Gå til innhold

Paradise Hotel 2017 - uten spoilere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Petter har jo gått inn for å late som at alt er OK mellom han og Alex. Han har jo ikke akkurat vært åpen om at han ønsker han ut. 

Anonymkode: df8dc...b7d

Nei, men jeg hadde tenkt at han var bitter, om jeg hadde vært der inne selv. Og dermed regnet med at det var han som stod bak utsendelsen av Alex. 

Anonymkode: e6073...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg hadde tenkt at han var bitter, om jeg hadde vært der inne selv. Og dermed regnet med at det var han som stod bak utsendelsen av Alex. 

Det er veldig lett å si det som utenforstående der man ser hva alle deltakerne sier til kameraet alene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig lett å si det som utenforstående der man ser hva alle deltakerne sier til kameraet alene. :)

Vel, det ble jo en veldig big deal, denne outingen på parseremonien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor sier Martine "Han grunde", i steden for bare "Grunde". Irriterer vettet av meg. :P  

Anonymkode: efe8e...d5a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier Martine "Han grunde", i steden for bare "Grunde". Irriterer vettet av meg. :P  

Fordi hun er nordlending. Og vi sier han Grunde, han Kevin, ho Martine osv

Anonymkode: 113ab...5c1

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? Vet du virkelig ikke at nordlendinger og enkelte andre med dialekt sier "han" og "ho/hu" foran navn? :klo:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morten sier han hele tiden har rett og styrer rundt på hotellet, men samtidig så får han jo ikke til en dritt der inne. :P

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt sykt at Morten gjetta riktig mtp. på Kevin. Hadde aldri jeg gjetta, selv om jeg syns deg var too obvious at det liksom skulle være Grunde...

Jeg gjetta liksom Petter mtp. at han ville ha hun Alex så sykt, men så begynte å gråte skikkelig da Alex faktisk "røk".

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morten sier han hele tiden har rett og styrer rundt på hotellet, men samtidig så får han jo ikke til en dritt der inne. :P

Han styrer ikke en dritt, men må innrømme at han faktisk har mye rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dritt at Grunde røk, han hadde jo faktisk underholdningsverdi og virka egentlig ålreit (og litt rar, men det er jo gøy). Alex sover bare og snakker om eget utseende i slow mo. Dritdøllt. 

Anonymkode: 64333...da7

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, Ardwinna skrev:

Ja! Savner Soph. Synes hun var så søt og morsom når hun satt og lo over seg selv og spillet sitt. :fnise:

Jeg liker faktisk "uspiselig Bodøværing 1", Martine. Men tror hun prøver å være så sterk og spille så veldig at hun feilberegner og gjør dumme valg. Som å ofre Rebecca. Jeg har stor forståelse for å spille når man er med på Paradise men å ofre sin beste venninne så tidlig i spillet synes jeg var en drøy avgjørelse.

Jeg tror faktisk det er Petter som er morderen i påskekrimmen. Av to grunner: Fordi Rebecca likte ham veldig godt og gjerne kunne finne på å gi oppgaven til ham, men også fordi Petter overhodet ikke har pokerfjes. Reaksjonen hans på at Aleks ble "myrdet" var altfor voldsom og harmonerte dårlig med hans tidligere gnål om hvor lite han stolte på Aleks. Det er jo dessuten en stor fordel for ham å få ut Aleks som er i den andre alliansen. Perfekt oppgave for Petter og ingen mistenker vel babyface Petter ;)

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange mener at valget om å "ofre" Rebecca var så dårlig! Rebecca klarte tydeligvis heller ikke å legge to og to sammen.

Før pandoras sto alle jentene i det hvite hus trygt! Og når en jenten skal ut, skjønner vell alle at det blir enten Rebecca eller Martine. Siden de to var de eneste som ikke var trygge. Altså en av jentene fra la familia hadde måtte sjekke ut. Ved å ofre Rebecca mistet det hvite hus henotte og sto ikke trygt lenger. I stede sto Martine, henotte og Sofie trygt. Og de som da ble utrygge var Rebecca, Andrea og Martine L. På den måten var det jo faktisk en mulighet for at begge jentene fra la famila kunne blitt værende. 

Ja matine ble safe mens Rebecca måtte finne en måte å redde seg inn på hos en av de andre guttene, men det var jo faktiske eneste mulighet om begge jentene fra la familia skulle kunne bli på hotellet. Og helt ærlig, Alle der inne hadde gjort det samme. 

Martine sikkert seg selv, og Rebecca fikk dårligere odds, men ved å ta det valget hadde vertfall begge en mulighet for å kunne bli. 

Anonymkode: c0777...b12

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syns alle er ganske likende i år. Og selv om Morten er cocky så heier jeg litt på la familia for øyeblikket, siden de nå er under dogen. Andrea er den eneste jeg ikke klarer å like helt, selv om jeg ikke har annet å utsette på henne enn at det er jævlig iriterende at hun pratet med babystemme støtt og stadig.  

Grunde var rar, men likevel så vokste han veldig på meg på slutten og han hvirket veldig genuin. Synd han måtte dra. Triana så også oppriktig lei seg ut.

Anonymkode: c0777...b12

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var skikkelig kjipt at Grunde gikk ut. Alex gjør ikke annet enn å sove, flørte og snakke om seg selv. Eneste han gjør for spillet er å gjøre et lite forsøk på å godsnakke nye deltagere, eller å følge Mortens minste lille vink hit og dit som en nikkedukke. Alex virker som en fin fyr, men Grunde hadde mye mer underholdningsverdi, og fortjente mer å være der etter min mening. Han var lojal, genuin og bydde mer på seg selv enn alle andre der inne. I tillegg kunne han det med å planlegge og tenke langsiktig og gjennomtenkt, i forhold til egentlig alle de andre spillerne der. Også hadde jeg gledet meg til å se hva han hadde planlagt til mr.&mrs. Paradise :( jaja, det ble nå ikke slik da. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt inni meg når Grunde røk ut. Du kunne se på han hvor lei seg han ble når en han trodde han hadde kommet veldig godt overens med valgte å Alex som han nesten ikke hadde snakket med fremfor han :icon_frown:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minesveiper

For en suppegjeng. Det var åpenbart Kevin eller Petter. Jeg ser ikke helt hvorfor Rebecca ville gi oppdraget til Kevin? så ikke at de hadde noe særlig kontakt, men kanskje fordi hun ble små sur over at Petter ikke valgte henne. Det var gøy at det ikke var Petter for da ble det litt overraskende for meg i alle fall. 

Syntes synd på Grunde. Først sviktet av gruppen og så av han nye fyren. At Martine L og Andrea krangler med Grunde etterpå når de har drete på draget er lavmål. De burde sagt unnskyld. Grunde var en fin fyr. 

Props til Kevin som gjorde et bra valg, og jeg håper egentlig at de sender ut Alex igjen. Det blir kjedelig fremover om de tar ut Morten denne uken.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg ser ikke helt hvorfor Rebecca ville gi oppdraget til Kevin? så ikke at de hadde noe særlig kontakt, men kanskje fordi hun ble små sur over at Petter ikke valgte henne.

Tror ikke Rebecca var sur for at Petter ikke valgte henne, hun forstod nok det valget ganske godt. Jeg tror heller hun valgte Kevin fordi hun ikke ønsket å sette Petter i fare, dersom han ikke skulle klare oppdraget.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de tatt med i beregningen at det var Rebecka som hadde plukket ut morderen, så hadde ikke Grunde røket i dag... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...