjent. 

Det er ALT for mye lettjente penger i denne bransjen - det tiltrekker seg alt rask som liker gråsoner og lettvinte løsninger og ikke går av veien for litt uredlighet. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
7 minutter siden, Justlooking skrev:

Nytt gjesteinnlegg, skremmende lesning..

Tøff dame, som tør å skrive dette når AB vet hvem hun er, all ære til henne!

Det får meg til å lure hvor mange som har opplevd lignende, men som ikke tør å si i fra pga trusler. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thejohan

Altså.. nei.. Jeg har ikke ord i mitt vokabular (og jeg er nordlending selv) til å beskrive den dama der. Rett og slett skremmende. Hun bør seriøst få hjelp før det virkelig går galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.3.2019 den 16.56, 2ney skrev:

https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/05/hatet/

 

Dette her er HÅREISENDE!!! 😢

Dette må da få konsekvenser for skolen og særlig rektor? Det er da fullstendig uakseptabelt å bryte taushetsplikten på denne måten.

Her har vel taushetsbelagt informasjon blitt gitt ut til uvedkommende, og en politietterforskning ville være på sin plass. Synd at forfatteren valgte å ikke politianmelde dette.

Endret av jabx
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...