Gjest Jeey Skrevet 17. mars 2018 #1001 Del Skrevet 17. mars 2018 Har vært snikleser her veldig veldig lenge nå! Helt siden du hadde MA! Tenkte det virkelig var på tide å legge igjen spor her. Gratulerer så mye med 10 befruktet egg! Har troa på du får innsett av denne fangsten og noen på frys til evt Søskenforsøk! 😃 Denne gangen skal det gå! Heier på eggene og deg 👌🏻😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #1002 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) 1 time siden, Jeey skrev: Har vært snikleser her veldig veldig lenge nå! Helt siden du hadde MA! Tenkte det virkelig var på tide å legge igjen spor her. Gratulerer så mye med 10 befruktet egg! Har troa på du får innsett av denne fangsten og noen på frys til evt Søskenforsøk! 😃 Denne gangen skal det gå! Heier på eggene og deg 👌🏻😁 Hei! 😃 Takk. 10 befruktede er bra det altså, men så får vi se hvor mange det er igjen på selve innsettingsdagen da. Håper på ett superegg inn, som fester seg og som klamrer seg fast hele veien denne gangen. Jeg har jo blitt gravid tidligere, så håper jo virkelig at jeg blir det igjen. Jeg synes det er på tide nå 😉 Å blir det noen igjen på frys, så er det bare bonus!! Spennende å høre på tirsdag 😊 Tusen takk for at du følger med, heier og er innom for å si hei, det er hyggelig ❤️ Endret 17. mars 2018 av Chickenwings85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #1003 Del Skrevet 17. mars 2018 4 timer siden, Ysera skrev: Oj, oj, oj! så kjekt å høyra at du fekk 10 befrukta!! Tok litt tid før eg fekk summa meg og tatt ein tur innom her, både med ei oppdatering og få sett korleis det går med deg. Det er på mandag du har innsett, sant? Krysser fingrane for at alt går bra og du får noen embryo på frys og, slik at du har til søskenforsøk Takktakk!!! Innsett på tirsdag. Iiiik, vet ikke om jeg klarer å vente 🙈 hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #1004 Del Skrevet 17. mars 2018 2 timer siden, LillyBe skrev: Gratulerer med SUPER fangst!!! Dette blir bra Takk! Nå er det bare å håpe og tro på det beste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 17. mars 2018 #1005 Del Skrevet 17. mars 2018 2 timer siden, Chickenwings85 skrev: Takktakk!!! Innsett på tirsdag. Iiiik, vet ikke om jeg klarer å vente 🙈 hvordan er formen? så det er på tirsdag du har innsett? så kjekt! Då blir det forhåpentligvis ei eksepsjonelt god blastocyst du får satt inn på tirsdag! Krysser alt eg kan for at det går vegen for deg denne gongen! *heia, heia*!! Jo her er formen fin. ganske oppblåst og litt forstoppa, men det er jo berre å forventa. Var litt uggen i dagtidlig i lastebilen til gubben, men det gjekk fort over. Ellers er eg begynt å verta trøtt ganske tidleg på kveldane. Har fortsatt litt bange anelsar, men er jo ikkje så mykje anna eg kan gjera enn å venta uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 18. mars 2018 Forfatter #1006 Del Skrevet 18. mars 2018 14 timer siden, Ysera skrev: så det er på tirsdag du har innsett? så kjekt! Då blir det forhåpentligvis ei eksepsjonelt god blastocyst du får satt inn på tirsdag! Krysser alt eg kan for at det går vegen for deg denne gongen! *heia, heia*!! Jo her er formen fin. ganske oppblåst og litt forstoppa, men det er jo berre å forventa. Var litt uggen i dagtidlig i lastebilen til gubben, men det gjekk fort over. Ellers er eg begynt å verta trøtt ganske tidleg på kveldane. Har fortsatt litt bange anelsar, men er jo ikkje så mykje anna eg kan gjera enn å venta uansett Jepp, tirsdag it is! 👍🏼 Hvis alle eggene henger med da. Åh, forhåpentligvis! 🤞🏼 Syptomene du nevner er gode tegn da 😊 når er testdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 18. mars 2018 #1007 Del Skrevet 18. mars 2018 Krysser fingrane for at alle eggene henger med hele veien!! Ja, det kan være jeg har noen symptomer på graviditet, men de kan jo like godt komme fra lutinusen Testdagen er ikke før på tirsdag 27. mars så jeg må bare smøre meg med tolmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 19. mars 2018 Forfatter #1008 Del Skrevet 19. mars 2018 18 timer siden, Ysera skrev: Krysser fingrane for at alle eggene henger med hele veien!! Ja, det kan være jeg har noen symptomer på graviditet, men de kan jo like godt komme fra lutinusen Testdagen er ikke før på tirsdag 27. mars så jeg må bare smøre meg med tolmodighet Imponert over alle som klarer å vente med å teste helt frem til blodprøven. Haha, det klare IKKE jeg! 🙈 Huff ja, de symptomene ja, det kan være så mangt. Hadde det ikke vært for at jeg ikke har satt inn egg enda, så hadde jeg vært skråsikker på at jeg allerede var gravid. Jeg er så oppblåst og øm i eggstokkene, på høyresiden stikker det ganske kraftig innimellom. Hehe, syyykt trøtt er jeg å. Tar meg i å sovne i tide og i utide. Jaja, godt det er innsett i morgen sånn at jeg snart kan gå berserk med g-testene 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 19. mars 2018 #1009 Del Skrevet 19. mars 2018 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 19. mars 2018 #1010 Del Skrevet 19. mars 2018 Lykke til med innsett i morgen😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 19. mars 2018 Forfatter #1011 Del Skrevet 19. mars 2018 Takk @miore og @tuppelene! —————— I natt kommer jeg ikke til å få sove. Jeg ser for meg tre scenarioer i morgen. Det første er at klinikken ringer i morgen tidlig og informerer om at ingen overlevde til dag 5. Det andre er at jeg får beskjed etter ul om at jeg er overstimulert/evt at faren for å bli overstimulert er veldig stor dersom jeg fullfører innsett. Egg(ene) blir fryst og forsøket avbrutt. Det tredje er at et perfekt 5-dagers egg blir satt inn og alt går veldig bra. Jeg håper på et perfekt blasto, ikke et sånt «halvveis» bra egg. Det skal være perfekt ig det skal fader med feste seg og holde seg der hele veien!!! Blir det egg på frys så tar jeg det som en bonus. Eneste jeg vet at det var 10befruktede egg på fredag, å det er jo noen dager siden... Jaja, da var det bare å prøve å få seg litt søvn da, håpe på at telefonen ikke ringer i morgen tidlig og at alt går som planlagt! Tvitvi 🙈🤞🏼😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillyBe Skrevet 20. mars 2018 #1012 Del Skrevet 20. mars 2018 Har du fått sove? Spennende!!! At du får innsett tror jeg helt sikkert å denne gangen skal det være en perfekt blasto som fester seg ja! Har troa på noen på frys også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 20. mars 2018 Forfatter #1013 Del Skrevet 20. mars 2018 2 timer siden, LillyBe skrev: Har du fått sove? Spennende!!! At du får innsett tror jeg helt sikkert å denne gangen skal det være en perfekt blasto som fester seg ja! Har troa på noen på frys også jeg Om jeg har fått sove? Næh, egentlig ikke! Her har jeg vært spent på alt fra regjeringskrise til hvordan det går med eggene, haha! .... Men herregud, for en fin dag så langt!!! Klarte ikke å vente jeg, måtte bare ringe til FS. Det blir ett blasto inn og hele 3(!) på frys!!! Jeg juuubler! Det MÅ jo bli minst en baby av det her?! Nå må bare alt se bra ut til innsett. For guds skyld, la alt se bra ut!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 20. mars 2018 #1014 Del Skrevet 20. mars 2018 11 minutter siden, Chickenwings85 skrev: Men herregud, for en fin dag så langt!!! Klarte ikke å vente jeg, måtte bare ringe til FS. Det blir ett blasto inn og hele 3(!) på frys!!! Jeg juuubler! Det MÅ jo bli minst en baby av det her?! Nå må bare alt se bra ut til innsett. For guds skyld, la alt se bra ut!!! WOW for en fangst du har fått denne gangen, dette må det jo bare bli en eller flere herlige babyer av 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 20. mars 2018 #1015 Del Skrevet 20. mars 2018 Så utrolig bra! Dette lover godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 20. mars 2018 #1016 Del Skrevet 20. mars 2018 Så fantastisk resultat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickenwings85 Skrevet 20. mars 2018 Forfatter #1017 Del Skrevet 20. mars 2018 3 timer siden, tuppelene skrev: WOW for en fangst du har fått denne gangen, dette må det jo bare bli en eller flere herlige babyer av 3 timer siden, miore skrev: Så utrolig bra! Dette lover godt 3 timer siden, blomst12 skrev: Så fantastisk resultat JA! Fantastisk, veldig fornøyd i dag Innsett gjennomført og jeg er nå ruger av et perfekt blastocyst. Jeg var livredd for at legen skulle si noe om overstimulering, men ting ser fint ut, så langt. Eggstokkene er dog store og væskefylte så det er ikke rart at jeg føler meg øm i eggstokkene. Så selvfølgelig, en overstimulering kan fortsatt skje, spesielt dersom egget fester seg. Men, det er ingenting anna jeg ønsker enn at dette er GULLegget. Åh, tenk om det er det da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ysera Skrevet 20. mars 2018 #1018 Del Skrevet 20. mars 2018 4 timer siden, Chickenwings85 skrev: JA! Fantastisk, veldig fornøyd i dag Innsett gjennomført og jeg er nå ruger av et perfekt blastocyst. Jeg var livredd for at legen skulle si noe om overstimulering, men ting ser fint ut, så langt. Eggstokkene er dog store og væskefylte så det er ikke rart at jeg føler meg øm i eggstokkene. Så selvfølgelig, en overstimulering kan fortsatt skje, spesielt dersom egget fester seg. Men, det er ingenting anna jeg ønsker enn at dette er GULLegget. Åh, tenk om det er det da? Gratulera så mykje med perfekt blastocyst!!!!! Har vert nedlesst i arbeid på jobben dei siste dagane, men no har eg endelig fått tid til å få sett meg ned og fått oppdatert meg litt her Har tenkt på deg og undra meg på korleis det gjekk med deg og dine spirer mange gonger i løpet av dagen siden det var din innsettingsdag i dag Kjempebra med så bra resultat då! Håper det går din veg denne gongen og at spiren klorer seg godt fast denne gongen. Då vil du jo eventuelt ha 3 blastoer til søskenforsøk STOR "innsettingsdag-klem" frå meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 20. mars 2018 #1019 Del Skrevet 20. mars 2018 4 timer siden, Chickenwings85 skrev: JA! Fantastisk, veldig fornøyd i dag Innsett gjennomført og jeg er nå ruger av et perfekt blastocyst. Jeg var livredd for at legen skulle si noe om overstimulering, men ting ser fint ut, så langt. Eggstokkene er dog store og væskefylte så det er ikke rart at jeg føler meg øm i eggstokkene. Så selvfølgelig, en overstimulering kan fortsatt skje, spesielt dersom egget fester seg. Men, det er ingenting anna jeg ønsker enn at dette er GULLegget. Åh, tenk om det er det da? Yeah! Denne gangen skal perfekt blastocyst bli perfekt baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 20. mars 2018 #1020 Del Skrevet 20. mars 2018 Gratulerer med flott resultat!! :-) nå er det bare å ruge i 9 mnd til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå