LillyBe Skrevet 25. august 2017 #481 Del Skrevet 25. august 2017 Så utrolig bra neste test skal være negativ ja!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 3. september 2017 Forfatter #482 Del Skrevet 3. september 2017 Yes! Da ser det ut som syklusen er tilbake. Skal ringe inn til Ullevål og melde fra om menstruasjon i morgen, så blir det oppstart ved neste syklus. Bare noen uker til nå. Jeg GLEDER meg!!! 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 4. september 2017 #483 Del Skrevet 4. september 2017 Woho, det er fantastisk endelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 4. september 2017 #484 Del Skrevet 4. september 2017 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 4. september 2017 #485 Del Skrevet 4. september 2017 10 timer siden, Chickenwings85 skrev: Yes! Da ser det ut som syklusen er tilbake. Skal ringe inn til Ullevål og melde fra om menstruasjon i morgen, så blir det oppstart ved neste syklus. Bare noen uker til nå. Jeg GLEDER meg!!! 😊 Fantastisk! Da er du snart i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 4. september 2017 Forfatter #486 Del Skrevet 4. september 2017 2 timer siden, LillyBe skrev: Woho, det er fantastisk endelig!!! 1 time siden, QBee skrev: Så bra 1 time siden, miore skrev: Fantastisk! Da er du snart i gang igjen Jaaa! Lenge siden jeg har blitt SÅ glad for å få TR 😊👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 4. september 2017 #487 Del Skrevet 4. september 2017 Å, så bra! Da er du straks i gang igjen, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myre Skrevet 4. september 2017 #488 Del Skrevet 4. september 2017 Så gode nyheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 4. september 2017 Forfatter #489 Del Skrevet 4. september 2017 2 timer siden, Illy skrev: Å, så bra! Da er du straks i gang igjen, jo 2 timer siden, Myre skrev: Så gode nyheter!! Jepp! Takk! Snakket med Ulelvål i dag. jeg skal starte med primolut ca 25sept (for å fremskynde menstruasjon i tilfelle den blir for sein). Synes alikevel at det var litt lenge til da men. Uansett, ikke mange ukene til jeg er i gang igjen. Fantastisk etter en laaang sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 4. september 2017 #490 Del Skrevet 4. september 2017 6 timer siden, Chickenwings85 skrev: Jepp! Takk! Snakket med Ulelvål i dag. jeg skal starte med primolut ca 25sept (for å fremskynde menstruasjon i tilfelle den blir for sein). Synes alikevel at det var litt lenge til da men. Uansett, ikke mange ukene til jeg er i gang igjen. Fantastisk etter en laaang sommer! Herlig!!! Nå skal oktober bli VÅR måned 😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 4. september 2017 Forfatter #491 Del Skrevet 4. september 2017 1 time siden, LillyBe skrev: Herlig!!! Nå skal oktober bli VÅR måned 😍😍 Oh yes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 5. september 2017 #492 Del Skrevet 5. september 2017 Hurra for mensen!! Tenk at man kan bli glad av noe sånt da? Nå skal jeg krysse alt jeg har for at dere får et knirkefritt oktoberforsøk, med to blå som belønning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 6. september 2017 Forfatter #493 Del Skrevet 6. september 2017 10 timer siden, LoveTrain skrev: Hurra for mensen!! Tenk at man kan bli glad av noe sånt da? Nå skal jeg krysse alt jeg har for at dere får et knirkefritt oktoberforsøk, med to blå som belønning:) Tusen takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 19. september 2017 Forfatter #494 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) I dag har jeg fått papir og resept i posten. YESS!!! (har spent sjekket postkassen HVER dag den siste uken) Skal starte på Primolut på søndag. Men, det er to ting jeg stusser over. Det ene er at jeg har fått beskjed om er å starte med puregon syklusdag 2. Den er grei, men, hvordan vet de at alt er bra etter den medisinske aborten? Skal ikke de ta en innvendig ultralyd før jeg starter? Det andre jeg stusser over er at jeg skal begynne med 125IE i fem dager. De er jo redd for å overstimulere meg, så når jeg var på FS så gikk jeg på 112,5 hver dag. Jeg er så redd for at 125 skal være for høy dose. Men, jeg må jo bare stole på at de vet hva de gjør da, men blir bare litt skeptisk. Hm... Første forsøk på Riksen så slik ut: Fire dager med 112,5IE, to dager med 75IE og fem dager med 125IE. Syns å huske at jeg fikk ut 9 egg. Ett egg tilbake på dag to. Pga litt rot med forskjellige leger så fikk jeg beskjed om at jeg ikke burde gå opp og ned i dose slik det ble gjort på det forsøket her. Men, det fikk jeg beskjed om dagen før innsett... Andre forsøk på FS: 16 dager med 112,5 IE. Fikk ut 11egg. Ett egg tilbake på dag fem. Endret 19. september 2017 av Chickenwings85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 19. september 2017 #495 Del Skrevet 19. september 2017 Så kjekt at det nærmer seg! Har du hatt symptomer på overstimulering før? Hvis ikke så tenker jeg 125 IE er en fin dose, kanskje du får en kortere stimulering denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 19. september 2017 Forfatter #496 Del Skrevet 19. september 2017 2 minutter siden, LoveTrain skrev: Så kjekt at det nærmer seg! Har du hatt symptomer på overstimulering før? Hvis ikke så tenker jeg 125 IE er en fin dose, kanskje du får en kortere stimulering denne gangen? Jaa, veldigveldig stas at det begynner å nærme seg nå!. Litt usikker på om det var symptomer på akkurat overstimulering, men jeg var veeeldig oppblåst og stinn i magen ved sist forsøk. Jeg har pcos, så ja, jeg vet ikke. Men, det er sant som du sier, det kan jo hende at det er en fin dose og at jeg får en kortere stimuleringsperiode. Jeg håper bare at de vet hva de gjør på Riksen, for det virket ikke som de var så altfor nøye sist gang... Kanskje jeg bør ringe til FS å høre va de tenker? Nei, jeg vet ikke jeg altså. Opplever bare at ting går litt i kjappeste laget i det offentlige...Kanskje det er greit for de å vite hva jeg fikk på FS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 20. september 2017 #497 Del Skrevet 20. september 2017 8 timer siden, Chickenwings85 skrev: I dag har jeg fått papir og resept i posten. YESS!!! (har spent sjekket postkassen HVER dag den siste uken) Skal starte på Primolut på søndag. Men, det er to ting jeg stusser over. Det ene er at jeg har fått beskjed om er å starte med puregon syklusdag 2. Den er grei, men, hvordan vet de at alt er bra etter den medisinske aborten? Skal ikke de ta en innvendig ultralyd før jeg starter? Det andre jeg stusser over er at jeg skal begynne med 125IE i fem dager. De er jo redd for å overstimulere meg, så når jeg var på FS så gikk jeg på 112,5 hver dag. Jeg er så redd for at 125 skal være for høy dose. Men, jeg må jo bare stole på at de vet hva de gjør da, men blir bare litt skeptisk. Hm... Første forsøk på Riksen så slik ut: Fire dager med 112,5IE, to dager med 75IE og fem dager med 125IE. Syns å huske at jeg fikk ut 9 egg. Ett egg tilbake på dag to. Pga litt rot med forskjellige leger så fikk jeg beskjed om at jeg ikke burde gå opp og ned i dose slik det ble gjort på det forsøket her. Men, det fikk jeg beskjed om dagen før innsett... Andre forsøk på FS: 16 dager med 112,5 IE. Fikk ut 11egg. Ett egg tilbake på dag fem. Jippi ja, straks i gang 😄 Endelig!!! 112,5 IE vs 125 IE er jo en liten forskjell da...men Riksen vet altså ikke hva du fikk på FS, og utfallet? Isåfall ville jeg bare ringt de og opplyst om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 20. september 2017 Forfatter #498 Del Skrevet 20. september 2017 2 timer siden, LillyBe skrev: Jippi ja, straks i gang 😄 Endelig!!! 112,5 IE vs 125 IE er jo en liten forskjell da...men Riksen vet altså ikke hva du fikk på FS, og utfallet? Isåfall ville jeg bare ringt de og opplyst om det? Ja, huff...Jeg vet ikke hva jeg stresset med i går. 125 IE er ikke så mye mer altså, så det går helt sikkert bra. Riksen vet om FS, graviditeten med påfølgende abort og utskrapninger. Men jeg har ikke vært på kontroll/innvendig ultralyd for å se at alt er bra etter den siste utskrapingen/hysteroskopien. Altså, faren for at det fortsatt er rester er vel ganske liten. Jeg sa til samboeren min i går at jeg kjenner meg nesten ikke igjen. Plutselig ble jeg megastresset. Bare føler at det er "for godt til å være sant" at jeg skal starte opp igjen om ikke så lenge. Jeg føler jeg har gått så lenge å ventet- jeg er rett og slett livredd for at forsøket skal bli avbrutt pga rester og/eller feilstimulering. Jeg får vel bare prøve å senke skuldrene. Ikke like lett alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 20. september 2017 #499 Del Skrevet 20. september 2017 Hurra for å snart være i gang! Starten på primolut er starten på forsøket om du spør meg Oppblåst og stinn alene er veldig normalt. Hvis du ble kvalm, kortpustet og gikk noen kg opp i tillegg, var det nok mild overstimulering. Jeg er enig med de andre om at 125 sannsynligvis er ok, kanskje det blir et par-tre egg ekstra, men det gjør ikke nødvendigvis den store forskjellen! Jeg fikk faktisk bedre resultat på litt større dose nå sist - færre follikler, men flere egg, og kortere stimulering Nå har ikke jeg pcos da, jeg skjønner jo godt at de må være forsiktige. Men forhåpentligvis følger de godt opp underveis så de kan justere om det ser ut til å bli for heftig. Jeg synes det er litt rart at de ikke vil ta UL av deg etter alt det grusomme styret du hadde i sommer. Du kan jo ringe dem og høre? Og hvis de er avvisende kan du jo eventuelt ringe FS og høre om du kan få/betale for en der, så du selv i alle fall kan være sikker på at alt er ok før du starter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 20. september 2017 #500 Del Skrevet 20. september 2017 Senke skuldrene er sånn ca umulig midt oppi det her...🙄 Det er så mange tanker som farer igjennom hodet hele tiden! Det skal nok mye til at det er rester igjen nå, men om du tenker mye på det ville jeg ringt de å spurt om en UL før oppstart var mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå