LillyBe Skrevet 24. september 2017 #501 Del Skrevet 24. september 2017 Lykke til med oppstart Primolut i dag, nå er du også i gang 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 24. september 2017 Forfatter #502 Del Skrevet 24. september 2017 12 timer siden, LillyBe skrev: Lykke til med oppstart Primolut i dag, nå er du også i gang 😎😎 Yess!!! 👏🏼 jeg føler i hvert fall at jeg i gang! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 25. september 2017 #503 Del Skrevet 25. september 2017 11 timer siden, Chickenwings85 skrev: Yess!!! 👏🏼 jeg føler i hvert fall at jeg i gang! 😊 Du ER jo det 😄👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 27. september 2017 Forfatter #504 Del Skrevet 27. september 2017 Herregud, jeg ser først nå at jeg har surret med dagene. Har visst startet med Primoluten en dag tidligere enn jeg skulle. Håper ikke det er noen stor skandale, er det? Surrehode altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 28. september 2017 #505 Del Skrevet 28. september 2017 Haha, fort gjort 😝 Det kan da umulig gjøre noen skade?! Gjør vel bare at du får blødning en dag raskere, hehe...når forventer du blødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 28. september 2017 Forfatter #506 Del Skrevet 28. september 2017 2 timer siden, LillyBe skrev: Haha, fort gjort 😝 Det kan da umulig gjøre noen skade?! Gjør vel bare at du får blødning en dag raskere, hehe...når forventer du blødning? Det har gått litt fort i svingene i det siste Men ja, det kan vel umulig gjøre noe skade nei?! Da blir siste tablett på mandag, så kommer jeg til å få blødning et 2-3 dager etter det tipper jeg. Tenker at jeg er i gang med Puregon før neste helg. Iiiik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 29. september 2017 #507 Del Skrevet 29. september 2017 21 timer siden, Chickenwings85 skrev: Det har gått litt fort i svingene i det siste Men ja, det kan vel umulig gjøre noe skade nei?! Da blir siste tablett på mandag, så kommer jeg til å få blødning et 2-3 dager etter det tipper jeg. Tenker at jeg er i gang med Puregon før neste helg. Iiiik! Hihi, fort gjort 😝 Om ei uke er du i gang ja 😄 Dette blir bra!! Endelig er ventetiden over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 29. september 2017 #508 Del Skrevet 29. september 2017 Tenk at man blir så glad for å bruke medisiner! 😁 Hvor lenge måtte du stimulere sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #509 Del Skrevet 3. oktober 2017 På 29.9.2017 den 13.25, LoveTrain skrev: Tenk at man blir så glad for å bruke medisiner! 😁 Hvor lenge måtte du stimulere sist? Haha, ja tenk at man blir SÅ glad av å begynne med medisiner! Hm, tror jeg stimulerte ca 16 dager på begge de tidligere forsøkene. Det er kanskje litt lenge det? --- I går tok jeg siste tabletten med Primolut. Kjenner at murringene er på gang. Nå må TR komme fort (2-4 dager står det i pakningsvedlegget). Åh, det er helt uvirkelig at det bare er dager igjen til jeg er i gang med første sprøyte! Hurra, hurra! Det er jo kanskje ikke så rart at dette føles uvirkelig. Sist forsøk var jo i mai. Herlighet, 5 måneder siden. Jeg er glad jeg ikke anta da at det kom til å ta SÅ lang tid før jeg var i gang med et nytt forsøk. Men, nå skjer det snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 3. oktober 2017 #510 Del Skrevet 3. oktober 2017 1 time siden, Chickenwings85 skrev: Haha, ja tenk at man blir SÅ glad av å begynne med medisiner! Hm, tror jeg stimulerte ca 16 dager på begge de tidligere forsøkene. Det er kanskje litt lenge det? --- I går tok jeg siste tabletten med Primolut. Kjenner at murringene er på gang. Nå må TR komme fort (2-4 dager står det i pakningsvedlegget). Åh, det er helt uvirkelig at det bare er dager igjen til jeg er i gang med første sprøyte! Hurra, hurra! Det er jo kanskje ikke så rart at dette føles uvirkelig. Sist forsøk var jo i mai. Herlighet, 5 måneder siden. Jeg er glad jeg ikke anta da at det kom til å ta SÅ lang tid før jeg var i gang med et nytt forsøk. Men, nå skjer det snart Så fantastisk!!! Endelig er du snart i gang igjen denne gangen skal spiren sitte hele veien ❤ kom igjen nå blødning, kom 😄 Oppstart blødningsdag 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #511 Del Skrevet 3. oktober 2017 (endret) . Endret 3. oktober 2017 av Chickenwings85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #512 Del Skrevet 3. oktober 2017 10 minutter siden, LillyBe skrev: Så fantastisk!!! Endelig er du snart i gang igjen denne gangen skal spiren sitte hele veien ❤ kom igjen nå blødning, kom 😄 Oppstart blødningsdag 2? Oppstart på blødningsdag 2 JA! Gleeeder meg! I mellomtiden følger jeg spent med på deg Det hjelper faktisk! Du har med å gå frem som et godt eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 3. oktober 2017 #513 Del Skrevet 3. oktober 2017 4 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Oppstart på blødningsdag 2 JA! Gleeeder meg! I mellomtiden følger jeg spent med på deg Det hjelper faktisk! Du har med å gå frem som et godt eksempel! Det håper jeg så inderlig at jeg gjør denne gangen!!!🙏🙏🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 3. oktober 2017 #514 Del Skrevet 3. oktober 2017 Så spennende at du er i gang, straks sprøyter og alt! Masse lykke til i dagene framover, håper du får mange gode overraskelser 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #515 Del Skrevet 3. oktober 2017 29 minutter siden, Illy skrev: Så spennende at du er i gang, straks sprøyter og alt! Masse lykke til i dagene framover, håper du får mange gode overraskelser 😃 Tuusen takk, det håper jeg å 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #516 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Hurra! I dag kom tanta på besøk og det betyr at jeg starter med Puregon i morgen. Fin dag det her 🙌🏼😊👏🏼 Endret 6. oktober 2017 av Chickenwings85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 6. oktober 2017 #517 Del Skrevet 6. oktober 2017 16 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Hurra! I dag kom tanta på besøk og det betyr at jeg starter med Puregon i morgen. Fin dag det her 🙌🏼😊👏🏼 Herlig 😄😄 Da er du VIRKELIG i gang 😎 Jeg liker sprøyteperioden så utrolig mye bedre enn rugingen 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 6. oktober 2017 #518 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hurra, så gøy! Det skal bli spennende utover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #519 Del Skrevet 6. oktober 2017 11 minutter siden, LillyBe skrev: Herlig 😄😄 Da er du VIRKELIG i gang 😎 Jeg liker sprøyteperioden så utrolig mye bedre enn rugingen 😝 Hehe, ja sprøyteperioden er for meg bare spennende egentlig! Får prøve å ikke grue meg så mye til selve uttaket. Hadde jo en så utrolig dårlig opplevelse første gangen, mens andre gang gikk det mye bedre. Får satse på at det går greit, får bare gi beskjed om at de får gi meg alt de har 😉 Rugingen ja, hvordan går det med den? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter #520 Del Skrevet 6. oktober 2017 2 minutter siden, miore skrev: Hurra, så gøy! Det skal bli spennende utover nå Oh yes! Det blir spennende👏🏼🙈 Håper alt er bra med deg i svangerskapet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå