søndagsengel? Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #661 Del Skrevet 28. juli 2005 Nå er vi forresten hjemme fra en liten "bryllupsreise": tre dagers snekketur til Koster og Strømstad. Har kost oss kjempemasse, gått fine turer, spist spill og spist god mat I morgen skal vi pakke koffertene, for på lørdag drar vi på vår ordentlige bryllupsreise til Korsika!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 29. juli 2005 #662 Del Skrevet 29. juli 2005 ååå.... misunner dere altså.... Ha en flott tur da! Kose dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juli 2005 #663 Del Skrevet 29. juli 2005 God tur! Regner med at jeg får høre om turen senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 29. juli 2005 #664 Del Skrevet 29. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #665 Del Skrevet 29. juli 2005 Tusen takk!! Ja, i morgen reiser vi Er fortsatt ikke ferdige med å pakke. Pleier alltid å være tidlig ute med det, men det ble litt annerledes denne gangen siden ikke alle klærne mine er like behagelige lenger. Måtte vaske det jeg hadde på båtferien. I dag har mannen, jeg, mamma og pappa besøkt onkelen, tanta og søskenbarna mine på hytta deres på Hvaler. Kjempedeilig å sitte der i sola og nyte sommeren Nå skal vi legge oss, kanskje se litt på tv og håpe at jeg ikke bruker altfor lang tid på å sovne... Reisefeber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2005 #666 Del Skrevet 29. juli 2005 Håper dere får en kjempefin tur til Korsika, søndagsengel God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #667 Del Skrevet 30. juli 2005 Håper dere får en kjempefin tur til Korsika, søndagsengel God tur ← Takk! Har vært våken siden i fem-tiden, jeg... Gleder meg sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 31. juli 2005 #668 Del Skrevet 31. juli 2005 Forter meg inn for å ønske god tur igjen, for nå hadde du 666 innlegg i dagboken din, og DET kan vi ikke ha noe av! Kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. juli 2005 #669 Del Skrevet 31. juli 2005 nei, det kan vi virkelig ikke tilatte.. så nå har 668 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. august 2005 Forfatter #670 Del Skrevet 7. august 2005 Forter meg inn for å ønske god tur igjen, for nå hadde du 666 innlegg i dagboken din, og DET kan vi ikke ha noe av! Kose dere! ← Takk for det!! Kom hjem fra bryllupsreise i natt og har hatt det helt supefantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. august 2005 #671 Del Skrevet 7. august 2005 Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. august 2005 #672 Del Skrevet 7. august 2005 Velkommen hjem!! Et lite referat fra reisen.....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 7. august 2005 #673 Del Skrevet 7. august 2005 Velkommen hjem! Håper dere hadde en strålende tur, men det høres jo sånn ut... Fortell litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 7. august 2005 #674 Del Skrevet 7. august 2005 Typisk at du kommer til byen den dagen jeg forlater byen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. august 2005 Forfatter #675 Del Skrevet 7. august 2005 Jepp, hadde tenkt å fortelle litt, altså! Ville bare komme meg gjennom innleggene her, som hadde hopet seg opp mens jeg var borte. Også har vi vært en tur i Sverige. Men altså... vi bodde på et lite sted (bukt) med en fin strand og fine, grønne fjell rundt. Hotellet ble drevet av en koselig familie som vi ble litt "kjent" med etter hvert. De snakket ikke engelsk der, og menyer og alt var på fransk, så vi brukte ordboka flittig Etter hvert var det i allefall noen ord som festet seg... Dagene ble brukt til å ligge på stranda og sole oss, lese og bade, og på ettermiddagene besøkte vi små, romantiske byer hvor vi spiste på koslige restauranter. Vi var i en storby en formiddag, men hadde glemt at de hadde siesta, så det ble ikke mye shopping... Vi brukte også en hel dag på å kjøre rundt Cap Corse, som er en slags halvøy helt nord på Korsika. Det var kjempefint! Vi fant mange bukter med strand og krystallklart vann som vi bada i, kjørte gjennom øde fjellandsbyer og smale, svingete fjellveier. På et gjerte midt i ingenting hang det ca 10 villsvinskinn til tørk - med "huggtenner", øyne og det hele Hele ferien var kjempefin, vi hadde masse tid til å være nygifte og bare kose oss! Det var også deilig å ikke høre norsk eller svensk hele tiden, som man jo gjerne gjør på sydenturer Jeg tror egentlig det er på tide å stenge denne dagboka, jeg! Nå er jeg jo ferdig gift og alt det der! Og forsømmer jo den vanlige dagboka mi helt!! Men jeg kommer til å være innom deres dagbøker, of course!! Og det er koselig hvis dere "besøker" meg også, både i graviditetsdagboka og den andre jeg har! Tusen takk for alle de gode stundene jeg har hatt med dere *snufs, dette blir jo nesten sentimentalt*, og for alle råd og tips jeg har fått!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. august 2005 #676 Del Skrevet 7. august 2005 Snufs... ble litt trist jeg nå... men skjønner jo at det blir nok med de to andre dagbøkene! Høres ut som dere hadde en deilig ferie. Kan godt tenke meg å dra til Korsika selv.. høres nydelig ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #677 Del Skrevet 8. august 2005 Høres ut som en veldig flott bryllupsreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 8. august 2005 #678 Del Skrevet 8. august 2005 Høres ut som dere hadde en flott bryllupsreise!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. august 2005 Forfatter #679 Del Skrevet 11. august 2005 Stengte visst ikke dagboka likevel, jeg... Kommer sikkert til å gjøre det snart, men det gjenstår jo en liten ting - bilder og takkekort (endelig en grunn til å ha bryllupsdagbok LITT til... ) Fikk nettopp sms fra fotografen med beskjed om at bildene er ferdige Mannen jobber til 18 i dag, så vi rekker ikke å dra i dag, men håper å få gjort det i morgen. Er veldig spente - ingen av oss er spesielt fotogene, og vi er usikre på om vi har klart å smile naturlig på de samme bildene... Typisk at de bildene hvor jeg ser ok ut, er han "ikke ok", og motsatt Så det skal bli spennende! (og fotografen var veldig flink altså, så noe bra må det vel være ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. august 2005 #680 Del Skrevet 11. august 2005 Spennende med bilder altså! Blir nok så bra så! Men si fra hvis du trenger andres synspunkter på bildene...jeg titter gjerne på de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå