Gjest Dansedilla Skrevet 20. april 2017 #741 Del Skrevet 20. april 2017 Så jævlig kleint at soph bare står der 😂 Når hun gikk inn på rommet der de andre var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donout Skrevet 20. april 2017 #742 Del Skrevet 20. april 2017 Noen som vet hva sangen som ble spilt når Sophie gråt heter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #743 Del Skrevet 20. april 2017 Omg hu trekker seg.. skjønte jo det nå Anonymkode: f8539...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 20. april 2017 #744 Del Skrevet 20. april 2017 Jøss, nå ble det jo litt spennende allikevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #745 Del Skrevet 20. april 2017 byebye Soph, du sendte deg selv ut på alle mulige måter. Anonymkode: d21fa...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 20. april 2017 #746 Del Skrevet 20. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: byebye Soph, du sendte deg selv ut på alle mulige måter. Anonymkode: d21fa...089 Egentlig er jeg ganske bitter nå, fordi hun stjal Rebeccas plass og så gir hun bare opp. Jeg ville ha Rebecca på hotellet! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 20. april 2017 #747 Del Skrevet 20. april 2017 Var redd for at Morten & Soph hadde planlagt å sende ut Sofie, men dette var jo skikkelig antiklimaks. Det er jo ingenting som er spennende med at en deltaker som skal ryke trekker seg i sekundet før hun ryker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #748 Del Skrevet 20. april 2017 Soph virker usikker og redd for å bli såra, så hun gjør det heller mot seg selv enn å vente på at andre kanskje gjør det. Spiller utenfor og stiller seg selv slemme spørsmål på Pandoras, også trekker hun seg i stedet for å bli valgt bort. Håper Grunde kommer inn igjen, forresten. Anonymkode: d21fa...089 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #749 Del Skrevet 20. april 2017 Hva var poenget med det hemmelige oppdraget? Anonymkode: 07b40...5a3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 20. april 2017 #750 Del Skrevet 20. april 2017 Et meningsløst hemmelig oppdrag, og et ikke-valg av Morten. Blæ. Snork. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. april 2017 #751 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg er bare glad for at den latterlige skamuken er over. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #752 Del Skrevet 20. april 2017 Er det bare jeg som holder på å rive av meg håret i ren frustrasjon over Triana? Klarer hun virkelig ikke å åpne øynene? og hva er det som skjer med munnen hennes? Er hun ikke klar for å gå av med pensjon snart? Det begynner å bli flaut.. Anonymkode: edd42...9be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 20. april 2017 #753 Del Skrevet 20. april 2017 Var det sånn at Morten krevde å få stå med Sofie, ellers ville han sendt hjem Andrea? Tror uansett han ville valgt Andrea jeg men... Sofie syns vel det er greit å bytte litt, hu er keen på Morten tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #754 Del Skrevet 20. april 2017 Skjønte ikke greien med oppdraget til Teele? Han valgte jo selv å låse seg til henne. Hvilken fordel fikk egentlig Teele? Hadde jo vært sykt spennende om Teele basert på godkjent oppdrag under parsermonien kunne bytte ut sophie med en annen deltaker feks. Nå blir det jo null drama på hotellet fremover.. Anonymkode: 0b455...5a4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
djevelsk Skrevet 20. april 2017 #755 Del Skrevet 20. april 2017 Hele sesongen så langt har vært et stort antiklimaks. Forstår ikke helt hva produksjonen driver med. Et hemmelig oppdrag der en person som ikke er i fare kan velge å låse seg med deg? Og at å gjennomføre det (egentlig ganske umulige) hemmelige oppdraget uten at man faktisk får en fordel annet enn å være låst? Ingen fredninger eller andre fordeler på de nye deltakerne som faktisk gjør dem attraktive å stå med og kan skape intriger/splid i en allerede veldig tight gruppe. Også litt uheldig at fredninger o.l. kommer dagen før parseremoni etter som deltakerne får veldig kort tid på å spille seg inn hos andre (eks. Rebecca og Petter) og det generelt blir lite omrokkering i parene. Nei, skjønner rett og slett ikke hva produksjonen tenker. Det er jo absolutt ikke uttrykk for at de har begynt å "spille hardt" når en person som hele tiden har distansert seg fra alle andre deltakere på hotellet ved å spille mislikt ryker. Tvert i mot. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 20. april 2017 #756 Del Skrevet 20. april 2017 (endret) Måten dagens episode ble klipt på, gjorde det slik at jeg synes synd på Soph. Så akkurat livesending via Mortens bruker på instagram. Han er på besøk hos Andrea og Sofie. Da han avsluttet, sa han at han skulle gå å legge seg. Så hentet han seg inn med at han skulle gå hjem. Så sa Sofie (da hun trudde at liven var avslått) at han ikke torte å si noe... og så skjønte hun at de enda var live, og stoppet. Så ja, han torte ikke si at han skulle sove der. Er nok noe i ryktene at de er sammen ja 😉 Altså Morten og Sofie Endret 20. april 2017 av Putti 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. april 2017 #757 Del Skrevet 20. april 2017 Selv om Soph spilte helt på trynet så liker jeg henne likevel. Jeg tror hun kunne ha både skapt underholdning og kommet langt dersom hun hadde roet ned på dramatendensene og spilt annerledes. Nå vet jeg ikke hvem jeg heier på fremover... Morten synes jeg er en feigfis. Andrea blir bare mer og mer irriterende, Aleks og Lunde er bare på badeferie/sexreise, Petter er helt fjern og stokk dum, Henote og André er så anonyme at de knapt er tilstede og Teele har liksom ikke funnet sin plass enda. Kevin og Sofie er helt greie og spiller bra (mye på grunn av at Morten og resten av LaFamilia har spilt helt på bærtur og skutt seg selv i foten flere ganger). Men jeg klarer ikke heie på dem, de er liksom så trygge og sikre og blir aldri satt i vanskelige situasjoner. Jeg liker underdogs og nå er mine favorittunderdogs ute. Håper det kommer inn noen nye kule deltakere som kan skape litt kaos i den nye stor alliansen, og som kan bli mine nye favoritter. Eller at Martine kommer inn og spiller med noen andre enn Morten. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #758 Del Skrevet 20. april 2017 Nordmenn er jo veldig konforme (på utsiden), og opptatt av å fremstille seg selv best mulig. Kan det være derfor norske paradise er er så tamt og kjedelig i forhold til utenlandske paradise? Anonymkode: 01d0f...b18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #759 Del Skrevet 20. april 2017 Er ikke bare deltakerne sin feil at det er kjedelig i år, det er jo ingen morsomme twister. Og den "IQ-testen" de hadde i dag kunne vart litt lengre, mye gøyere enn å se dagsfylla og hopping i bassenget. Anonymkode: 64333...da7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 21. april 2017 #760 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg tror Martine kommer inn igjen, føler det på gikta 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå