Gå til innhold

En jævla ny nabo har felt 2 trær og 6 pene busker langt inne på vår eiendom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

se innlegg 111

Er det vanlig å stille seg selv spørsmål i en tråd man starter? 

 

Anonymkode: 938e0...0f4

haha huff da. Det var jo litt rart ja! :fnise:

Kaaaaan jo være at ts ønsket at noen skulle spørre henne om akkurat det, slik at hun kunne svare? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Suppetuppe skrev:

haha huff da. Det var jo litt rart ja! :fnise:

Kaaaaan jo være at ts ønsket at noen skulle spørre henne om akkurat det, slik at hun kunne svare? :vetikke:

Det kan det være, så absolutt. Det kan også være at ts ville løfte tråden opp igjen, ts var nok ikke klar over at det er enkelt å se hvilken AB som har skrevet et innlegg.  

Anonymkode: 938e0...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan det være, så absolutt. Det kan også være at ts ville løfte tråden opp igjen, ts var nok ikke klar over at det er enkelt å se hvilken AB som har skrevet et innlegg.  

Anonymkode: 938e0...0f4

Tror nok det er flere som har brent seg der ja... inkludert meg selv.:fnise: Var HELT ny på kg, og jeg en venninne ville tulle litt i kommentarfeltet. Startet tidenes krangel med "meg selv" og "svarte tilbake" og vi koste oss, helt til det selvsagt kom en eller annen bruker å fortalte hvor utrolig dust det så ut. Hehe, ikke lett det der :) Nå virker det sikkert som at jeg er en av de som driver å troller og oppretter diverse tulletråder, men jeg gjør ikke det altså! Det ble med den ene gangen haha :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er dette en tulletråd. Og den fikk virkelig frem mye rart... Altså, folk går bananas over noen trær?! Mener TS liksom skal forlange flere hundre tusen for noen usle trær. Det er pokker ikke rart det er krig og elendighet i verden når folk viser sitt sanne jeg over noen forbanna busker. Herregud. 

Anonymkode: fb143...4d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at vi bør få en avklaring fra teknisk ved @TSP på at det faktisk er snakk om samme bruker, som er referert i #111, da AB koden som vises er bare deler av koden, og det finnes en mikroskopisk mulighet for at det faktisk er to ulike brukere.

Fint om du avkrefter/bekrefter, @TSP

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå til politiet og anmeld. Hvis ikke jeg husker feil så ble det for et par år siden gjort en endring i straffeloven som sier at uten invitasjon til å gå inn på annens eiendom så er dette det samme som innbrudd - og de risikerer fengsel. Og særlig når de også har begått hærverk - så kan de få flere år fengsel. Pluss at de må betale erstatning for skaden. På toppen av det hele, det kan bli vanskelig de for å få pass i ettertid, inntil de har betalt erstatningen. Og USA(og Australia) kan de glemme som straffedømte, har en fått ubetinget fengsel - så kommer man ikke inn. Lyver man i immigrasjonen der - så risikerer man flere år i amerikansk fengsel (opp til 10 år).

Så anmeld de

Anonymkode: 54629...c65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rocka69
15 minutter siden, Silfen skrev:

Så ingen kan ringe på døren til andre, for det er innbrudd? 

Nå er det en vesentlig forskjell på ringe på døra, og f.eks oppholde seg på annens eiendom i f.eks hagen, garasje o.l. Og hvertfall ta seg til rette og utføre hærverk...ikke sant? Men faktisk er det slik at hvis du ber folk om å gå, og de ikke etterkommer dine ønsker så er det bare å ringe politiet - de skal komme å plukke opp vedkommende. Og du kan anmelde den/de for uønsket opphold, og dette straffes likt med innbrudd. Her i denne saken, kommer hærverk i tillegg! Og da som AB over sier, ubetinget fengselsstraff og idømt erstatning - kan føre til at pass blir inndratt i en periode(f.eks til erstatningen er betalt). Og med ubetinget fengsel kommer du ikke inn i USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det ab skrev. Å gå inn på annens eiendom er straffbart, skrev denne. Som jo selvsagt er tøys. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Det var ikke det ab skrev. Å gå inn på annens eiendom er straffbart, skrev denne. Som jo selvsagt er tøys. 

Å gjøre hærverk på andres eiendom er straffbart. Og det er det som er gjort her. 

Anonymkode: 202d5...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gjøre hærverk på andres eiendom er straffbart. Og det er det som er gjort her. 

Anonymkode: 202d5...ba7

Poengløst. Ikke det jeg svarer på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt er dette en tulletråd. Og den fikk virkelig frem mye rart... Altså, folk går bananas over noen trær?! Mener TS liksom skal forlange flere hundre tusen for noen usle trær. Det er pokker ikke rart det er krig og elendighet i verden når folk viser sitt sanne jeg over noen forbanna busker. Herregud. 

Anonymkode: fb143...4d1

Tror du trær og forsåvidt busker også går fra null til full vekst på under ett år? 

Hvis noen feller samtlige trær på din eiendom så det blir bart og tomt så er det helt greit altså?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

upps da! Trodde alle hadde likt tall på anonym bruker, jeg ville bare få tråden litt opp igjen. 

Jeg har nettopp kommet inn her på kvinneguiden så jeg viste ikke det.

Har såklart full forståelse om dere ikke tror meg lenger, beklager så mye misforståelsen!

Dere som styrer denne nettsiden må gjerne slette denne tråden hvis dere ikke tror meg! Det var utrolig dumt av meg, skal ikke gjøre noe så dumt igjen.

 

Anonymkode: c81ad...8f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gitt svar til politiet om hva du gjør?

Anonymkode: b2bf3...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Angrer på at foreldrene mine ikke tok større grep for noen år siden. Vi hadde et stooooort tre i hagen.. Huset har vært i familien i nå snart 3 generasjoner. Vi hadde verdens kosligste gamle dame som alltid inviterte meg (da 5 år) på kake og saft.. Selvsagt gamle damer dør så det flyttet noen nye inn.. Naboen spurte om å få felle en utvekst som skygget for kveldssolen deres.. Vi sa selvsagt ja da dette "hang" over på deres tomt. Skal si mamma var ganske lang i masken da vi kom hjem og det ikke var noe tre igjen :) De hadde tatt alt og vel som det. Ble ikke mer kaffeslabberas med den nye solglade damen fra Oslo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo ikke det som er poenget at dette er å sette busker over mennesker, men det å sage ned prydbusker som har stått i en årrekke på noens eiendom og har affeksjonsverdi - det er jo en krigserklæring. Man må være passelig imbesil for å ta seg til rette sånn. Jeg blir såret og stresset bare av uvennlige og frekke naboer selv.

Anonymkode: cb38d...201

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2017 den 19.08, AnonymBruker skrev:

TS her

upps da! Trodde alle hadde likt tall på anonym bruker, jeg ville bare få tråden litt opp igjen. 

Jeg har nettopp kommet inn her på kvinneguiden så jeg viste ikke det.

Har såklart full forståelse om dere ikke tror meg lenger, beklager så mye misforståelsen!

Dere som styrer denne nettsiden må gjerne slette denne tråden hvis dere ikke tror meg! Det var utrolig dumt av meg, skal ikke gjøre noe så dumt igjen.

 

Anonymkode: c81ad...8f4

Har du snakket med advokat enda?

Anonymkode: 4e72e...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/28/2017 den 19.09, AnonymBruker skrev:

Hei TS igjen

da har politiet vert å snakket med naboene. Politiet bekrefter at naboene er villige til å betale en erstatning på 75 000 noe jeg mener er rimelig. Som politiet sa til meg er at saken da blir ferdig om vi godtar ellers blir det runder i retten med advokater og mye styr. Politiet var ganske sikre på av vi får mer i erstatning etter en eventuelt rettsak, men det er jo samtidig mye stress.

til de av dere som tror trærne sto rett ved grensa tar feil, trærne sto lengst fra tomtegrensa, så trærne var ikke til noe hinder for de.

skal gi politiet svar til mandag hva vi gjør. 

Hva mener dere at vi bør gjøre?

Anonymkode: c81ad...8f4

Er det pengene eller prinsippet som er viktig for dere da? Jeg hadde tatt pengene og fått saken ute av verden.

Anonymkode: 2b975...098

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt pengene naboene tilbyr for selve plantene, men + 100 000 for at de tok seg til rette mens du var borte som banditter og kriminelle gjør.

Det skal ALDRI lønnes seg å oppføre seg som banditter mot sine naboer:fart2:

Anonymkode: 59277...066

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...