Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likt å sett ett bilde av deg. Sofie er kjempepenis. Trorikke det om deg som må kritiserepene folk...🤣

Anonymkode: c1e5c...eda

Hvor står der at hun ikke er pen? Jeg er ikke glad i jenter som har duckface på bilder. Har ingenting med at de er stygge. Sofie er pen, så slapp av. 

Anonymkode: 6a932...6a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempepenis. Ler så jeg griner!

Anonymkode: 72934...860

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har kikket innom denne tråden, men må bare få sagt at jeg ELSKER hele denne uka som har vært. Endelig!!! Halleluja!! 

Dette er det paradise handler om. Jeg har ville hatt Alex ut siden starten siden han har seilet gjennom spillet uten å gjøre en eneste dritt. Har blitt irritert av å se på han. Så plutselig klarte han å omvende meg totalt når han kom til live og begynte å spille litt skittent. Synes det var helt hysterisk når han og Lunde snakket om at de endelig var begynt å spille, og jeg digget at han har selvinnsikt og ikke tar seg selv høytidelig. Stor tommel opp for Lunde også som har åpnet øynene og kjører knallhardt. 

Sofie og kevin har vært mine favoritter siden dag en. En av de tingene jeg liker med Sofie er nettopp det at hun har spilt spillet. Det stemmer jo hva de andre har sagt om henne, at hun er den største spilleren og alt det der, men badegjengen der inne virker til å ha glemt at det er hele poenget. Når det er sagt, håper jeg faktisk at Sofie ryker i dag. Hun er fortsatt favoritten blant jentene, men jeg elsker at alle de svake har fått opp øynene og har klart å komme seg på topp. Jeg liker heller ikke det Sofie har gjort mot kevin. Det er åpenbart at hun ville valgt morten over han med begge bak seg, og jeg synes det de gjorde mot han i forrige uke var helt bak mål når han stod såpass usikkert bak thele (eller hvordan enn man staver navnet hennes). Hun lot han seile sin egen sjø. Jeg skjønner han veldig godt som vil kjøre henne ut nå, og helt ærlig fortjener hun det. 

Jeg digger også henote og grunde etter denne uka. 

Alt har rett og slett bare vært helt perfekt denne uken, og det er dette som gjør programmet til bra TV!!

Anonymkode: 29a4f...b98

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IDIOT, Aleks..

Anonymkode: 64333...da7

woooord!!!

Anonymkode: 3b189...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET ER DETTE JEG HAR VENTET PÅ. ENDELIG. 

EDIT: Sorry, litt overivrig. Jeg er så glad de har begynt å spille hardt. Det er ikke morsomt hvis kun den ene alliansen (La Familia) spiller. Nå begynner det endelig å koke litt. 

Vil også legge til at jeg er sykt glad for at Sofie røk (kommer nok inn igjen, vil jeg tro), men sånn for å røre litt i gryta. Synes hun virker som en super jente, likevel, og det synes jeg egentlig alle på hotellet er. (ikke jenter, guttene kan få være supre gutter) Ok. Nå er jeg ferdig. 

Endret av Alethia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhhhhh Aleksander er SÅ SLØV.

Anonymkode: 47373...c4f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IDIOT, Aleks..

Hahahaha! Jeg ler av han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg at Sofie røk. Hvis hun kommer tilbake er det ikke noe vits med parsermonier, alle kommer jo tilbake uansett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper SÅÅ at den "hevngjerrige" som kommer inn neste uke er Isabelle og ikke Sofie!!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Sofie er den beste jenten som har vært på Ph gjennom alle sesongene for meg. Jeg sitter egentlig med følelsen av at hun tapte spillet i dag, men samtidig så vant hun Morten. Jeg er lei meg for at hun gikk fra Kevin for jeg heide på de. Han har is i magen i motsetning til Morten som er stor i kjeften, men som choker totalt i de avgjørende øyebklikkene når det gjelder (Bortsett fra da han klarte å slå en tynn André i tvekamp, men ja, jeg synes ikke det var noe å skryte av). Jeg liker ikke Morten slik at han blir fremstilt av tv3 på ph. Minimumskravet for å kunne være cocky er i alle fall at du presterer når det gjelder. Han har gang på ødelagt for laget sitt i de avgjørende øyeblikkende og heldigvis for han har det gått utover de andre i La familia og ikke han selv (Miss paradise finalen, og når Henote sjekket inn og han ødela alt der). Hadde det ikke vært for Sofie hadde han vært ute for lenge siden. 

Håper det ordner seg for Kevin. Det han gjorde var ikke lett, men det var nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper SÅÅ at den "hevngjerrige" som kommer inn neste uke er Isabelle og ikke Sofie!!

Nei, vettu hva! Alle andre enn Isabelle kan sjekke inn neste uke!

Anonymkode: 113ab...5c1

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Aleks... :roll: Hva i all verden er motivet hans? Er det for å lage helvete er det jo bare kult, og kudos til han for dét, men jeg tviler på at han har kapasitet i den retningen, og tenker det bare er for at han bare ikke greier å holde kjeft. :rulle: 

Anonymkode: 9b1be...f76

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vettu hva! Alle andre enn Isabelle kan sjekke inn neste uke!

Anonymkode: 113ab...5c1

Da er det jo garantert drama hvis hun er hevngjerrig over henote som nå er i allianse med Lunde

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, Aleks... :roll: Hva i all verden er motivet hans? Er det for å lage helvete er det jo bare kult, og kudos til han for dét, men jeg tviler på at han har kapasitet i den retningen, og tenker det bare er for at han bare ikke greier å holde kjeft. :rulle: 

Anonymkode: 9b1be...f76

Lol, det er garantert bare det at han har litt dårlig samvittighet og er bestis med Morten. Drama driter han langt i. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Sofie hadde stått bak Kevin, er det ikke sikkert han hadde hatt baller til å sendt henne ut likevel. Kan ikke huske at presidenten fikk fredning?

Anonymkode: 7af46...6d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Sofie hadde stått bak Kevin, er det ikke sikkert han hadde hatt baller til å sendt henne ut likevel. Kan ikke huske at presidenten fikk fredning?

Kevin og Teele hadde sikkert en avtale om at hvis Sofie stilte seg bak han, så skulle han velge Sofie, så kunne bare Teele ta tilbake plassen bak Kevin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viernes skrev:

Kevin og Teele hadde sikkert en avtale om at hvis Sofie stilte seg bak han, så skulle han velge Sofie, så kunne bare Teele ta tilbake plassen bak Kevin. 

Smart, tenkte jeg ikke over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex må jo bare være den dummeste spilleren som har vært på Paradise noensinne :hoho: Bra TV da!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, hva mente Sophie når hun sa hun hadde hjulet Tele og Martine og Henote og gjort alt for at hele gjengen skulle bli på hotellet? Altså hun hadde jo ikke det?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...