Calla Skrevet 24. juni 2005 #501 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå ringte blomsterdama :-) Hun hadde "sporet opp" callaene jeg vil ha, og de hadde samme farge som på bildet og var ikke spesielt dyrere enn andre callaer Så da får jeg de blomstene jeg ønsker meg!!! :-) Så bra!! Hun har visst en liten ringerunde i dag hun..ringte meg akkurat også.... Fikk du prisoverslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #502 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå har jeg endelig somla meg til å ringe til restauranten og avtale litt om bryllupet. har bestemt oss for menyen, som blir: Forrett: Blåskjellsuppe med revet agurk og basilikum. Hovedrett: Andebryst med sellerikrem, ristet sopp, rødløksmarinade og portvinsaus. Dessert: Sjokoladefondant med hjemmelaget vaniljeis. broren min får kylling i stedet for and, men ellers blir alt det samme til han som til oss andre. Vi skal ha musserende aperitif og rødvin og hvitvin til maten, og så klart gode alkoholfrie alternativer til oss som ikke kan eller skal drikke... Restauranten skal ordne med blomster, så jeg fikk gitt beskjed om hva slags farger vi ønsker på dem. Avtalte at bryllupskaka kan leveres etter kl 12 på bryllupsdagen, og at vi kan komme dagen før innen kl 18.00 for å sjekke at alt er som det skal, legge ut bordkort osv. Vi kan selv ha med snacks til kvelden. Pianoet er nystemt :-) Deilig, nå fikk jeg MANGE tanker ut av hodet, og kan dra på båttur i helgen uten å bekymre meg for at tingene ikke er som de burde være...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. juni 2005 Forfatter #503 Del Skrevet 24. juni 2005 Så bra!! Hun har visst en liten ringerunde i dag hun..ringte meg akkurat også.... Fikk du prisoverslag? 1200-1500 kroner kommer den på. Jeg synes det er ganske mange penger for en bukett med blomster, men det er tross alt bryllup bare én gang i livet :-) Så forresten at din ble enda dyrere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. juni 2005 #504 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå ringte blomsterdama :-) Hun hadde "sporet opp" callaene jeg vil ha, og de hadde samme farge som på bildet og var ikke spesielt dyrere enn andre callaer Så da får jeg de blomstene jeg ønsker meg!!! :-) Så bra! Ingenting er jo bedre enn at du får det slik du ønsker, og at det ikke koster noe mer enn det ellers ville gjort for de helt hvite callaene... Nå er jo calla en veldig dyr blomst i utg.pkt da, så det er vel derfor buketten kommer på 1500,- Men jeg tror det er en nokså normal bukettpris, forøvrig...alt mellom 1200,- og 2500,- er jo så og si vanlige priser, alt ettersom man velger størrelse, blomster mm. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 24. juni 2005 #505 Del Skrevet 24. juni 2005 1200-1500 kroner kommer den på. Jeg synes det er ganske mange penger for en bukett med blomster, men det er tross alt bryllup bare én gang i livet :-) Så forresten at din ble enda dyrere! Det var jo ikke så ille da egentlig...var noe sånt no jeg hadde regnet med...men det ble jo litt dyrere på meg ja... :-( Men men, Lasse klikket ikke helt da han hørte prisen så det går vel bra ... Men jeg må nok betale i to omganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #506 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå er endelig teltet til vennefesten bestilt :-) Skal hente det i morgen. Var i Oslo og traff noen venner i dag, og da gikk vi innom Bryllupsbutikken. Tenkte jeg skulle kjøpe en forlovergave til sambos forlover fra sambo, for vi har sett i et blad at de har en del sånt. Men det var selvfølgelig stengt på mandager... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #507 Del Skrevet 29. juni 2005 I går var jeg på en liten bryllups-shoppingrunde. Kjøpte lykter og telysholdere til vennefesten, og pappa og jeg hentet det store teltet vi har fått. Jeg kjøpte øredobber og armbånd på Glitter ( :oops: ingen som ser det vel?), helt enkle perler i samme hvit/aprikostone som perlene på kjolen. Også fikk jeg endelig kjøpt undertøy! det ble helt hvitt undertøy fra Maxi Mini, stroppeløs bh og stringtruse. Har aldri hatt så dyrt undertøy før, tror jeg, kjøper mest på Lindex ol, jeg. Men der fant jeg ikke noe jeg likte denne gangen. Prøvde nettopp brudekjolen. Den passer fremdeles, HELDIGVIS, men toppen var litt trang, på grensen til det ubehagelige :-? Nå er det under tre uker igjen til bryllupet, så jeg skal være flink til å røre mye på meg og ikke spise alt jeg har lyst på resten av tiden. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #508 Del Skrevet 29. juni 2005 Har du alt tilbehøret i boks nå da eller? Ikke så rart at kjolen begynner å stramme litt. Håper den ikke blir for liten da. Har du muligheter for å sy den litt ut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #509 Del Skrevet 29. juni 2005 Har du alt tilbehøret i boks nå da eller? Ikke så rart at kjolen begynner å stramme litt. Håper den ikke blir for liten da. Har du muligheter for å sy den litt ut eller? Ja, da skulle vel alt tilbehøret være i boks. Vurderer å ha et smykke i halsen som jeg har fått av sambo. Har ikke brukt det på lenge fordi stenen i det har falt ut, så han hadde sikkert blitt glad og overrasket hvis jeg ordnet det og hadde det på meg på bryllupsdagen. I såfall gjenstår det. Ja, også mangler jeg strømper/strømpebukse. Det ser ikke ut til at kjolen kan sys ut, nei :-( det eneste måtte være å sette i en bredere glidelås i siden på toppen, så jeg fikk 5-10 mm å gå på. Det er jo ikke mye, men hvis jeg ikke legger på meg mer, er det kanskje det som skal til for at kjolen ikke skal føles for trang. Nå har jeg bestilt forlovergave fra sambo til forloveren hans. Bestilte det på www.bryllupsbutikken.no (på gaver for forlovere og barn, det øverste kruset). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #510 Del Skrevet 29. juni 2005 Hittil ser det ut til at vi blir 21 stk på vennefesten. To til har sagt at de kommer hvis de får barnevakt, og to andre hvis de får ordna med fri fra jobb. Det er ennå ingen som har sagt at de ikke kommer, men fler som ikke har svart. Fristen er til fredag, men vi er ikke så veldig nøye på det. Nå har vi handlet inn nok mat til 40, så hvis det blir noe til overs har vi det jo bare i fryseren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 29. juni 2005 #511 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg fant forresten ikke frem til noen link med forlovergaver på Bryllupsbutikken jeg...er det den linken altså!?? :klø: Greit å ha et avslappet forhold til svarfristen, særlig når det ikke er så farlig med et nøyaktig antall! Koselig med vennefest også da... Guri, nå er det ikke lenge igjen altså! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #512 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg fant forresten ikke frem til noen link med forlovergaver på Bryllupsbutikken jeg...er det den linken altså!?? :klø: Greit å ha et avslappet forhold til svarfristen, særlig når det ikke er så farlig med et nøyaktig antall! Koselig med vennefest også da... Guri, nå er det ikke lenge igjen altså! :-) Ja, det er den linken. Du må inn på tilbehør (eller noe sånt) før "gaver til forlovere og barn" dukker opp. Var visst ikke helt nøye med å forklare veien... :oops: Ja, det nærmer seg med stormskritt!!!!! Vi må få laget bordkort og sanghefter ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #513 Del Skrevet 30. juni 2005 Mamma hadde truffet forloveren min og en annen venninne i byen i dag. De var i full gang med å handle inn til utdrikningslaget (jeg vet det skal være i morgen) De hadde sagt til mamma hva som skal skje. Hun sa det selvfølgelig ikke til meg, sa bare at jeg kommer til å kose meg :-) Snakka nettopp med sambo, som sprekkeferdig fortalte at forloveren min hadde ringt han. Hun hadde lurt på om det er noe spesielt jeg spiser/ikke spiser nå som jeg er gravid, og det eneste han kunne komme på at jeg har sansen for for tiden, var brødskive med brunost Sambo fikk også vite planene for morgendagen, og sa at jeg kan glede meg. Og det gjør jeg, nå er jeg skikkelig spent!! Har vært på biblioteket og lånt en bok med selskapssanger og to om Korsika. Stresser litt med de sangene, håper jeg finner noe å ta utgangspunkt i/bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. juni 2005 #514 Del Skrevet 30. juni 2005 Åhhh...det er ting på gang ja, også her ser jeg... Spennende! Skal tenke på deg imorgen, så får du tenke på meg på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #515 Del Skrevet 30. juni 2005 Spennende, Søndagsengel Gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #516 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja, det blir spennende! Skal tenke på deg på lørdag, TT! For mitt vedkommende blir det jo ingen drikking, og jeg regner med jeg kan se fram til en forholdsvis rolig og koselig og dag :-) Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 30. juni 2005 #517 Del Skrevet 30. juni 2005 Ja' date=' det blir spennende! Skal tenke på deg på lørdag, TT! For mitt vedkommende blir det jo ingen drikking, og jeg regner med jeg kan se fram til en forholdsvis rolig og koselig og dag :-) Gleder meg [/quote'] Heldigvis er ikke alkohol ensbetydende med moro, så jeg er sikker på at du får en kjempefin og koselig dag! Det vil jeg også ha, alkohol eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. juni 2005 Forfatter #518 Del Skrevet 30. juni 2005 Sitter og lurer på når de kommer i morgen. Vet jo egentlig ikke om det skal være hele dagen eller bare fra ettermiddagen. De fleste jobber jo egentlig... :klø: Tror jeg stiller vekkerklokka på 9 jeg. For sikkerhets skyld. Så kan jeg dusje og ordne meg. Og kommer de ikke før sent så får jeg brukt dagen til mye annet... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 30. juni 2005 #519 Del Skrevet 30. juni 2005 Å, kos deg på utdrikningslag! Det er så koselig å ha alle venninne sine rundt seg og få masse oppmerksomhet fra dem. Håper du får en kjempefin dag i morgen! Selv uten alkohol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #520 Del Skrevet 1. juli 2005 Håper du får en knallfin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå