Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

Gratulerer!! :nordvesta:Det der er ikke en ovitrelle-strek :) jeg har fått svaaake positive fra ovitrellen på babyplan 9-10 dpo, men om ikke man har superstreksyn har de vært umulige å se. Det der er definitivt babystreker.

Grunnen til at klinikken er avventende er nok faren for kjemisk når man tester positivt tidlig. Jeg tror det er derfor de setter testdag såpass sent; det har aldri vært noe problem for meg å registrere negativt forsøk før testdato, men ved positivt forsøk vil de jeg skal ta en test på testdato uavhengig av blodprøve og andre positive hjemmetester, bare for å være sikker på at det ikke er kjemisk. 

Endret av miore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh, jeg blir så glad når dere skriver at dere har troen :nori:Jeg begynner å tro på det nå altså, kjenner også at symptomene begynner å sniiike seg innpå :yvonne:

Kan skjønne det med at de ønsker sein testing i tilfelle kjemisk ja. Ahh, får håpe jeg slipper det. Får håpe den lille spiren klorer seg fast og blir der til det har gått 9 måneder. 

Men, jeg kjenner at det er skrekkblandet fryd det her Livredd for at noe skal være "galt". Jeg kommer til å teste hver dag fremover iallefall- for å sjekke at streken IKKE blir svakere, men forhåpentligvis sterkere :) 

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12dpo i dag. Streken blir heldigvis bare sterkere ❤

IMG_4268.JPG

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du er helt klart gravid :nordvesta:

... og antakeligvis med ganske høy HCG til å være 12DPO, det er et veldig godt tegn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, QBee skrev:

Gratulerer, du er helt klart gravid :nordvesta:

... og antakeligvis med ganske høy HCG til å være 12DPO, det er et veldig godt tegn :) 

Taaaaaakk!!  :yvonne: Fysøren, HVEM hadde trodd?!! Det er jo helt surrealistisk. 

Men, høy HCG tidlig, hvorfor er det et godt tegn egentlig? Det sier seg vel kanskje selv. Men, jeg spør nå jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, miore skrev:

Gratulerer!! :nordvesta:Det der er ikke en ovitrelle-strek :) jeg har fått svaaake positive fra ovitrellen på babyplan 9-10 dpo, men om ikke man har superstreksyn har de vært umulige å se. Det der er definitivt babystreker.

Grunnen til at klinikken er avventende er nok faren for kjemisk når man tester positivt tidlig. Jeg tror det er derfor de setter testdag såpass sent; det har aldri vært noe problem for meg å registrere negativt forsøk før testdato, men ved positivt forsøk vil de jeg skal ta en test på testdato uavhengig av blodprøve og andre positive hjemmetester, bare for å være sikker på at det ikke er kjemisk. 

TAKK!!! Ja, nå er jeg bare mer og mer sikker på at jeg faktisk er gravid. Strekene blir tydeligere for hver dag som går og alle testene jeg har tatt er positive. Det er HELT utrolig! <3 

Blir uansett spennende med den blodprøven som jeg skal ta på mandag. Akkurat nå så føles det så lenge til. Jeg håper blodprøven viser at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Snotra skrev:

Jeg sniker meg inn her med et gratulerer jeg også!! Hurra, hurra, hurra!! :nordvesta::nordvesta:

:bolledeig: Takk, takk, takk!!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

TAKK!!! Ja, nå er jeg bare mer og mer sikker på at jeg faktisk er gravid. Strekene blir tydeligere for hver dag som går og alle testene jeg har tatt er positive. Det er HELT utrolig! <3 

Blir uansett spennende med den blodprøven som jeg skal ta på mandag. Akkurat nå så føles det så lenge til. Jeg håper blodprøven viser at alt er bra :)

Det regner jeg med, med de fine strekene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Taaaaaakk!!  :yvonne: Fysøren, HVEM hadde trodd?!! Det er jo helt surrealistisk. 

Men, høy HCG tidlig, hvorfor er det et godt tegn egentlig? Det sier seg vel kanskje selv. Men, jeg spør nå jeg :) 

Har lest at høy HCG = mindre sjans for å miste, men ta det med en klype salt :) blir spennende med blodprøve! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nematocera skrev:

Haha:fnise: Det der er i allefall!! en solid og positiv test! Gratulerer så masse!:lillesky2:

Ja, det ser lovende ut det her :) Takk for gratulasjoner! :) 

42 minutter siden, QBee skrev:

Har lest at høy HCG = mindre sjans for å miste, men ta det med en klype salt :) blir spennende med blodprøve! 

Haha, jeg får sove bedre om natta om jeg IKKE tar det med en klype salt :fnise: 

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å fortelle det til mannen i dag. Jeg synes det er rart at jeg har gått i to dager å visst at han skal bli pappa, uten at han vet det selv stakkars. Jeg hadde tenkt til å vente til helga, men med så fine tester så ser jeg ingen grunn til å vente lenger :) 

Jeg håper at han klarer å kjenne på gleden og ikke la klinikkens ord om å ikke teste før blodprøven ta overhånd. Åh, det blir fint å kunne snakke om det- ikke minst kunne dele gleden sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var fint å endelig fortelle det til mannen i går. Han ble naturligvis veldig glad og rørt. Tenk at vi endelig har fått det til, at vi endelig skal bli foreldre. Det er mange tanker og følelser rundt det her, vi er kjempeglad, rørt og vi føler oss utrolig heldige. Dette er noe vi absolutt ikke har tatt for gitt. Allikavel kjenner vi på en nervepirrende tid i ukene som kommer, spesielt når vi vet at det kan komme en del utfordringer på veien. Jeg prøver å lavær å tenke på hva som kan gå galt, selvom det er vanskelig. Kanskje jeg blir bittelitt roligere når mandagen kommer, da får jeg svar på blodprøven. Ikke minst skal det bli godt å snakke med de fra klinikken. 

Jeg unner dere alle å få en positiv graviditetstest snart. Virkelig, det gjør jeg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk følelse ❤ dette går bra. Jeg tenker hcg er kjempe fin og høy på mandag ! Nyt tiden 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så veldig mye med graviditeten!!  

:mynona:Og så steke streker, jeg tror telefonen fra klinikken etter blodprøven kommer til å bli veldig fin. Håper du får til å nyte tida framover så mye som mulig! Du er gravid NÅ, og det er veldig sannsynlig at du kommer til å fortsette med det fram til februar. Så herlig! Jeg liker veldig godt at du ble gravid etter forsøket på FS og, det gir liksom litt ekstra håp for andre som hører til der også det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, LillyBe skrev:

Så fantastisk følelse ❤ dette går bra. Jeg tenker hcg er kjempe fin og høy på mandag ! Nyt tiden 😄

Ja, jeg håper alt er bra!!! Jeg skal stå utenfor Fürst når de åpner, sånn at jeg er sikker på at jeg får et så raskt svar som overhode mulig!!! Håper du du snart får en positiv test du å nå. Masse lykke til i morgen :hjerte:

 

36 minutter siden, Illy skrev:

Gratulerer så veldig mye med graviditeten!!  

:mynona:Og så steke streker, jeg tror telefonen fra klinikken etter blodprøven kommer til å bli veldig fin. Håper du får til å nyte tida framover så mye som mulig! Du er gravid NÅ, og det er veldig sannsynlig at du kommer til å fortsette med det fram til februar. Så herlig! Jeg liker veldig godt at du ble gravid etter forsøket på FS og, det gir liksom litt ekstra håp for andre som hører til der også det. 

Ææææh- Tusen hjertelig takk!!! 

Ja, FS kan virkelig det de driver med tydeligvis. Jeg har tenkt at det ikke blir "bare bare" å gjør meg gravid, jeg som både har PCO og ikke bare én, men TO tette eggledere. Kan jeg, så kan du...å alle andre her inne!!! :Nikke: Også krysser vi fingrene for pergo og masse kjærlighet for deg i sommer. Men fint er det om dette kan gi litt ekstra håp. Før eller siden så tror jeg nemlig at du kommer til å bli like sjokkert som det jeg ble :) Jeg heier på MASSE positive tester fremover! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16dpo i dag og det er helt surrealistisk at testene fortsatt er klare og tydelige. I morgen er det klart for blodprøve samt en telefon til klinikken. Jeg er svært nervøs for at noe skal gå galt, så det kan være fint å forhåpentligvis få noen beroligende ord fra sykepleieren. Håper sånn at spiren klamrer seg fast til terminen i februar. Det er det eneste jeg ønsker! :Nikke:

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså kjenner jeg at jeg må få lov til å ha dagboken min under tråden "prøvedagbok" i noen dager til :hjerte:

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...