Gå til innhold

søndagsengel?s bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Spennende med bilder altså! Blir nok så bra så!

Men si fra hvis du trenger andres synspunkter på bildene...jeg titter gjerne på de! :sjenert:  :ler:

;) Det gjør du vel :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har vi fått bryllupsbildene! De fleste var kjempefine (følte at jeg så litt anspent ut på noen, men de er fine likevel :) )! Har noen i farger og noen i sort-hvitt. Veldig gøy å se dem! Har 10-12 stk i sort fotoalbum med gull, med navnene våre og dato gravert på forsiden. Nå er det bare å finne ut hvilket som skal bli takkekort :overrasket:

Skrevet

Alle som vil se bilde rekker opp en hand!!

:tommel: (rekker visst opp to jeg...)

Skrevet
Alle som vil se bilde rekker opp en hand!!

:tommel:  (rekker visst opp to jeg...)

Jeg tror ikke jeg får det til... De sitter jo fast i albumet, og jeg har ikke scanner... :klø:

Skrevet

I dag har vi vært gift i 4 uker :hjerte: Søte mannen min kom hjem med en gave til meg :) Det var et sølvkjede hvor han hadde fått festet en fin, grønn stein han plukket på stranda da vi var på bryllupsreise :hjerter: Sååå romantisk synes jeg, da! Nydelige mannen min :kys_2: Så nå har jeg på meg det nye smykket, som matcher de nye "høstklærne" mine veldig bra :sjarmor: Etter middag skal vi på Ikea og få inspirasjon til barnerom :) Så her er alt bare fryd og gammen :hjerter_rundt:

Skrevet

Så søt mannen din er... :) Det var virkelig en flott gave syns jeg!

Skrevet

Så kjempe fin gave! Håper dere fikk litt inspirasjon på IKEA! :)

:klem:

Skrevet

1 måneds bryllupsdag i dag :bryllup: (OG "vellykket" ultralyd :babysmokk: !! Det MÅ jo feires... :danse:)

Skrevet

oi. Gratulerer!

Føler nesten at du giftet deg i går jeg. Tiden går fort den ja!

Får kose dere,dere på dagen deres da!

Skrevet

I dag MÅ vi få bestemt oss for hvilket bilde vi skal bruke som takkekort! Har så lyst til å få sendt dem ut :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Halvannen måned siden bryllupet, og vi har ikke en gang bestil takkekort!! :rodme: dro for å gjøre det i går, men da var det allerede stengt hos fotografen. Jeg håper jeg får gjort det på tirsdag! Det er litt flaut å sende dem ut sååå lenge etter! Skal tross alt skrive alle sammen (75 stk!) og sende dem ut også! Har lyst til å få det unnagjort før vi like godt kan slenge på god jul og godt nytt år liksom... :ler:

Skrevet

Ikke noe stress, det er vel ingen som går og venter på takkekort? Men sikkert godt å få det gjort likevel...

Nå skal jeg ta en titt på babydagboka di. :)

Skrevet

Tror ikke det er noen som forventer takkekort allerede etter 1,5 mnd...

Skrevet
Ikke noe stress, det er vel ingen som går og venter på takkekort? Men sikkert godt å få det gjort likevel...

Nå skal jeg ta en titt på babydagboka di. :)

Tror ikke det er noen som forventer takkekort allerede etter 1,5 mnd...

Er det ikke det? Det var godt å høre :) Skal prøve å få bestilt i morgen likevel, men da behøver jeg ikke å stresse meg ihjel med å skrive dem!

Skrevet

Det vanlige er vel å forvente takkekortene rundt 3-4 mnd etter bryllupet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...