Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

Som QBee sier, vaktapoteket har helt sikkert en erstatning, f.eks. Crinone? Akkurat Cyclogest er antagelig vanskelig, siden det ikke er registrert i Norge og kun er apoteket på St. Haugen som har, men de andre progesterontilskuddene burde fungere like bra, særlig når det bare er for en dag. Det er vel aller best hvis du får tak i klinikken og de kan gi råd om hva du kan bruke i stedet. Hvis de sier at du absolutt bør bruke Cyclogest, så har jeg for to dager, og skal til Oslo i dag, så kanskje jeg kunne levert det på apoteket eller klinikken :PMen tviler veldig på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Å neiiii!!! Har bare cyclogest til og med til i morgen. Mandag er de fleste spotek stengt, spesielt stresset blir jeg fordi jeg vet det er mange apotek som ikke har det. What to do!? 

Så typisk!!! Ring å hør :) du kan helt sikkert bruke et annet preparat, men da må du vel ha ny resept! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, ja er det ikke typisk!!! Men heldigvis har de på Jernbanetorget. Da kan jeg puste lettet ut 😊 Tusen takk for eller gode råd!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Ahh, ja er det ikke typisk!!! Men heldigvis har de på Jernbanetorget. Da kan jeg puste lettet ut 😊 Tusen takk for eller gode råd!!! 

Så bra :) da kan du puste lettet ut ja! 

Åssen føler du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, LillyBe skrev:

Så bra :) da kan du puste lettet ut ja! 

Åssen føler du deg?

Hmm, føler meg egentlig vanlig. Ømme pupper og litt mensenmurringer, men det er jo sånn det er før mensen kommer. 

Ja, å trøøøtt. Har vært mye trøtt. Men det tror jeg handler om pollensesongen! 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chickenwings85 skrev:

 

Hmm, føler meg egentlig vanlig. Ømme pupper og litt mensenmurringer, men det er jo sånn det er før mensen kommer. 

Ja, å trøøøtt. Har vært mye trøtt. Men det tror jeg handler om pollensesongen! 

 

 

Mensen skal ikke komme!! Har du noen planer for testingen? 

Trøtt ja, jeg er ødelagt!!!! Skjlnner egentlig Åssen jeg skal komme meg igjennom den neste uken...å uken etter 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet - litt vell dramatisk av meg å poste et spørsmål til Prøverør 2017 gruppen i din dagbok 😂😂  

Håper du har en fin dag ☺️❤️

Endret av DrømmenOmEnBaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, DrømmenOmEnBaby skrev:

Herlighet - litt vell dramatisk av meg å poste et spørsmål til Prøverør 2017 gruppen i din dagbok 😂😂  

Håper du har en fin dag ☺️❤️

Hehe, det får bra. Har gjort det samme selv. Blir litt vel ivrig her inne 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LillyBe skrev:

Mensen skal ikke komme!! Har du noen planer for testingen? 

Trøtt ja, jeg er ødelagt!!!! Skjlnner egentlig Åssen jeg skal komme meg igjennom den neste uken...å uken etter 😳

Planen var å vær tålmodig med testingen. Men tok en test tidligere i dag (på ettermiddagsurin). (10dpo i dag). Svak strek, men det er vel eggløsningssprøyten som henger igjen. 

Når man først har begynt å teste så er det vel vanskelig å lavær. Hehe.

Nå angrer jeg egentlig på at jeg har startet testingen. Åh, veldig lett å få falske forhåpninger kjenner jeg!!! 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææhh, det er tidlig med en positiv test 10dpo vel? Faen ta den eggløsningssprøyta. Hvorfor gadd jeg å teste!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen der er jo sterk!! Jeg tror ikke det et ovitrelle som gir så sterk test 10 dpo...i teorien skal den være ute etter ca 10 dager (8 dpo). 

Jeg sier; GRATULERER 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LillyBe skrev:

Den testen der er jo sterk!! Jeg tror ikke det et ovitrelle som gir så sterk test 10 dpo...i teorien skal den være ute etter ca 10 dager (8 dpo). 

Jeg sier; GRATULERER 😄

Nei, vet du hva. Jeg tørr ikke tro det! I tillegg til at det var ettermiddagsurin så var det veldig lite urin. Jeg er så redd for at dette her er en tulletest. Å neiii. Det er de testene fra babyplan. Tror du virkelig at dette er riktig? 

Herregud, i natt kommer jeg IKKE til å få sove. Jeg kan ikke si noe til mannen før jeg vet 100% sikkert. Orker ikke gi han falske forhåpninger for at jeg har så dårlig tålmodighet. Åh, fy fader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Nei, vet du hva. Jeg tørr ikke tro det! I tillegg til at det var ettermiddagsurin så var det veldig lite urin. Jeg er så redd for at dette her er en tulletest. Å neiii. Det er de testene fra babyplan. Tror du virkelig at dette er riktig? 

Herregud, i natt kommer jeg IKKE til å få sove. Jeg kan ikke si noe til mannen før jeg vet 100% sikkert. Orker ikke gi han falske forhåpninger for at jeg har så dårlig tålmodighet. Åh, fy fader!

Hehe, skjønner det... ta en ny på morgenurin i morgen, jeg har veldig troa ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, LillyBe skrev:

Hehe, skjønner det... ta en ny på morgenurin i morgen, jeg har veldig troa ;) 

Jeg har tatt to tester til. De viser akkurat det samme. Jeg klarer ikke å ta det innover meg at jeg kanskje kan være gravid, iallefall ikke såå tidlig. Men, blir spennende å se hvordan testene ser ut fremover. Veldig spennende.! :) VELDIGVELDIG spennende! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Jeg har tatt to tester til. De viser akkurat det samme. Jeg klarer ikke å ta det innover meg at jeg kanskje kan være gravid, iallefall ikke såå tidlig. Men, blir spennende å se hvordan testene ser ut fremover. Veldig spennende.! :) VELDIGVELDIG spennende! :) 

Det er fantastisk 😄😄😄 embryoet har tydeligvis festet seg tidlig, noe jeg tror er super bra!! Blir utrolig spennende utover nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 dpo er ikke for tidlig, og eggløsningsprøyta skal være ute etter 10 dager, så dette er veldig lovende! :biggrin: Babyplantestene er litt skumle, syns jeg, for de reagerer på så lav mengde HCG. Jeg har har fått strek 10 dpo pga eggløsningssprøyta med dem, men den var ikke så sterk! Så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Illy skrev:

10 dpo er ikke for tidlig, og eggløsningsprøyta skal være ute etter 10 dager, så dette er veldig lovende! :biggrin: Babyplantestene er litt skumle, syns jeg, for de reagerer på så lav mengde HCG. Jeg har har fått strek 10 dpo pga eggløsningssprøyta med dem, men den var ikke så sterk! Så spennende!!

Jeg kommer til å dra på apoteket i morgen for å kjøpe flere tester. Jeg har tatt tre tester fra babyplan i kveld, strekene er like på alle tre. 

Hvis det her er "fake" strek altså. Da blir jeg lei meg! 

11 minutter siden, Nematocera skrev:

:) Svært lovende :)

Iiiiik, ja jeg håper det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chickenwings85 skrev:

IMG_4246.JPG

Å herlighet 🎉🎉 Så gla jeg ble nå!!! 😀😀😀 Håper og krysser alt jeg har for at det ikke er ovitrelle'n og at spiren klamrer seg fast til slutten av februar ❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...